Ah andersom nu?quote:
+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk het fijnst op mijn mokergrote computerscherm.
Ik neem geen genoegen met technologische achteruitgang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed dat we dit gevoelige thema bespreekbaar maken.
Ik zou nu Noppert brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Caland het volgende:
NEC dat gewoon blijft aanvallen in de verlenging
Kijken we mee, Van Gaal en Koeman
Die 2e vraag snap ik niet, maar ze staan 2-1 voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah andersom nu?
Dat was gezegd dat ze bij hun zouden winnen he?
Of aanvoerder Semquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou nu Noppert brengen.
Heeft NEC een kettingrokende keeper die de instructies van de wartaal sprekende keeperstrainer negeert om al in een hoek te liggen voordat er geschoten is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Caland het volgende:
NEC dat gewoon blijft aanvallen in de verlenging
Kijken we mee, Van Gaal en Koeman
Ja de vorige keer speelden ze uit en was het niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e vraag snap ik niet, maar ze staan 2-1 voor
Edgar Davids wou niet bij mij aan tafel kijkenquote:
Hmm denk het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft NEC een kettingrokende keeper die de instructies van de wartaal sprekende keeperstrainer negeert om al in een hoek te liggen voordat er geschoten is?
Nope, DVB-C Ziggo hier.quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja de vorige keer speelden ze uit en was het niet zo goed.
Dus toen werd hier vermeld dat als ze thuis zouden spelen dat het wel goed zou gaan.
2/10 voor de moeitequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kevin kan de kers op de taart worden.
Mislintat had em in een Ajax shirt proberen te proppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Nooit dat de Memph nog in NL gaat spelen.
ChatGtpquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe lelijk die rugnummers en namen op de rug zijn bij NEC
Wie verzint zoiets
Ik mis ome Svenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mislintat had em in een Ajax shirt proberen te proppen
@Zipportal op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Is het leuk om pallets te sorteren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:51 schreef 100Spokes het volgende:
Wij hadden laatst een gast uit Nijmegen op ons werk en toen iemand N E C nek noemde wees hij naar zijn nek en zei je nek zit hier, toen wees hij naar zijn hart en zei N E C zit hier.
Bedankt Heitingaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:51 schreef hhh38 het volgende:
Nuytinck en Kers moeten brengen nu is geen luxe.
Dat doen zelfs Nijmeegse normies hier.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:51 schreef 100Spokes het volgende:
Wij hadden laatst een gast uit Nijmegen op ons werk en toen iemand N E C nek noemde wees hij naar zijn nek en zei je nek zit hier, toen wees hij naar zijn hart en zei N E C zit hier.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heb jij een kabel??
Nice
*stelt antenne bij*
@ISVV gaat het zo verliezenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:52 schreef Caland het volgende:
NEC heeft nu Chery en Kers in de aanval
Nee jij wordt overtroffenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:ISVV gaat het zo verliezen
Kankerkachelquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zijn die niet allemaal afgebrand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |