Ja, binnen EJVJLquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen ze al jaren. En is niet persé een EJVL spelletje.
Nee is een soort groeps therapie ding. Al ouder dan EJVL, dus niet zo zeurenquote:
Voorbeeld?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee is een soort groeps therapie ding. Al ouder dan EJVL, dus niet zo zeuren
En Dominique mocht afkijken met 1 oog openquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:07 schreef Deisyy het volgende:
Iemand die zeker een goede nacht heeft gehad, Anouk
heel veel groepstherapieën doen een over de streepquote:
Arianaquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
He heette die BB muts ook al weer
met het torentje en het tuinpad
Binnen een RLS?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel groepstherapieën doen een over de streep
Hoe denk je dat Kim D er aan kwam destijdsquote:
Was volgens mij al een keer bij Oprah Winfrey of iets dergelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel groepstherapieën doen een over de streep
.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Kim D er aan kwam destijds
En welke ramptoerist stond er weer bij?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
Echt nooit team Julia. Ook niet perse team Anouk, maar iets meer in deze.
Ik denk Mila, Valentijne en Fabiënne alle 3quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En welke ramptoerist stond er weer bij?
Mij viel vooral Fabienne opquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik denk Mila, Valentijne en Fabiënne alle 3
Yep, en de slechte huid.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nu weet ik het weer: Zij met honderden exen.
Inderdaad eerst maar eens kijken waar het over gaat. Julia kan ook behoorlijk mekkeren om het mekkeren.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
1000x liever Juliaquote:Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik vind hem geweldig, wil alles spelen en faalt keer op keer. Niks boeit hem, een verademing met die lui die nooit een spel spelen maar wel een finale plek opeisen. Lult de oren van je kop met wazige shit waar hij 100% achter staat.
Ik geloof dat hij gewoon zo is maar anders had ik geloofd in een ingehuurde acteur![]()
Ik zie hem nog met een stalen gezicht per ongeluk die ton winnen.
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze maakt Diederik gek zegt hij net, hij kan zich niet in houden
Arme Max
Nou ligt eraan hoe en wanneer je vliegt hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En dan is die 60.000 ook op, Japan is echt niet goedkoop. Alleen al de vlucht is ca. ¤2000 pp
Oh vertel.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!
Dat is niet waar, heeft hij ook ontkend. Dat lijkt me wel rot; word je al zo behandeld door je vriendin (inmiddels ex denk ik) en dan worden er ook nog leugens over je verspreid. En zij ging natuurlijk al langer vreemd emotioneel gezien al (waar ik niet over oordeel verder trouwens) en liet allang zien schijt aan de gevoelens van haar vriend te hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!
Zo gaat dat, de Facebook fan's verzinnen wel wat. Max en Anouk waren gewoon dikke prima voor de Died. En als Max met een ander heeft liggen krikken de laatste paar weken geef ik hem groot gelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:04 schreef Gutso het volgende:
[..]
Dat is niet waar, heeft hij ook ontkend. Dat lijkt me wel rot; word je al zo behandeld door je vriendin (inmiddels ex denk ik) en dan worden er ook nog leugens over je verspreid. En zij ging natuurlijk al langer vreemd emotioneel gezien al (waar ik niet over oordeel verder trouwens) en liet allang zien schijt aan de gevoelens van haar vriend te hebben.
Zo gek was dat niet. Zo weet dat haar familie en ook die Max het totaal niet eens waren met haar keuzes. Dus ze is bang dat ze nu door alles en iedereen in de steek is gelaten omdat ze verliefd is geworden op een ander.quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:54 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben toch iedere keer weer verbaasd over het gedrag en de uitspraken van Anouk. Hoe ze nu weer zegt: Wie gaat met mij videobellen als ik de finale speel? Met zo’n lachend hoofd erbij alsof het allemaal een fantastisch leuke grap is. Raar mens, die is echt niet helemaal 100
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |