Awh, waarom niemand??quote:
Omdat ik ze niet ken. Ja, Lenny zou ik wel eens random willen ontmoeten net als Vogeltjesdans, maar verder zou ik niemand kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Awh, waarom niemand??
Ik had heel wat fokkers wel willen uitnodigen maar heb dat niet gedaan.
Maar zou graag @:Lenny77 willen ontmoeten, vind haar wel een tof wijf!
Maar ook @:Danny wel eens een keer, al heb ik hem ooit wel eens ergens op een meeting gespot!
Ennuh wat Groningers welaltijd leuk om te weten wie de FOK!KERS zijn uit je eigen stad!
Wijntjes, zalmpie, peuken als toetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet ken. Ja, Lenny zou ik wel eens random willen ontmoeten net als Vogeltjesdans, maar verder zou ik niemand kunnen bedenken.
Bovendien ben ik al zo oud en verwacht dat bij zoiets 'officieels' als een kerstdineetje alles grandioos tegen kan vallen.
Lekker samen advocaatjes drinken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet ken. Ja, Lenny zou ik wel eens random willen ontmoeten net als Vogeltjesdans, maar verder zou ik niemand kunnen bedenken.
Bovendien ben ik al zo oud en verwacht dat bij zoiets 'officieels' als een kerstdineetje alles grandioos tegen kan vallen.
Nou nee, ik hou het dan liever bij wijn.quote:
Maar je bent toch ook een oude vrouw?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou nee, ik hou het dan liever bij wijn.
Advocaatjes vind ik zo'n oude vrouwen drankje.![]()
Ik mocht vroeger wel altijd de slagroom opsnoepen van de moeder van mijn vader.
Klopt. Ik ben oud. En ik weet het. En toch vind ik advocaat een typisch oudewijvendrankje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook een oude vrouw?
(Zeg je zelf ook)
Dank voor je complimentquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:42 schreef junkiesietze het volgende:
@:maily lijkt me de enige normale hiero
Je lijkt me een hele lieve, leuke en gezellige dame en was de eerste die in me opkwam bij het lezen van de titel. Dus ja, jou zou ik uitnodigenquote:
Ik zou je met plezier willen ontmoeten. Denk dat je best een leuk mens bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |