en tegen sporting kregen ze 5 op hun bek, en bodo niet eens 1 goal daar gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Inter en Atletico gewonnen
Zo koekoek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja ga maar weer naar je mand als je alleen tijdens een WK gezellig kunt doen
User98182 doet sowieso een beetje aan een soort domme takes estafettequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar bij Inter en Atletico gewonnen
Jij bent gewoon nog steeds boos dat hij kakkerlakken zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
User98182 doet sowieso een beetje aan een soort domme takes estafette
Oh. Was dat dezelfde userquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij bent gewoon nog steeds boos dat hij kakkerlakken zei
Autistische fokkers hier houden van herhalingquote:
quote:
Bijzonder om jou hier te zien tijdens een live wedstrijd en dan ook nog eens meedoen met VBL memes.quote:
Nog steeds woestquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
User98182 doet sowieso een beetje aan een soort domme takes estafette
Misschien ben ik er donderdag bij, maar daarna voorlopig weer niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijzonder om jou hier te zien tijdens een live wedstrijd en dan ook nog eens meedoen met VBL memes.
Okequote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien ben ik er donderdag bij, maar daarna voorlopig weer niet.
NEC tegen Olympiakos, NEC.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:44 schreef Lenny77 het volgende:
[..]![]()
wie tegen wie en wie moet winnen?
Nou ja z'n contract is blijkbaar niet verlengd daar dus waarom nietquote:
Zoveel redenenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja z'n contract is blijkbaar niet verlengd daar dus waarom niet
Jij liep 20 seconden voor bij die goal trouwens. Daarom alleen al is dit een eenmalig optreden voor mij.quote:
Noem er 4quote:
Ja irritant is datquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij liep 20 seconden voor bij die goal trouwens. Daarom alleen al is dit een eenmalig optreden voor mij.
@:ggmm
Die afgekeurde goal zag ik ook echt 10 seconden later jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Jij liep 20 seconden voor bij die goal trouwens. Daarom alleen al is dit een eenmalig optreden voor mij.
Jouw kabel jaagt iedereen weg Coco.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ben ik de enige met een kabel hier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik kijk het fijnst op mijn mokergrote computerscherm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jouw kabel jaagt iedereen weg Coco.
Goed dat we dit gevoelige thema bespreekbaar maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Coco heeft mij op het WK ook al meermaals gespoiled.
Hoog tijd dat dit STOPT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |