Sex als in sexual relations of intercourse? Zeg gewoon geslachtsgemeenschap joh.quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat geen seks onder de kerstboom wordt...
quote:Op zondag 30 augustus 2026 09:56 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als dat geen seks onder de kerstboom wordt...
Hoelang heb jij jouw dsm-5 diagnose al?quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sex als in sexual relations of intercourse? Zeg gewoon geslachtsgemeenschap joh.
Het hele boek is op mij gebaseerd.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoelang heb jij jouw dsm-5 diagnose al?
There therequote:Op zondag 30 augustus 2026 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het hele boek is op mij gebaseerd.
Het klinkt overdreven en vergezocht, maar ik vink ze echt allemaal af. Vraag het de stem in mijn hoofd maar.quote:
Nee hoor ik ken het boekquote:Op zondag 30 augustus 2026 10:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het klinkt overdreven en vergezocht, maar ik vink ze echt allemaal af. Vraag het de stem in mijn hoofd maar.
Letterlijk en figuurlijkquote:
Ik wil geen narcist zijn, maar ik denk dat ze op mij ook wel dingen gebaseerd hebben. En ik krijg dagelijks nog nieuwe diagnoses van de mensen om mij heen. Ik zou borderline hebben maar ook bipolar zijn.quote:Op zondag 30 augustus 2026 10:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het hele boek is op mij gebaseerd.
Ik wil dat ook niet, maar ja dan komt de beheerder even laten weten dat wat jij wil er niet toe doet.quote:Op maandag 31 augustus 2026 19:59 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik wil geen narcist zijn, maar ik denk dat ze op mij ook wel dingen gebaseerd hebben. En ik krijg dagelijks nog nieuwe diagnoses van de mensen om mij heen. Ik zou borderline hebben maar ook bipolar zijn.
Hij heeft mij buikpijn gegeven.quote:Op maandag 31 augustus 2026 20:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik wil dat ook niet, maar ja dan komt de beheerder even laten weten dat wat jij wil er niet toe doet.
Krijg je ook van die pillen tegen buikkrampjes van Infacol?quote:
Nee maar ik moest wel aan jou denken, was aan het koken en opeens kreeg ik trillende handjes.quote:Op maandag 31 augustus 2026 21:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Krijg je ook van die pillen tegen buikkrampjes van Infacol?
(Ik) het kanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
quote:Op maandag 31 augustus 2026 22:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
(Ik) het kan![]()
![]()
![]()
Wat gezellig!En dat terwijl ik zelf door omstandigheden een paar dagen offline wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dus excuses aanvaard.
Wat wil je eten?.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Oe oe lekker koken, iets stoverigs!quote:Op donderdag 3 september 2026 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat terwijl ik zelf door omstandigheden een paar dagen offline was.
Dus excuses aanvaard.
Wat wil je eten?.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |