abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:13:00 #76
184769 crew  Deisyy
pi_221544848
quote:
99s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
deze dame _O_
Tegenwoordig stoere brandweeervrouw.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:13:56 #77
184769 crew  Deisyy
pi_221544853
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef LionHeart het volgende:
Echt nooit team Julia. Ook niet perse team Anouk, maar iets meer in deze.
En welke ramptoerist stond er weer bij?
pi_221544858
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:11 schreef spapaars het volgende:

[..]
.

Help mij, please..
Kim D?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221544862
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En welke ramptoerist stond er weer bij?
Ik denk Mila, Valentijne en Fabiënne alle 3 :D
  maandag 10 augustus 2026 @ 21:15:43 #80
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221544867
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]
De ex van Jeffrey
Nu weet ik het weer: Zij met honderden exen.
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:15:46 #81
184769 crew  Deisyy
pi_221544868
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:14 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik denk Mila, Valentijne en Fabiënne alle 3 :D
Mij viel vooral Fabienne op :D
  Moderator maandag 10 augustus 2026 @ 21:18:09 #82
184769 crew  Deisyy
pi_221544878
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:15 schreef spapaars het volgende:

[..]
Nu weet ik het weer: Zij met honderden exen.
Yep, en de slechte huid.
pi_221544881
quote:
Inderdaad eerst maar eens kijken waar het over gaat. Julia kan ook behoorlijk mekkeren om het mekkeren.
pi_221544883
quote:
1000x liever Julia *O* dan die achterbakse Anouk :r
  maandag 10 augustus 2026 @ 21:24:36 #85
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221544929
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Yep, en de slechte huid.
En blijkbaar is ze altijd op de verkeerde mannen gevallen.
Komediant Jef was er één van.
pi_221544935
Ik hoop toch zo dat dit uitkomt.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 18:34 schreef Soury het volgende:
Ik vind hem geweldig, wil alles spelen en faalt keer op keer. Niks boeit hem, een verademing met die lui die nooit een spel spelen maar wel een finale plek opeisen. Lult de oren van je kop met wazige shit waar hij 100% achter staat.
Ik geloof dat hij gewoon zo is maar anders had ik geloofd in een ingehuurde acteur _O-
Ik zie hem nog met een stalen gezicht per ongeluk die ton winnen.
_O_ _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221545023
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze maakt Diederik gek zegt hij net, hij kan zich niet in houden
Arme Max
Arme Max, die ging al eerder vreemd, dus geen zielige max hoor!
pi_221545051
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 20:50 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
En dan is die 60.000 ook op, Japan is echt niet goedkoop. Alleen al de vlucht is ca. ¤2000 pp
Nou ligt eraan hoe en wanneer je vliegt hoor.
pi_221545107
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Scottie16 het volgende:

[..]
Oh vertel. *) De Anouk fanclub is aan het graven/speculeren geweest?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221545224
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 21:36 schreef Scottie16 het volgende:

[..]
Dat is niet waar, heeft hij ook ontkend. Dat lijkt me wel rot; word je al zo behandeld door je vriendin (inmiddels ex denk ik) en dan worden er ook nog leugens over je verspreid. En zij ging natuurlijk al langer vreemd emotioneel gezien al (waar ik niet over oordeel verder trouwens) en liet allang zien schijt aan de gevoelens van haar vriend te hebben.
pi_221545238
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:04 schreef Gutso het volgende:

[..]
Dat is niet waar, heeft hij ook ontkend. Dat lijkt me wel rot; word je al zo behandeld door je vriendin (inmiddels ex denk ik) en dan worden er ook nog leugens over je verspreid. En zij ging natuurlijk al langer vreemd emotioneel gezien al (waar ik niet over oordeel verder trouwens) en liet allang zien schijt aan de gevoelens van haar vriend te hebben.
Zo gaat dat, de Facebook fan's verzinnen wel wat. Max en Anouk waren gewoon dikke prima voor de Died. En als Max met een ander heeft liggen krikken de laatste paar weken geef ik hem groot gelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door Soury op 10-08-2026 22:19:56 ]
pi_221545545
Ik ben toch iedere keer weer verbaasd over het gedrag en de uitspraken van Anouk. Hoe ze nu weer zegt: Wie gaat met mij videobellen als ik de finale speel? Met zo’n lachend hoofd erbij alsof het allemaal een fantastisch leuke grap is. Raar mens, die is echt niet helemaal 100
pi_221545740
Bloedzuigers verloren, maar kregen wel bitterballen van de febo als troostprijs 8-)

All those angels with their wings glued on.
pi_221545840
En weer een stapje verder bij Nouk en Died. Niet alleen gefriemeld maar ook door naar stap 3. Doei Maxje, het waren mooie jaren… Leuk dat de Gieren ook finale gaan spelen. Bloedzuigers lekker zuur ook. Morgen Julia die flipt tegen Anouk, nog zo’n jaloers kind. Team Noukie!
Allemaal cabaretteketet!
pi_221545880
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.

Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
pi_221545883
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2026 22:54 schreef Yver73 het volgende:
Ik ben toch iedere keer weer verbaasd over het gedrag en de uitspraken van Anouk. Hoe ze nu weer zegt: Wie gaat met mij videobellen als ik de finale speel? Met zo’n lachend hoofd erbij alsof het allemaal een fantastisch leuke grap is. Raar mens, die is echt niet helemaal 100
Zo gek was dat niet. Zo weet dat haar familie en ook die Max het totaal niet eens waren met haar keuzes. Dus ze is bang dat ze nu door alles en iedereen in de steek is gelaten omdat ze verliefd is geworden op een ander.
pi_221546008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 03:50 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Zo gek was dat niet. Zo weet dat haar familie en ook die Max het totaal niet eens waren met haar keuzes. Dus ze is bang dat ze nu door alles en iedereen in de steek is gelaten omdat ze verliefd is geworden op een ander.
En terecht. Acties hebben consequenties. Als volwassen vrouw heb je tegenwoordig toch wel gewoon verantwoordelijkheid of gaan we alles onder het mom van 'verliefd worden' verstoppen?

Je hebt toch verdomme wel een greintje respect voor je vriend/ex? Handel dit als volwassen mensen af en ga niet respectloos je doos verkopen op TV voor een overduidelijke player.
pi_221546102
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 03:50 schreef dbgfan het volgende:

[..]
Ja, ik snap wel dat die vraag opkomt, maar ik snap niet dat je daar zo lacherig, soort van trots, over praat alsof je iets fantastisch grappigs hebt gedaan. Dat is echt vreemd gedrag.
pi_221546111
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.

Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
Daar gaat SBS6 echt geen rekening mee houden, wie er wel rekening mee had moeten houden is Anouk. Ze weten dat het geneuk (onder de dekens) gewoon wordt uitgezonden, en dan ben je wel een enorme kneus om daar voor te kiezen.
pi_221546126
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:

Helemaal mee eens
Sowieso spat de ongeschiktheid van sommigen af. Sommigen zie je emotioneel onderuit glijden (destijds met El Che, Roma in haar eerste ronde die steeds meer ging huilen, et cetera). Alleen dat geeft wel kijkcijfers.

En ik denk dat Anouk het zwaar gaat krijgen wanneer ze de poort uit komt. Denk dat dat pijnlijk gaat worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')