Ah andersom nu?quote:
+1quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk het fijnst op mijn mokergrote computerscherm.
Ik neem geen genoegen met technologische achteruitgang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goed dat we dit gevoelige thema bespreekbaar maken.
Ik zou nu Noppert brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Caland het volgende:
NEC dat gewoon blijft aanvallen in de verlenging
Kijken we mee, Van Gaal en Koeman
Die 2e vraag snap ik niet, maar ze staan 2-1 voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah andersom nu?
Dat was gezegd dat ze bij hun zouden winnen he?
Of aanvoerder Semquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zou nu Noppert brengen.
Heeft NEC een kettingrokende keeper die de instructies van de wartaal sprekende keeperstrainer negeert om al in een hoek te liggen voordat er geschoten is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Caland het volgende:
NEC dat gewoon blijft aanvallen in de verlenging
Kijken we mee, Van Gaal en Koeman
Ja de vorige keer speelden ze uit en was het niet zo goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2e vraag snap ik niet, maar ze staan 2-1 voor
Edgar Davids wou niet bij mij aan tafel kijkenquote:
Hmm denk het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft NEC een kettingrokende keeper die de instructies van de wartaal sprekende keeperstrainer negeert om al in een hoek te liggen voordat er geschoten is?
Nope, DVB-C Ziggo hier.quote:
Oh zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja de vorige keer speelden ze uit en was het niet zo goed.
Dus toen werd hier vermeld dat als ze thuis zouden spelen dat het wel goed zou gaan.
2/10 voor de moeitequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kevin kan de kers op de taart worden.
Mislintat had em in een Ajax shirt proberen te proppenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef 100Spokes het volgende:
[..]
Nooit dat de Memph nog in NL gaat spelen.
ChatGtpquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
Ik kan er niet over uit hoe lelijk die rugnummers en namen op de rug zijn bij NEC
Wie verzint zoiets
Ik mis ome Svenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Mislintat had em in een Ajax shirt proberen te proppen
@Zipportal op dit momentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |