Kloptquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat kan je niet van iedereen zeggen!
Je bent mooi zoals je bent!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:54 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat kan je niet van iedereen zeggen!
Haha kerst? wajoooquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:58 schreef maily het volgende:
FEE / Welke FOK!er zou jij met kerst willen uitnodigen?
FEE / [KERST] Adventskalenders 2026quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 17:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee
HO HO HO![]()
Adventskalenders zijn alweer bijna te koop![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
FEE / [KERST] Adventskalenders 2026
quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Adventskalender speciaal voor @:KissingBird
Mag ik ook zeggen bij wie ik een eetlepel nitriet in de soep zou gooien?quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 16:58 schreef maily het volgende:
FEE / Welke FOK!er zou jij met kerst willen uitnodigen?
Op eigen risicoquote:Op vrijdag 14 augustus 2026 23:14 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Mag ik ook zeggen bij wie ik een eetlepel nitriet in de soep zou gooien?
| 1 2 3 4 5 6 | ██████╗ ██████╗ ███████╗██╗ ██╗███████╗██████╗ ██████╗ ███╗ ██╗███████╗███████╗ ██╔════╝ ██╔══██╗██╔════╝╚██╗ ██╔╝██╔════╝██╔══██╗██╔═══██╗████╗ ██║██╔════╝██╔════╝ ██║ ███╗██████╔╝█████╗ ╚████╔╝ ███████╗██████╔╝██║ ██║██╔██╗ ██║█████╗ ███████╗ ██║ ██║██╔══██╗██╔══╝ ╚██╔╝ ╚════██║██╔══██╗██║ ██║██║╚██╗██║██╔══╝ ╚════██║ ╚██████╔╝██║ ██║███████╗ ██║ ███████║██║ ██║╚██████╔╝██║ ╚████║███████╗███████║ ╚═════╝ ╚═╝ ╚═╝╚══════╝ ╚═╝ ╚══════╝╚═╝ ╚═╝ ╚═════╝ ╚═╝ ╚═══╝╚══════╝╚══════╝ |
Er staat greysrones, geen greysbones.quote:
Party pooperquote:Op zondag 16 augustus 2026 12:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er staat greysrones, geen greysbones.
Hulloquote:
quote:
Nee hoor. Ik heb nog een halfvolle mok koffie voor me staan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 17:49 schreef maily het volgende:
[..]
Jaja, daar ging weer koffie/cassis omver
Ik heb een vollequote:Op zondag 16 augustus 2026 18:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nog een halfvolle mok koffie voor me staan.
quote:
Geen paniek, er valt altijd nieuwe koffie te zetten.quote:
Justiequote:
Ik had deze TTquote:
Bday boyquote:
Jij was erquote:Op maandag 17 augustus 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was een gezellige kringverjaardag
quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jep en de after was ook top. Tot er gehelikopterd werd toen ben ik maar naar huis gegaan
Jeroentje wel ja. Ik heb gewoon biertjes en frituursnacks op en ben netjes weggegaan toen er een aantal vrienden en jeroentje zelf gingen helikopterenquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2026 16:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jeroentje wel ja. Ik heb gewoon biertjes en frituursnacks op en ben netjes weggegaan toen er een aantal vrienden en jeroentje zelf gingen helikopteren
Eénjavuquote:
Happyjavuquote:
Mocht je het missen: https://kringverjaardag.nl/quote:Op maandag 17 augustus 2026 15:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Was een gezellige kringverjaardag
haha neeequote:Op dinsdag 18 augustus 2026 06:30 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mocht je het missen: https://kringverjaardag.nl/
immerquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Is er hier anders nog koffie?![]()
In de DTS krijg ik niks..
Meenjenietquote:Op dinsdag 18 augustus 2026 14:49 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
Is er hier anders nog koffie?![]()
In de DTS krijg ik niks..
Ja, volledige negering ook omtrent mijn koffiebehoefte..quote:
Schandequote:Op woensdag 19 augustus 2026 10:40 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, volledige negering ook omtrent mijn koffiebehoefte..
Ging ik bijna dood door Cafeïne deficiëntie![]()
ja, zo goed ken ik je nog niet hoorquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:00 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, en eeuwig sund ook..
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, zo goed ken ik je nog niet hoor
NIks mis met een gezonde dosis zelfvertrouwenquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:02 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Fair point, well made..
Maar trust me: Eeuwig sund
Klopt!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
NIks mis met een gezonde dosis zelfvertrouwen
er is niet voor niets een Koffie slowchatquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:13 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Klopt!![]()
Maar, nog steeds geen koffie!
Wait, wut? Waar dan?!quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is niet voor niets een Koffie slowchat
GC / [KSC #20088] Vanillequote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:19 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Wait, wut? Waar dan?!
quote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
GC / [KSC #20088] Vanille
Ik zet ook een bakje en zit daar ook dagelijksquote:Op woensdag 19 augustus 2026 14:28 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]Dank!
* NymphomaniacPhantasy gaat daar koffie halen
Om op te vretenquote:Op donderdag 20 augustus 2026 11:21 schreef maily het volgende:
https://www.nu.nl/329466/(...)n-belgisch-dorp.html
Agent Frikandel![]()
![]()
Error?quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 14:38 schreef maily het volgende:
[..]
Hoor net reclame over Wayang Koffiebonen
Even gegoogled.
Wie mis jij allemaal?quote:
Zie het plaatje in de OP, maar ook users die niet in het plaatje in de OP staan. Meer users die ik eigenlijk wel mis, op anoniem of om andere reden even afwezig of die hier om andere redenen niet posten.quote:
Ik zie hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Zie het plaatje in de OP, maar ook users die niet in het plaatje in de OP staan. Meer users die ik eigenlijk wel mis, op anoniem of om andere reden even afwezig of die hier om andere redenen niet posten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |