Bijnaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kevin kan de kers op de taart worden.
Dat zou hem wel sieren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kers moet hem daar gewoon op Sierhuis geven.
Of het leuk is om pallets te sorteren, hangt helemaal af van jouw persoonlijke voorkeuren en wat jij zoekt in een baan.quote:
Weifelend akkoord, want Sierhuisquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kers moet hem daar gewoon op Sierhuis geven.
Was harder dan het schot van Cheryquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Saekerhett het volgende:
Het is je moeder niet, schiet verdomme harder man.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit systeem tegen PSG wordt zo leuk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Als ze van Bodo winnen, gaan ze dan nog de transfermarkt op?
Anders zie ik nog wel een 10-0 gebeuren tegen City, PSG, Munchen, etc.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]Geen darkmodeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent afAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Dat is precies wat er gaat gebeuren over een half uurtje bij de interviews.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Zorro het volgende:
"Ja en als je hem dan zelf niet maakt dan valt ie aan de andere kant. Dat is zuur ja. En die strafschoppen is nou eenmaal een loterij. Zo jammer."
Denk dat ze voor Bodo ook nog iets extra’s kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Als ze van Bodo winnen, gaan ze dan nog de transfermarkt op?
Anders zie ik nog wel een 10-0 gebeuren tegen City, PSG, Munchen, etc.
Zo dom is Dick niet toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit systeem tegen PSG wordt zo leuk.
Een ander systeem gaat ook niet werken tegen PSG toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo dom is Dick niet toch?
Laat ze nou eerst maar die volgende ronde overleven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een ander systeem gaat ook niet werken tegen PSG toch?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:55 schreef Coco het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Laat ze eerst deze pot gewoon overleven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Laat ze nou eerst maar die volgende ronde overleven.
Wat gezellig dat je ons verkiest boven je echte vriendenquote:
Kwaad kersen eten met jou zo te zien.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Kers nou scoort he....
Nee dat mag iemand anders doen straks. Ik doe het niet.
Hoezo straks, scroll maar terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
Als Kers nou scoort he....
Nee dat mag iemand anders doen strals. Ik doe het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |