Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Anouk wordt binnen een week gedumptquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:47 schreef Scottie16 het volgende:
Ik hoop dat Anouk of Died het wint gaan ze ook naar huis, samen naar Japan😁
Nee liever niet, al kan ik die grijns van Anoek niet meer aanzienquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:47 schreef Scottie16 het volgende:
Ik hoop dat Anouk of Died het wint gaan ze ook naar huis, samen naar Japan😁
Eerst paar keer neuken 😉quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:48 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Anouk wordt binnen een week gedumpt
zeg 20k voor Japanquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan is die 60.000 ook op, Japan is echt niet goedkoop. Alleen al de vlucht is ca. ¤2000 pp
Ze maakt Diederik gek zegt hij net, hij kan zich niet in houdenquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee liever niet, al kan ik die grijns van Anoek niet meer aanzien
Diederik heeft vast een vergrotend goed idee hoe ze dat geld kan terugverdienen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan is die 60.000 ook op, Japan is echt niet goedkoop. Alleen al de vlucht is ca. ¤2000 pp
Die Mona Lisa glimlach, maar ondertussen een wolf in schaapskleren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee liever niet, al kan ik die grijns van Anoek niet meer aanzien
Anouk op de hoek van de straat onder een lantaarnpaalquote:Op maandag 10 augustus 2026 20:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Diederik heeft vast een vergrotend goed idee hoe ze dat geld kan terugverdienen.
quote:
Vals sentiment ja.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh nee... dit irritante "sentiment"
Netjes achter een raam, zo is Diederik wel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Anouk op de hoek van de straat onder een lantaarnpaal
Is ze ook, maar vind ik er wel meer daar eerlijk gezegdquote:
Valt mee denk ik. Zoonlief is pas naar Seoel geweest. Lastminute was 900 euro. Vriend van hem had maar 600 betaald want eerder geboekt. Denk niet dat Tokio 3x zo duur is, ligt er naast.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Doen ze elke cyclusquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:01 schreef spapaars het volgende:
Jezus, over de streep, kennen we dat al?
EJVL
Dat doen ze al jaren. En is niet persé een EJVL spelletje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:01 schreef spapaars het volgende:
Jezus, over de streep, kennen we dat al?
EJVL
He heette die BB muts ook al weerquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zeef met zijn yoga van de koude grond
Ja, binnen EJVJLquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren. En is niet persé een EJVL spelletje.
Nee is een soort groeps therapie ding. Al ouder dan EJVL, dus niet zo zeurenquote:
Voorbeeld?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee is een soort groeps therapie ding. Al ouder dan EJVL, dus niet zo zeuren
En Dominique mocht afkijken met 1 oog openquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Iemand die zeker een goede nacht heeft gehad, Anouk
heel veel groepstherapieën doen een over de streepquote:
Arianaquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
He heette die BB muts ook al weer
met het torentje en het tuinpad
Binnen een RLS?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel groepstherapieën doen een over de streep
Hoe denk je dat Kim D er aan kwam destijdsquote:
Was volgens mij al een keer bij Oprah Winfrey of iets dergelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel groepstherapieën doen een over de streep
.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Kim D er aan kwam destijds
En welke ramptoerist stond er weer bij?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
Echt nooit team Julia. Ook niet perse team Anouk, maar iets meer in deze.
Ik denk Mila, Valentijne en Fabiënne alle 3quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welke ramptoerist stond er weer bij?
Mij viel vooral Fabienne opquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk Mila, Valentijne en Fabiënne alle 3
Yep, en de slechte huid.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer: Zij met honderden exen.
Inderdaad eerst maar eens kijken waar het over gaat. Julia kan ook behoorlijk mekkeren om het mekkeren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
1000x liever Juliaquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik vind hem geweldig, wil alles spelen en faalt keer op keer. Niks boeit hem, een verademing met die lui die nooit een spel spelen maar wel een finale plek opeisen. Lult de oren van je kop met wazige shit waar hij 100% achter staat.
Ik geloof dat hij gewoon zo is maar anders had ik geloofd in een ingehuurde acteur![]()
Ik zie hem nog met een stalen gezicht per ongeluk die ton winnen.
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt Diederik gek zegt hij net, hij kan zich niet in houden
Arme Max
Nou ligt eraan hoe en wanneer je vliegt hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh vertel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!
Dat is niet waar, heeft hij ook ontkend. Dat lijkt me wel rot; word je al zo behandeld door je vriendin (inmiddels ex denk ik) en dan worden er ook nog leugens over je verspreid. En zij ging natuurlijk al langer vreemd emotioneel gezien al (waar ik niet over oordeel verder trouwens) en liet allang zien schijt aan de gevoelens van haar vriend te hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!
Zo gaat dat, de Facebook fan's verzinnen wel wat. Max en Anouk waren gewoon dikke prima voor de Died. En als Max met een ander heeft liggen krikken de laatste paar weken geef ik hem groot gelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat is niet waar, heeft hij ook ontkend. Dat lijkt me wel rot; word je al zo behandeld door je vriendin (inmiddels ex denk ik) en dan worden er ook nog leugens over je verspreid. En zij ging natuurlijk al langer vreemd emotioneel gezien al (waar ik niet over oordeel verder trouwens) en liet allang zien schijt aan de gevoelens van haar vriend te hebben.
Zo gek was dat niet. Zo weet dat haar familie en ook die Max het totaal niet eens waren met haar keuzes. Dus ze is bang dat ze nu door alles en iedereen in de steek is gelaten omdat ze verliefd is geworden op een ander.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:54 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben toch iedere keer weer verbaasd over het gedrag en de uitspraken van Anouk. Hoe ze nu weer zegt: Wie gaat met mij videobellen als ik de finale speel? Met zo’n lachend hoofd erbij alsof het allemaal een fantastisch leuke grap is. Raar mens, die is echt niet helemaal 100
En terecht. Acties hebben consequenties. Als volwassen vrouw heb je tegenwoordig toch wel gewoon verantwoordelijkheid of gaan we alles onder het mom van 'verliefd worden' verstoppen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:50 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Zo gek was dat niet. Zo weet dat haar familie en ook die Max het totaal niet eens waren met haar keuzes. Dus ze is bang dat ze nu door alles en iedereen in de steek is gelaten omdat ze verliefd is geworden op een ander.
Ja, ik snap wel dat die vraag opkomt, maar ik snap niet dat je daar zo lacherig, soort van trots, over praat alsof je iets fantastisch grappigs hebt gedaan. Dat is echt vreemd gedrag.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:50 schreef dbgfan het volgende:
[..]
Zo gek was dat niet. Zo weet dat haar familie en ook die Max het totaal niet eens waren met haar keuzes. Dus ze is bang dat ze nu door alles en iedereen in de steek is gelaten omdat ze verliefd is geworden op een ander.
Daar gaat SBS6 echt geen rekening mee houden, wie er wel rekening mee had moeten houden is Anouk. Ze weten dat het geneuk (onder de dekens) gewoon wordt uitgezonden, en dan ben je wel een enorme kneus om daar voor te kiezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.
Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.
Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
Waarom seksende Chess wel uitzenden en Anouk niet? Ik zie dat verschil niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie Max wel eens daar gezien? Hoorde net in de uitzending van shownieuws van die ene van tweeling dat Max daar heel vaak geweest is?
Schijnt dat Died al in de DM's is geslided van andere vrouwen haha. Verrassend (niet)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat deze soap straks voorbij is.
Dat wordt wachten op het bericht dat ze weer uitelkaar zijn.
Nee echt hoor Max, het is alleen maar vriendschap, hij helpt mij erg goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 01:01 schreef freaky40 het volgende:
En weer een stapje verder bij Nouk en Died. Niet alleen gefriemeld maar ook door naar stap 3. Doei Maxje, het waren mooie jaren… Leuk dat de Gieren ook finale gaan spelen. Bloedzuigers lekker zuur ook. Morgen Julia die flipt tegen Anouk, nog zo’n jaloers kind. Team Noukie!
Had Max lang kunnen wachten op de genadeklap. Anouk zag er geen kwaad in toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Helemaal eens. En nóg steeds is ze er van overtuigd dat ze met Diederik een geweldige toekomst tegemoet gaat. I.p.v eerst fatsoenlijk een einde te maken aan haar relatie met Max heeft ze kennelijk maling aan zijn pijn. Die gaat buiten zó hard vallen! En Diederik komt er dan hopelijk óók niet ongeschonden uit want die verdient niet veel beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:31 schreef DefKu het volgende:
[..]
En terecht. Acties hebben consequenties. Als volwassen vrouw heb je tegenwoordig toch wel gewoon verantwoordelijkheid of gaan we alles onder het mom van 'verliefd worden' verstoppen?
Je hebt toch verdomme wel een greintje respect voor je vriend/ex? Handel dit als volwassen mensen af en ga niet respectloos je doos verkopen op TV voor een overduidelijke player.
Maar ze heeft het over een paar keer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Toen die tweeling net terug was van die begrafenis, Anouk's familie condeleerde toene en halve tweeling die kwam vragen of die familie nog iets te drinken wilde. Dat werd door Salar (&Noah?) nog gezien als om die familie blijven hangen.
Ja bezoek wordt wel vaker niet uitgezonden. Toen iedereen viel over Salar's egoïstische gedoe over die telefoontjes was zijn ma's verdediging dat Anouk al -niet uitgezonden- bezoek had gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze heeft het over een paar keer?
Nyssa, Mila, Casper, Roma. Dat zijn er al 4. Dan de winnaar en evt. meerdere vertrekken. Dus minimaal één nieuw persoon. Wat karig idd. maar sowieso een nieuw hoofd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Denk in de nieuwe cyclus geen nieuwe deelnemers helaas. We moeten het dus met dezelfde koppen doen in de volgende…
Sbs trekt alleen verwarde types aan die mee willen doen aan dit programma, zonder maak je ook weinig show natuurlijk. Die Chess spoort ook voor geen meter, kan nu wel “normaal” doen omdat ze nog wat met Thomas heeft maar innerlijk blijft ze hetzelfde dus die relatie ontspoort vanzelf wel weer n keer. En dan waren er een Geert en Demi. Geert liet zijn relatie ook stuk lopen daar door Demi waarmee hij blijkbaar in 15 minuten in las vegas is getrouwd. Die Demi was ook niet goed en zo zullen er nog wel meer zijn geweest want ik kijk niet vanaf het begin. Sbs verkoopt het als “real life” maar je kan het ook gewoon een slecht voorbeeld noemen door allerlei probleemfiguren die graag aandacht willen door in een sbs kaartenbak te blijven zitten steeds weer in te zetten. Die Diederik is al voor de tweede keer terug, hadden ze dat niet gedaan was dit met Anouk niet gebeurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:31 schreef DefKu het volgende:
[..]
En terecht. Acties hebben consequenties. Als volwassen vrouw heb je tegenwoordig toch wel gewoon verantwoordelijkheid of gaan we alles onder het mom van 'verliefd worden' verstoppen?
Je hebt toch verdomme wel een greintje respect voor je vriend/ex? Handel dit als volwassen mensen af en ga niet respectloos je doos verkopen op TV voor een overduidelijke player.
Doen ze toch ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Of ze stoppen met het 5e bondje de Bloedzuigers.
Ze schrok wakkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:08 schreef schetterklep het volgende:
Nou, Fatima haalt ook eindelijk eens uit
We zien maar een fractie, reken maar dat die twee lovers redelijk vals zijn geweest. Ze wilden haar ook wegstemmen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Fatima is lekker duidelijk
Volgens mij is ze een beetje gefrustreerd
Jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hahaha, zoals verwacht, alle 3![]()
[ afbeelding ]
Bang? Dat soort vrouwen vermijd ik, ken ze ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk dat ik die Fabiënne (met dat gekleurde haar) echt de vreselijkste van die hele loods vind. Echt het type meid waar ik vroeger (en stiekem nog steeds wel) bang voor was
Om zulke meiden moet je met een grote boog heen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk dat ik die Fabiënne (met dat gekleurde haar) echt de vreselijkste van die hele loods vind. Echt het type meid waar ik vroeger (en stiekem nog steeds wel) bang voor was
Mwah, vorige maand was ze nieuw, snap wel dat ze niet meteen naar huis gestuurd wilde worden door een grote bek op te zetten in haar eerste bondje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
Die Fatima moest zeker ook een keer uithalen van de FEBO
Ik ben dat soort grieten vaak tegengekomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Bang? Dat soort vrouwen vermijd ik, ken ze ook niet.
Yesquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om zulke meiden moet je met een grote boog heen lopen.
Staat Max bij de poort met de auto, koffer in de kofferbak... Anouk wil instappen en Maxquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:20 schreef schetterklep het volgende:
Nu heeft Max zn kans om op tv de koffers voor de deur te zetten en haar dan nog even succes wenst
Als ze laatste waren geweest zat ze nu thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, vorige maand was ze nieuw, snap wel dat ze niet meteen naar huis gestuurd wilde worden door een grote bek op te zetten in haar eerste bondje.
Ja, dat gooit ze terecht nog even naar ze terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze laatste waren geweest zat ze nu thuis.
Die bereidt haar ff voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Was Died zich nou al aan het indekken met zijn twijfels buiten de loods, het onderbuikgevoel?
Die stond het dichtstbij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:33 schreef Marrije het volgende:
Goh die Anouk, zocht ze toch ff steun bij Do
En Died kruipt nog meer in haar reet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:39 schreef Marrije het volgende:
Wie wordt het minst gegund? Nou, Anouk wordt de winnaar.
Ja stapelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik heb niet opgelet. Wie het eerst alles heeft?
Waarom niet? Hij hoeft dit al niet te doen. Of weet je meerquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:38 schreef Puzzie het volgende:
Sayf gaat em imo niet winnen en de rest gun ik het niet, ik haak voor nu even af
Ik gok omdat Sayf meestal pas halverwege de opdracht door heeft wat de bedoeling is. Daarom mag ie van mij juist wel blijven, al gun ik hem het geld het meest.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij hoeft dit al niet te doen. Of weet je meer
Vind dat altijd zo raar roepen, ik ben achterdochtig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok omdat Sayf meestal pas halverwege de opdracht door heeft wat de bedoeling is. Daarom mag ie van mij juist wel blijven, al gun ik hem het geld het meest.
zit er dik inquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Marrije het volgende:
Maar vandaag alleen finalisten 1 en 2 bekend en dan morgen de finale?
Zeef naar de nul spelen denk ikquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:57 schreef Marrije het volgende:
Ligt het nou aan mij of speelt do dit niet slim?
Anouk is sneller omhoog?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zeef naar de nul spelen denk ik
Degene met de laagste punten is het makkelijkst uit te schakelen.quote:
Jammer had het saf wel gegund. Maar goed weet al wie gaat winnen is niet echt spannend meerquote:
Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer had het saf wel gegund. Maar goed weet al wie gaat winnen is niet echt spannend meer
Denk niet dat Died lekker in zijn vel zit nadat hij er in het eerste spel is uitgeknikkerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Oeh trouble tussen de tortelduiven
Ja zoiets gaat nooit stil blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ook
Dan zal do hebben gewonnen, anders was het koek en ei tussen died en do.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef spapaars het volgende:
Morgen het loverboy spelletje van aantrekken en afstoten.
Daar wordt hij opgewonden van dat kleineren/flirten/afstoten net zoals hij op jaloerse vrouwen vslt. Het is zijn karakter en daar wil je eigenlijk liever geen partner van zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Scottie16 het volgende:
Nou zeg Diederik doet wel lullig naar Anouk. Dat gaat niks worden, hij heeft t gedaan en is gelijk afgeknapt. Geen relatie Anoukie
Dat kan je wel concluderen ja, geen Japan voorlopig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zal do hebben gewonnen, anders was het koek en ei tussen died en do.
Ik vind het een enge manipulatieve player.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wordt hij opgewonden van dat kleineren/flirten/afstoten net zoals hij op jaloerse vrouwen vslt. Het is zijn karakter en daar wil je eigenlijk liever geen partner van zijn.
Ik heb de laatste dagen niets gezien, ik heb wat dat betreft alles gemistquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ook
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpaktquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh de winnaar gaat toch altijd gelijk naar huis?
Heeft Do dan gewonnen.
Dat ook nog idd, ze zouden met zijn 2en naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpakt
Nou ja maar er zit nog wel wat tijd tussen. Spullen pakken, telefoontje naar huis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Do dan gewonnen.
Dit zal direct na de finale zijn. Daarom wil Died even naar Sayf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpakt
Ik hoop dat ze kan bellen dat ze nog een maand blijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja maar er zit nog wel wat tijd tussen. Spullen pakken, telefoontje naar huis.
Dat onderbreken daar kijk ik niet meer van op. Iig zag Anouk er niet uit alsof ze even een tijdje zorgeloos een huurflatje kan bewonenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kan bellen dat ze nog een maand blijft.![]()
Ik kreeg het idee dat dit geen inpakken was.
Jammer dat ze de finale steeds onderbreken.
Of naar Japan gaat met Diedquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat onderbreken daar kijk ik niet meer van op. Iig zag Anouk er niet uit alsof ze even een tijdje zorgeloos een huurflatje kan bewonen
Het eindspel wordt morgen pas gespeeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Do dan gewonnen.
Ze bedoeld dat de vooruitblik liet zien dat Anouk op haar kamer zat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het eindspel wordt morgen pas gespeeld
Ik mot Julia ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Zei het gisteravond nog
Team Julia![]()
Ja klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het eindspel wordt morgen pas gespeeld
Er zit genoeg tijd tussen het winnen en vertrek, ze moeten alle vier bellen en dan nog opgehaald worden. De mensen moeten wel aan de poort staan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar in 1 keer door als het goed is.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit genoeg tijd tussen het winnen en vertrek, ze moeten alle vier bellen en dan nog opgehaald worden. De mensen moeten wel aan de poort staan.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.
Ik hoop dat Do wint in elk geval.
En die was nog gemaakt ook.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ookPlus vind ik Do niet zo veel toevoegen, ik heb haar één keer blij gezien met een big smile en dat was met die dans met Sayf.
Nee daar had ze echt lol in, dat ze werd afgerekend op gemaakt kwam door Sayf.quote:
Ze benoemde het ook he? dat Sayf al de stemmen kreeg uit de groep. Volgens haar was dat afgesproken maar ik weet zeker dat iedereen die op hem stemde het ook meende. En dat zij er nul kreeg was ook gemeend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:46 schreef Cirilico het volgende:
Anouk die het Sayf actief misgunt om te winnen puur en alleen omdat de hele groep het hem gunde en haar niet. Haha, wat bedoel je "zuur".
En buiten dat vond ik het vals dat Anouk dat op de kamer zei waar Sayf bij was, heel gemeen. Ze hebben op jou gestemd zodat ik en Died geen kans hadden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:46 schreef Cirilico het volgende:
Anouk die het Sayf actief misgunt om te winnen puur en alleen omdat de hele groep het hem gunde en haar niet. Haha, wat bedoel je "zuur".
We wisten al dat ze hartstikke egoïstisch en egocentrisch is, dus echt verrassend is dit eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze benoemde het ook he? dat Sayf al de stemmen kreeg uit de groep. Volgens haar was dat afgesproken maar ik weet zeker dat iedereen die op hem stemde het ook meende. En dat zij er nul kreeg was ook gemeend.
Oh.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar had ze echt lol in, dat ze werd afgerekend op gemaakt kwam door Sayf.
Ze ziet er vooral heel slecht uit, oververmoeid en haar huid lijkt wel in de fik te staan de laatste paar weken. Die hersens werken overuren daar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:19 schreef Cosima het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel lachen als Anouk wint. Ik vraag me af hoe de rest dan reageert. Plus ergens vind ik haar ook niet perse een naar mens ofzo. Ze is verliefd geworden en heeft voor zichzelf gekozen daarin ook al werd er heel veel druk op haar uitgeoefend door haar familie, en haat de hele loods haar. Dat is ergens ook wel knap vind ik.
Die vooruitblik leek wel een spoiler Ja, irritant.
En ik vond het heel raar dat het antwoord van sayf op de vraag hoe het schijfje brood heette bij katholieken werd goed gekeurd. Oke technisch gezien Ja zien katholieken het als lichaam van Christus maar ze waren toch duidelijk op zoek naar het woord 'hostie'. Heb nog gezocht of het misschien letterlijk Latijns was voor 'lichaam van Christus' maar dat is ook niet zo.
Weet je wat Anouk had kunnen sieren? Dat ze eerlijk was geweest, ze wist al héél snel dat Max buiten spel stond ze had haar keuze al gemaakt bij het eerste of tweede telefoon gesprek. Dan was het enorm pijnlijk maar wel duidelijk. Ze heeft constant tegen haar vriend gelogen(misschien was het nog even een gedachte van geen oude schoenen wegdoen) maar niet heel erg lang dat zag iedereen. En daar vallen mensen over in de loods en daarbuiten, dat geniepige gemene met haar eeuwige kut arrogante smoel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:19 schreef Cosima het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel lachen als Anouk wint. Ik vraag me af hoe de rest dan reageert. Plus ergens vind ik haar ook niet perse een naar mens ofzo. Ze is verliefd geworden en heeft voor zichzelf gekozen daarin ook al werd er heel veel druk op haar uitgeoefend door haar familie, en haat de hele loods haar. Dat is ergens ook wel knap vind ik.
Die vooruitblik leek wel een spoiler Ja, irritant.
En ik vond het heel raar dat het antwoord van sayf op de vraag hoe het schijfje brood heette bij katholieken werd goed gekeurd. Oke technisch gezien Ja zien katholieken het als lichaam van Christus maar ze waren toch duidelijk op zoek naar het woord 'hostie'. Heb nog gezocht of het misschien letterlijk Latijns was voor 'lichaam van Christus' maar dat is ook niet zo.
De in tijgervel verpakte moeder viel wel op ja, had ze ook harde krullen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze ziet er vooral heel slecht uit, oververmoeid en haar huid lijkt wel in de fik te staan de laatste paar weken. Die hersens werken overuren daar.
Met imo een zeer ongezonde relatie thuis met Max en gedoe met haar eigen familie. En tevens onder druk staan van die loverboy aanpak van Died. Wat een pauper familie heeft die zeg.
Nee, joh. Logischerwijs Do want die is veel stabieler en die wordt al twee maanden als dweil gebruikt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 01:12 schreef freaky40 het volgende:
Hoop jaloezie en nijd bij die wijven voor de finale. Noukie gaat dat winnen want mooie TV voor al die haters.
Ja joh. Die hebben haar een script gegeven dit ze uit haar hoofd moest leren en dat heeft ze net gespeeld. Echt waar hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
Die Fatima moest zeker ook een keer uithalen van de FEBO
Weet je, als je het niet negatief wilt uitleggen kun je ook zien dat Anouk veel closer is met Do en dus kiest om geen punten van Do af te pakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 22:46 schreef Cirilico het volgende:
Anouk is godverdomme een volwassen vrouw die ervoor kiest haar relatie van 6 jaar kapot te maken ten overstaan van heel Nederland. Dat wijf is de schaamte voorbij, en hoopt de Billy van de Bondgenoten te worden ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Nee, dat was absoluut niet het plan. Dan kon je merken aan alles. Maar als echte verliefdheid het overneemt kun je het niet meer tegenhouden. Zo zie ik het. Maar veel mensen proberen echt alles van Anouk negatief uit te leggen. Geen idee waarom. Dat is een feit.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 05:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anouk is godverdomme een volwassen vrouw die ervoor kiest haar relatie van 6 jaar kapot te maken ten overstaan van heel Nederland. Dat wijf is de schaamte voorbij, en hoopt de Billy van de Bondgenoten te worden ofzo.
Volgens mij is dit een interpetatie die alleen in jouw hoofd speelt.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 03:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk een beetje hetzelfde als dat jij beschrijft. Anouk was onder de indruk van Died en zag hem als vriend en steun in de loods. Heeft zichzelf mssn lang wijsgemaakt dat het alleen vriendschap was en wilde bewijzen dat het ook alleen vriendschap was, maar in de bubbel, dat hoor je van meerdere, vergeet je op een gegeven moment de buitenwereld. Behalve de gesprekken die af ten toe vreemd waren (geknipt en geplakt) zijn ze ook neergezet als stel en door het gedrag, geroddel, zijn ze steeds meer in elkaars armen gedreven.
Het was natuurlijk ook wel een keuze, maar als je steesds hoort dat iedereen over je lult, ga je je ook meer en meer aflsuiten voor die mensen.
Wel jammer dat ze net die laatste dagen in de loods toch te ver zijn gegaan, maar mssn heeft het zo moeten zijn.
Ik geloof dat alles gebeurt met een reden, sommige dingen moet je meemaken om van te leren. Valse Julia heeft zich even in kunnen houden, maar haar nare valse karakter is toch weer naar buiten gekomen, gesteund door anderen, die het fijn vinden om mensen te kwetsen en zichzelf daardoor heel goed en sterk voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |