Twente zoekt nog een spits.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onverwacht nieuws uit Brazilië: contract Memphis Depay bij Corinthians niet verlengd 📝🔚
Die zal ook wel naar NEC gaanquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onverwacht nieuws uit Brazilië: contract Memphis Depay bij Corinthians niet verlengd 📝🔚
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:27 schreef RamboDirk het volgende:
Tot diep in de nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, akkoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VVV heeft nog spelers nodigquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mokerdomme Bergwijn, De Paaij en Lang in de etalage. Zijn Promes en Babel ook nog op te pikken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heeft ze nog steedsquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:27 schreef 3rr0r het volgende:
Die vrouw had dijen waar een heel lichaam in past
Speel niet met mijn privé.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie was er op bezoek?
En wanneer is @:Pisces hier?
Is NEC een afvalbak?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die zal ook wel naar NEC gaan
Chip in je schoenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of er niet iets is wat de kracht van de voeten meet.
Wat hoor ik.
De mensuh huppelen weer massaal achter elkaar aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heb jij een ECLIPSBRIL gekocht?
Nee, collega wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zijn teksten.quote:
Poeh serieuze flashbacks naar stinkende kleedkamers met de C-tjes uit tegen Baloptdak 6quote:
Ik had er nog eentje liggen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die had zo nog met ons meegekundquote:
Sowieso om professor doctor Wijffels.quote:
Ik was er al die tijdquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie was er op bezoek?
En wanneer is @:Pisces hier?
Wat een geweldig voorbeeld: een speler die niet op zijn beste positie voetbalt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had zo nog met ons meegekund
Zeker als ik dat "talent" op linksbuiten zag lopen tegen Zwolle
Geen diepgang joh, Tadic en Berghuis zou vreselijk zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had zo nog met ons meegekund
Zeker als ik dat "talent" op linksbuiten zag lopen tegen Zwolle
Hier of bij coco?quote:
Was eigenlijk van plan recht erin te kijken zonder brilquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
quote:
Wilco-actquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
Durft niet meer echt te juichen brillenmans
De mijne gemist denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb nog geen glimlach gehad van al die woordgrappen.
NEC naar de POOLCIRKELquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Bodo wordt lastig zat voor ze, maar dit is in ieder geval al erg leuk.
Wel bizar ja voor iemand die 3 maanden geen wedstrijd gespeeld had.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Tadic is 37 en speelt nu een wereldpot na zaterdag 90 minuten.
En die van ONS moeten altijd maanden fit worden.
Bodo scoort er sowieso 4 tegen dit NECquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Team bereikt volgende ronde
NEC 1,03
Olympiakos Piraeus 13,00
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet te veel Saekerhett in willen bouwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Uitspelen nu. Eigenlijk het tegenovergestelde van wat Oranje op het WK deed.
Ja NEC staat voor en Olympiakos heeft een rode kaart dus dat verklaart die odds welquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Team bereikt volgende ronde
NEC 1,03
Olympiakos Piraeus 13,00
Union kon het zo almachtige bodo thuis wel pijn doen, dus dat zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben daar nog steeds boos over.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef Saekerhett het volgende:
Uitspelen nu. Eigenlijk het tegenovergestelde van wat Oranje op het WK deed.
Ik krijg toch weer heimwee naar dát Ajax als ik hem zo ziequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
Tadic is 37 en speelt nu een wereldpot na zaterdag 90 minuten.
En die van ONS moeten altijd maanden fit worden.
Tadic is een trainingsbeest dat was toch allang bekendquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar ja voor iemand die 3 maanden geen wedstrijd gespeeld had.
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef RipCity het volgende:
Speelt nec eerst thuis of uit v Bodo?
Gister bij Rondo kwam die goal tegen Real weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg toch weer heimwee naar dát Ajax als ik hem zo zie
8/10.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Niet te veel Saekerhett in willen bouwen
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef RipCity het volgende:
Speelt nec eerst thuis of uit v Bodo?
Van Bodo kan je op zich winnen, die hebben niet betere spelers. Eigenlijk een soort Noorse variant van NEC (lol)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, dat droge lichaam was overduidelijk al soccer ready @RamboDirkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar ja voor iemand die 3 maanden geen wedstrijd gespeeld had.
Jullie hebben blind al uit de bejaarden kaartbakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg toch weer heimwee naar dát Ajax als ik hem zo zie
Treurig eigenlijk hoeveel spelers dat laten versloffen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tadic is een trainingsbeest dat was toch allang bekend
Reiziger rustig brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben we alweer een bondscoach?
Zitten midden in de competitie. Dat breekt je altijd op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Bodo kan je op zich winnen, die hebben niet betere spelers. Eigenlijk een soort Noorse variant van NEC (lol)
Waren vorig jaar waanzinnig in de CL, maar verliezen wel met 5-0 van FC Viking (wie)
Ik had jou toch iets hoger zitten dan ditquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou ja, dat droge lichaam was overduidelijk al soccer ready @:rambodirk
Is cultuur in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Treurig eigenlijk hoeveel spelers dat laten versloffen.
Doet niks af aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tadic is een trainingsbeest dat was toch allang bekend
Ja ga maar weer naar je mand als je alleen tijdens een WK gezellig kunt doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had jou toch iets hoger zitten dan dit
Onterecht dus
GGMM vergeet 6 van de 7 dagen van de week z'n pillenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja ga maar weer naar je mand als je alleen tijdens een WK gezellig kunt doen
Sowquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
GGMM vergeet 6 van de 7 dagen van de week z'n pillen
en tegen sporting kregen ze 5 op hun bek, en bodo niet eens 1 goal daar gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Inter en Atletico gewonnen
Zo koekoek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja ga maar weer naar je mand als je alleen tijdens een WK gezellig kunt doen
User98182 doet sowieso een beetje aan een soort domme takes estafettequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Inter en Atletico gewonnen
Jij bent gewoon nog steeds boos dat hij kakkerlakken zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
User98182 doet sowieso een beetje aan een soort domme takes estafette
Oh. Was dat dezelfde userquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog steeds boos dat hij kakkerlakken zei
Autistische fokkers hier houden van herhalingquote:
quote:
Bijzonder om jou hier te zien tijdens een live wedstrijd en dan ook nog eens meedoen met VBL memes.quote:
Nog steeds woestquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
User98182 doet sowieso een beetje aan een soort domme takes estafette
Misschien ben ik er donderdag bij, maar daarna voorlopig weer niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijzonder om jou hier te zien tijdens een live wedstrijd en dan ook nog eens meedoen met VBL memes.
Okequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik er donderdag bij, maar daarna voorlopig weer niet.
NEC tegen Olympiakos, NEC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
wie tegen wie en wie moet winnen?
Nou ja z'n contract is blijkbaar niet verlengd daar dus waarom nietquote:
Zoveel redenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja z'n contract is blijkbaar niet verlengd daar dus waarom niet
Jij liep 20 seconden voor bij die goal trouwens. Daarom alleen al is dit een eenmalig optreden voor mij.quote:
Noem er 4quote:
Ja irritant is datquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij liep 20 seconden voor bij die goal trouwens. Daarom alleen al is dit een eenmalig optreden voor mij.
@:ggmm
Die afgekeurde goal zag ik ook echt 10 seconden later jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij liep 20 seconden voor bij die goal trouwens. Daarom alleen al is dit een eenmalig optreden voor mij.
Jouw kabel jaagt iedereen weg Coco.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben ik de enige met een kabel hier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk het fijnst op mijn mokergrote computerscherm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw kabel jaagt iedereen weg Coco.
Goed dat we dit gevoelige thema bespreekbaar maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco heeft mij op het WK ook al meermaals gespoiled.
Hoog tijd dat dit STOPT
Ah andersom nu?quote:
+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk het fijnst op mijn mokergrote computerscherm.
Ik neem geen genoegen met technologische achteruitgang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed dat we dit gevoelige thema bespreekbaar maken.
Ik zou nu Noppert brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Caland het volgende:
NEC dat gewoon blijft aanvallen in de verlenging
Kijken we mee, Van Gaal en Koeman
Die 2e vraag snap ik niet, maar ze staan 2-1 voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah andersom nu?
Dat was gezegd dat ze bij hun zouden winnen he?
Of aanvoerder Semquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou nu Noppert brengen.
Heeft NEC een kettingrokende keeper die de instructies van de wartaal sprekende keeperstrainer negeert om al in een hoek te liggen voordat er geschoten is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Caland het volgende:
NEC dat gewoon blijft aanvallen in de verlenging
Kijken we mee, Van Gaal en Koeman
Ja de vorige keer speelden ze uit en was het niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e vraag snap ik niet, maar ze staan 2-1 voor
Edgar Davids wou niet bij mij aan tafel kijkenquote:
Hmm denk het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft NEC een kettingrokende keeper die de instructies van de wartaal sprekende keeperstrainer negeert om al in een hoek te liggen voordat er geschoten is?
Nope, DVB-C Ziggo hier.quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja de vorige keer speelden ze uit en was het niet zo goed.
Dus toen werd hier vermeld dat als ze thuis zouden spelen dat het wel goed zou gaan.
2/10 voor de moeitequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kevin kan de kers op de taart worden.
Mislintat had em in een Ajax shirt proberen te proppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Nooit dat de Memph nog in NL gaat spelen.
ChatGtpquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe lelijk die rugnummers en namen op de rug zijn bij NEC
Wie verzint zoiets
Ik mis ome Svenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mislintat had em in een Ajax shirt proberen te proppen
@Zipportal op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Is het leuk om pallets te sorteren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:51 schreef 100Spokes het volgende:
Wij hadden laatst een gast uit Nijmegen op ons werk en toen iemand N E C nek noemde wees hij naar zijn nek en zei je nek zit hier, toen wees hij naar zijn hart en zei N E C zit hier.
Bedankt Heitingaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Nuytinck en Kers moeten brengen nu is geen luxe.
Dat doen zelfs Nijmeegse normies hier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:51 schreef 100Spokes het volgende:
Wij hadden laatst een gast uit Nijmegen op ons werk en toen iemand N E C nek noemde wees hij naar zijn nek en zei je nek zit hier, toen wees hij naar zijn hart en zei N E C zit hier.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb jij een kabel??
Nice
*stelt antenne bij*
@ISVV gaat het zo verliezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:52 schreef Caland het volgende:
NEC heeft nu Chery en Kers in de aanval
Nee jij wordt overtroffenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:ISVV gaat het zo verliezen
Kankerkachelquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zijn die niet allemaal afgebrand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Bijnaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kevin kan de kers op de taart worden.
Dat zou hem wel sieren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kers moet hem daar gewoon op Sierhuis geven.
Of het leuk is om pallets te sorteren, hangt helemaal af van jouw persoonlijke voorkeuren en wat jij zoekt in een baan.quote:
Weifelend akkoord, want Sierhuisquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kers moet hem daar gewoon op Sierhuis geven.
Was harder dan het schot van Cheryquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Saekerhett het volgende:
Het is je moeder niet, schiet verdomme harder man.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit systeem tegen PSG wordt zo leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Als ze van Bodo winnen, gaan ze dan nog de transfermarkt op?
Anders zie ik nog wel een 10-0 gebeuren tegen City, PSG, Munchen, etc.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]Geen darkmodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent afAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dat is precies wat er gaat gebeuren over een half uurtje bij de interviews.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Zorro het volgende:
"Ja en als je hem dan zelf niet maakt dan valt ie aan de andere kant. Dat is zuur ja. En die strafschoppen is nou eenmaal een loterij. Zo jammer."
Denk dat ze voor Bodo ook nog iets extra’s kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Als ze van Bodo winnen, gaan ze dan nog de transfermarkt op?
Anders zie ik nog wel een 10-0 gebeuren tegen City, PSG, Munchen, etc.
Zo dom is Dick niet toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit systeem tegen PSG wordt zo leuk.
Een ander systeem gaat ook niet werken tegen PSG toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo dom is Dick niet toch?
Laat ze nou eerst maar die volgende ronde overleven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een ander systeem gaat ook niet werken tegen PSG toch?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Laat ze eerst deze pot gewoon overleven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat ze nou eerst maar die volgende ronde overleven.
Wat gezellig dat je ons verkiest boven je echte vriendenquote:
Kwaad kersen eten met jou zo te zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Kers nou scoort he....
Nee dat mag iemand anders doen straks. Ik doe het niet.
Hoezo straks, scroll maar terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
Nee dat mag iemand anders doen strals. Ik doe het niet.
Dat zou de Chery on the cake zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
@Coco bezem erdoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat zou de Chery on the cake zijn
Ik mis ook gewoon alles hequote:
Bij Cherry kun je dezelfde woordgrap makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
Cherry Oh Baby.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat zou de Chery on the cake zijn
Kut infantinoquote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:00 schreef Zipportal het volgende:
Volwassen vent met een geschminkt hoofd.
Zeikerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:02 schreef SaferSephy het volgende:
Man ik drink weer teveel water, zal wel weer onrustig nachtje worden
Hoe oud ben jij wel nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:02 schreef SaferSephy het volgende:
Condoomcatheterquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:02 schreef SaferSephy het volgende:
De enige goeie pot van die malle Koreaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is alweer 14 jaar geleden
Toen waren sommige users nog niet eens.....quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja dat jongetje in het midden erachter heeft nu allang wat chickies gescoordquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In Nederland is het katheterquote:
42 maar metabolisch waarschijnlijk het dubbelequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |