Is toch een echt ouwetje hoor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:10 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Wat een GEWELDIGE uitspraak haha.
Super. Nog nooit gehoord.
Geen peuken, want ik ben dan wel een roker, maar bij dit soort gelegenheden wordt er dus niet gerookt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 13:14 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Wijntjes, zalmpie, peuken als toetje
die is zijn account kwijtquote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:07 schreef Cupfighter het volgende:
@:lenny
@:maily
@:childofthestars
@:HowardRoak
@:starhopper
Mooi. Ik houd daarvan!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 15:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik leuk. Maar wel iemand met een tong als een scheermes als de situatie daarom vraagt.
Ik hou mijn mond niet. Voor niemand.
quote:
Ik besta nog,quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
User @:ChipsZak. eens bijpraten na al die jaren. Hopelijk gaat het goed!
En user @:Dqod .
Die zit op diverse social media nog te posten over zijn Vitessequote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kerst al eens doorgebracht met user @:yats . Hoe zou het met hem gaan?
Goed om te horen. En hoe gaat het in het bestaan?quote:
Ah, dat verbaast me niks.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:48 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die zit op diverse social media nog te posten over zijn Vitesse
Niets veranderd qua posten
Nice!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
Vreemd dat ik nog niet genoemd ben.
Ik zou wel kerst willen vieren met @:Regilio_ en @:incel
Dan op Tweede Kerstdag met @:superniger @:HowardRoark @:PurifieR @:de_boswachter @:Richestorags en @:vosss erbij
Sow, dat is inderdaad een beste buurt zeg. Weinig fatbiketuig te bekennen zekerquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:53 schreef vosss het volgende:
Ik kan carpoolen met @:PurifieR en @:de_boswachter sowieso, want die wonen volgens mij beiden in de buurt. Goeie buurt dus ook.
Bij mij weinig tot geenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 21:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sow, dat is inderdaad een beste buurt zeg. Weinig fatbiketuig te bekennen zeker
Wie ben jij? Aanschuiven bij vreemdenquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
Dan op Tweede Kerstdag met @:superniger @:HowardRoark @:PurifieR @:de_boswachter @:Richestorags en @:vosss erbij
Let's do it.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:29 schreef TAmaru het volgende:
En dan nodig je hem met kerst uit?quote:Op zondag 16 augustus 2026 09:34 schreef greysbones het volgende:
Met @:Justink
Omdat hij vandaag jarig is![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |