Awh, waarom niemand??quote:
Omdat ik ze niet ken. Ja, Lenny zou ik wel eens random willen ontmoeten net als Vogeltjesdans, maar verder zou ik niemand kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 12:58 schreef Chandler het volgende:
[..]
Awh, waarom niemand??
Ik had heel wat fokkers wel willen uitnodigen maar heb dat niet gedaan.
Maar zou graag @:Lenny77 willen ontmoeten, vind haar wel een tof wijf!
Maar ook @:Danny wel eens een keer, al heb ik hem ooit wel eens ergens op een meeting gespot!
Ennuh wat Groningers welaltijd leuk om te weten wie de FOK!KERS zijn uit je eigen stad!
Wijntjes, zalmpie, peuken als toetjequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet ken. Ja, Lenny zou ik wel eens random willen ontmoeten net als Vogeltjesdans, maar verder zou ik niemand kunnen bedenken.
Bovendien ben ik al zo oud en verwacht dat bij zoiets 'officieels' als een kerstdineetje alles grandioos tegen kan vallen.
Lekker samen advocaatjes drinken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Omdat ik ze niet ken. Ja, Lenny zou ik wel eens random willen ontmoeten net als Vogeltjesdans, maar verder zou ik niemand kunnen bedenken.
Bovendien ben ik al zo oud en verwacht dat bij zoiets 'officieels' als een kerstdineetje alles grandioos tegen kan vallen.
Nou nee, ik hou het dan liever bij wijn.quote:
Maar je bent toch ook een oude vrouw?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nou nee, ik hou het dan liever bij wijn.
Advocaatjes vind ik zo'n oude vrouwen drankje.![]()
Ik mocht vroeger wel altijd de slagroom opsnoepen van de moeder van mijn vader.
Klopt. Ik ben oud. En ik weet het. En toch vind ik advocaat een typisch oudewijvendrankje.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook een oude vrouw?
(Zeg je zelf ook)
Dank voor je complimentquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:42 schreef junkiesietze het volgende:
@:maily lijkt me de enige normale hiero
Je lijkt me een hele lieve, leuke en gezellige dame en was de eerste die in me opkwam bij het lezen van de titel. Dus ja, jou zou ik uitnodigenquote:
Ik zou je met plezier willen ontmoeten. Denk dat je best een leuk mens bent.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik leuk. Maar wel iemand met een tong als een scheermes als de situatie daarom vraagt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
Ik zou je met plezier willen ontmoeten. Denk dat je best een leuk mens bent.
@SHEquote:Op donderdag 13 augustus 2026 20:18 schreef Jahr00n het volgende:
Dat lekkere ding die naakt foto's zou sturen bij een donatie maar dat vervolgens niet deed
Wat een GEWELDIGE uitspraak haha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Maar wel iemand met een tong als een scheermes
Is toch een echt ouwetje hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:10 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Wat een GEWELDIGE uitspraak haha.
Super. Nog nooit gehoord.
Geen peuken, want ik ben dan wel een roker, maar bij dit soort gelegenheden wordt er dus niet gerookt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:14 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Wijntjes, zalmpie, peuken als toetje
die is zijn account kwijtquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:07 schreef Cupfighter het volgende:
@:lenny
@:maily
@:childofthestars
@:HowardRoak
@:starhopper
Mooi. Ik houd daarvan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik leuk. Maar wel iemand met een tong als een scheermes als de situatie daarom vraagt.
Ik hou mijn mond niet. Voor niemand.
quote:
Ik besta nog,quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
User @:ChipsZak. eens bijpraten na al die jaren. Hopelijk gaat het goed!
En user @:Dqod .
Die zit op diverse social media nog te posten over zijn Vitessequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerst al eens doorgebracht met user @:yats . Hoe zou het met hem gaan?
Goed om te horen. En hoe gaat het in het bestaan?quote:
Ah, dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die zit op diverse social media nog te posten over zijn Vitesse
Niets veranderd qua posten
Nice!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
Vreemd dat ik nog niet genoemd ben.
Ik zou wel kerst willen vieren met @:Regilio_ en @:incel
Dan op Tweede Kerstdag met @:superniger @:HowardRoark @:PurifieR @:de_boswachter @:Richestorags en @:vosss erbij
Sow, dat is inderdaad een beste buurt zeg. Weinig fatbiketuig te bekennen zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:53 schreef vosss het volgende:
Ik kan carpoolen met @:PurifieR en @:de_boswachter sowieso, want die wonen volgens mij beiden in de buurt. Goeie buurt dus ook.
Bij mij weinig tot geenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sow, dat is inderdaad een beste buurt zeg. Weinig fatbiketuig te bekennen zeker
Wie ben jij? Aanschuiven bij vreemdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
Dan op Tweede Kerstdag met @:superniger @:HowardRoark @:PurifieR @:de_boswachter @:Richestorags en @:vosss erbij
Let's do it.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
En dan nodig je hem met kerst uit?quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:34 schreef greysbones het volgende:
Met @:Justink
Omdat hij vandaag jarig is![]()
![]()
Ja want gisteren had ik geen tijdquote:
Is dat zoiets als de kuierlatten nemen?quote:
Nou, voeg de daad bij het woord en nodig dr daadwerkelijk uitquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 14:31 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Je lijkt me een hele lieve, leuke en gezellige dame en was de eerste die in me opkwam bij het lezen van de titel. Dus ja, jou zou ik uitnodigen
Oh oke. Ik hoor het al.quote:Op donderdag 13 augustus 2026 21:16 schreef Gibson88 het volgende:
Een kleine kerstborrel is nog oke maar daarna ben ik wel weg
Top, maar ik doe niet aan kerstquote:Op maandag 17 augustus 2026 16:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Leuk topic, sorry dat ik deze heb gemist vriend.
@:pendule
@:hiddendoe
@:doug-heffernan
En @:hetekip natuurlijk
En dan lekker veel drinken en erwtensoep uit blik eten.
Wordt zeker een vrolijke maaltijd!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:31 schreef EvilSkittle het volgende:
Lekker fladder en bere eten met @:stokj
Sex als in sexual relations of intercourse? Zeg gewoon geslachtsgemeenschap joh.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat geen seks onder de kerstboom wordt...
quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat geen seks onder de kerstboom wordt...
Hoelang heb jij jouw dsm-5 diagnose al?quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sex als in sexual relations of intercourse? Zeg gewoon geslachtsgemeenschap joh.
Het hele boek is op mij gebaseerd.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoelang heb jij jouw dsm-5 diagnose al?
There therequote:Op zondag 30 augustus 2026 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het hele boek is op mij gebaseerd.
Het klinkt overdreven en vergezocht, maar ik vink ze echt allemaal af. Vraag het de stem in mijn hoofd maar.quote:
Nee hoor ik ken het boekquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het klinkt overdreven en vergezocht, maar ik vink ze echt allemaal af. Vraag het de stem in mijn hoofd maar.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik wil geen narcist zijn, maar ik denk dat ze op mij ook wel dingen gebaseerd hebben. En ik krijg dagelijks nog nieuwe diagnoses van de mensen om mij heen. Ik zou borderline hebben maar ook bipolar zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het hele boek is op mij gebaseerd.
Ik wil dat ook niet, maar ja dan komt de beheerder even laten weten dat wat jij wil er niet toe doet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik wil geen narcist zijn, maar ik denk dat ze op mij ook wel dingen gebaseerd hebben. En ik krijg dagelijks nog nieuwe diagnoses van de mensen om mij heen. Ik zou borderline hebben maar ook bipolar zijn.
Hij heeft mij buikpijn gegeven.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook niet, maar ja dan komt de beheerder even laten weten dat wat jij wil er niet toe doet.
Krijg je ook van die pillen tegen buikkrampjes van Infacol?quote:
Nee maar ik moest wel aan jou denken, was aan het koken en opeens kreeg ik trillende handjes.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Krijg je ook van die pillen tegen buikkrampjes van Infacol?
(Ik) het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
(Ik) het kan![]()
![]()
![]()
Wat gezellig!En dat terwijl ik zelf door omstandigheden een paar dagen offline wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus excuses aanvaard.
Wat wil je eten?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Oe oe lekker koken, iets stoverigs!quote:Op donderdag 3 september 2026 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zelf door omstandigheden een paar dagen offline was.
Dus excuses aanvaard.
Wat wil je eten?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |