Gister bij Rondo kwam die goal tegen Real weer voorbij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg toch weer heimwee naar dát Ajax als ik hem zo zie
8/10.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef ISVV het volgende:
[..]
Niet te veel Saekerhett in willen bouwen
Kloptquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef RipCity het volgende:
Speelt nec eerst thuis of uit v Bodo?
Van Bodo kan je op zich winnen, die hebben niet betere spelers. Eigenlijk een soort Noorse variant van NEC (lol)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Bodo wordt lastig zat voor ze, maar dit is in ieder geval al erg leuk.
Nou ja, dat droge lichaam was overduidelijk al soccer ready @RamboDirkquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel bizar ja voor iemand die 3 maanden geen wedstrijd gespeeld had.
Jullie hebben blind al uit de bejaarden kaartbakquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg toch weer heimwee naar dát Ajax als ik hem zo zie
Treurig eigenlijk hoeveel spelers dat laten versloffen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tadic is een trainingsbeest dat was toch allang bekend
Reiziger rustig brengen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hebben we alweer een bondscoach?
Zitten midden in de competitie. Dat breekt je altijd op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Bodo kan je op zich winnen, die hebben niet betere spelers. Eigenlijk een soort Noorse variant van NEC (lol)
Waren vorig jaar waanzinnig in de CL, maar verliezen wel met 5-0 van FC Viking (wie)
Ik had jou toch iets hoger zitten dan ditquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef Pisces het volgende:
[..]
Nou ja, dat droge lichaam was overduidelijk al soccer ready @:rambodirk
Is cultuur in Nederland.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Treurig eigenlijk hoeveel spelers dat laten versloffen.
Doet niks af aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tadic is een trainingsbeest dat was toch allang bekend
Ja ga maar weer naar je mand als je alleen tijdens een WK gezellig kunt doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had jou toch iets hoger zitten dan dit
Onterecht dus
GGMM vergeet 6 van de 7 dagen van de week z'n pillenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ja ga maar weer naar je mand als je alleen tijdens een WK gezellig kunt doen
Sowquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:41 schreef RipCity het volgende:
[..]
GGMM vergeet 6 van de 7 dagen van de week z'n pillen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |