abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221551451
Op de valreep nog mot.
pi_221551454
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jammer had het saf wel gegund. Maar goed weet al wie gaat winnen is niet echt spannend meer
Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ook _O-
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221551462
Nou zeg Diederik doet wel lullig naar Anouk. Dat gaat niks worden, hij heeft t gedaan en is gelijk afgeknapt. Geen relatie Anoukie
pi_221551466
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Oeh trouble tussen de tortelduiven
Denk niet dat Died lekker in zijn vel zit nadat hij er in het eerste spel is uitgeknikkerd :P
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:12:42 #255
388664 crew  Dotteke
pi_221551467
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja zoiets gaat nooit stil blijven.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:14:54 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221551498
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef spapaars het volgende:
Morgen het loverboy spelletje van aantrekken en afstoten.
Dan zal do hebben gewonnen, anders was het koek en ei tussen died en do.
pi_221551501
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Scottie16 het volgende:
Nou zeg Diederik doet wel lullig naar Anouk. Dat gaat niks worden, hij heeft t gedaan en is gelijk afgeknapt. Geen relatie Anoukie
Daar wordt hij opgewonden van dat kleineren/flirten/afstoten net zoals hij op jaloerse vrouwen vslt. Het is zijn karakter en daar wil je eigenlijk liever geen partner van zijn.
pi_221551510
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dan zal do hebben gewonnen, anders was het koek en ei tussen died en do.
Dat kan je wel concluderen ja, geen Japan voorlopig. :P
pi_221551537
Huh de winnaar gaat toch altijd gelijk naar huis?
Heeft Do dan gewonnen.
pi_221551548
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar wordt hij opgewonden van dat kleineren/flirten/afstoten net zoals hij op jaloerse vrouwen vslt. Het is zijn karakter en daar wil je eigenlijk liever geen partner van zijn.
Ik vind het een enge manipulatieve player.
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:19:46 #261
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221551554
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik heb de laatste dagen niets gezien, ik heb wat dat betreft alles gemist ;(
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:20:08 #262
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_221551557
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Do dan gewonnen.
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpakt
pi_221551573
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dat ook nog idd, ze zouden met zijn 2en naar buiten gaan.
pi_221551586
quote:
Heeft Do dan gewonnen.
Nou ja maar er zit nog wel wat tijd tussen. Spullen pakken, telefoontje naar huis.
pi_221551608
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dit zal direct na de finale zijn. Daarom wil Died even naar Sayf.
pi_221551661
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja maar er zit nog wel wat tijd tussen. Spullen pakken, telefoontje naar huis.
Ik hoop dat ze kan bellen dat ze nog een maand blijft. >:)
Ik kreeg het idee dat dit geen inpakken was.
Jammer dat ze de finale steeds onderbreken.
pi_221551700
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik hoop dat ze kan bellen dat ze nog een maand blijft. >:)
Ik kreeg het idee dat dit geen inpakken was.
Jammer dat ze de finale steeds onderbreken.
Dat onderbreken daar kijk ik niet meer van op. Iig zag Anouk er niet uit alsof ze even een tijdje zorgeloos een huurflatje kan bewonen >:)
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:30:58 #268
184769 crew  Deisyy
pi_221551751
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat onderbreken daar kijk ik niet meer van op. Iig zag Anouk er niet uit alsof ze even een tijdje zorgeloos een huurflatje kan bewonen >:)
Of naar Japan gaat met Died :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221551896
Komt vast wel goed met Anouk met of zonder Died
Ze komt uit een warm gezin die laten haar echt niet vallen
pi_221551924
Zou als ik haar was wel uit die loods gaan
verschrikkelijk wat voor figuren daar nu in zitten
  Moderator dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:45:03 #271
388664 crew  Dotteke
pi_221551987
quote:
Heeft Do dan gewonnen.
Het eindspel wordt morgen pas gespeeld
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221552023
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Eens met Julia
Zei het gisteravond nog
Team Julia *O* *O*
pi_221552072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ze bedoeld dat de vooruitblik liet zien dat Anouk op haar kamer zat.
pi_221552075
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Indigoblauw het volgende:

[..]
Zei het gisteravond nog
Team Julia *O* *O*
Ik mot Julia ook niet.
pi_221552245
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja klopt.
Maar in 1 keer door als het goed is.
pi_221552379
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ja klopt.
Maar in 1 keer door als het goed is.
Er zit genoeg tijd tussen het winnen en vertrek, ze moeten alle vier bellen en dan nog opgehaald worden. De mensen moeten wel aan de poort staan.
pi_221552400
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:21 schreef Soury het volgende:

[..]
Er zit genoeg tijd tussen het winnen en vertrek, ze moeten alle vier bellen en dan nog opgehaald worden. De mensen moeten wel aan de poort staan.
Ik ben benieuwd.
Ik hoop dat Do wint in elk geval. :)
pi_221552441
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd.
Ik hoop dat Do wint in elk geval. :)
Ik ook :Y) Plus vind ik Do niet zo veel toevoegen, ik heb haar één keer blij gezien met een big smile en dat was met die dans met Sayf.
pi_221552605
Anouk die het Sayf actief misgunt om te winnen puur en alleen omdat de hele groep het hem gunde en haar niet. Haha, wat bedoel je "zuur". :D
Hotapnyc
pi_221552647
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik ook :Y) Plus vind ik Do niet zo veel toevoegen, ik heb haar één keer blij gezien met een big smile en dat was met die dans met Sayf.
En die was nog gemaakt ook. :D
pi_221552657
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
En die was nog gemaakt ook. :D
Nee daar had ze echt lol in, dat ze werd afgerekend op gemaakt kwam door Sayf.
pi_221552673
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:46 schreef Cirilico het volgende:
Anouk die het Sayf actief misgunt om te winnen puur en alleen omdat de hele groep het hem gunde en haar niet. Haha, wat bedoel je "zuur". :D
Ze benoemde het ook he? dat Sayf al de stemmen kreeg uit de groep. Volgens haar was dat afgesproken maar ik weet zeker dat iedereen die op hem stemde het ook meende. En dat zij er nul kreeg was ook gemeend.
pi_221552725
quote:
En buiten dat vond ik het vals dat Anouk dat op de kamer zei waar Sayf bij was, heel gemeen. Ze hebben op jou gestemd zodat ik en Died geen kans hadden.
pi_221552728
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze benoemde het ook he? dat Sayf al de stemmen kreeg uit de groep. Volgens haar was dat afgesproken maar ik weet zeker dat iedereen die op hem stemde het ook meende. En dat zij er nul kreeg was ook gemeend.
We wisten al dat ze hartstikke egoïstisch en egocentrisch is, dus echt verrassend is dit eigenlijk niet. :P
Hotapnyc
pi_221552748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 22:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee daar had ze echt lol in, dat ze werd afgerekend op gemaakt kwam door Sayf.
Oh.

Ok een echte lach gezien dus. :)
pi_221552799
Het lijkt me eigenlijk wel lachen als Anouk wint. Ik vraag me af hoe de rest dan reageert. Plus ergens vind ik haar ook niet perse een naar mens ofzo. Ze is verliefd geworden en heeft voor zichzelf gekozen daarin ook al werd er heel veel druk op haar uitgeoefend door haar familie, en haat de hele loods haar. Dat is ergens ook wel knap vind ik.

Die vooruitblik leek wel een spoiler Ja, irritant.

En ik vond het heel raar dat het antwoord van sayf op de vraag hoe het schijfje brood heette bij katholieken werd goed gekeurd. Oke technisch gezien Ja zien katholieken het als lichaam van Christus maar ze waren toch duidelijk op zoek naar het woord 'hostie'. Heb nog gezocht of het misschien letterlijk Latijns was voor 'lichaam van Christus' maar dat is ook niet zo.
pi_221552959
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:19 schreef Cosima het volgende:
Het lijkt me eigenlijk wel lachen als Anouk wint. Ik vraag me af hoe de rest dan reageert. Plus ergens vind ik haar ook niet perse een naar mens ofzo. Ze is verliefd geworden en heeft voor zichzelf gekozen daarin ook al werd er heel veel druk op haar uitgeoefend door haar familie, en haat de hele loods haar. Dat is ergens ook wel knap vind ik.

En ik vond het heel raar dat het antwoord van sayf op de vraag hoe het schijfje brood heette bij katholieken werd goed gekeurd. Oke technisch gezien Ja zien katholieken het als lichaam van Christus maar ze waren toch duidelijk op zoek naar het woord 'hostie'. Heb nog gezocht of het misschien letterlijk Latijns was voor 'lichaam van Christus' maar dat is ook niet zo.
Ze ziet er vooral heel slecht uit, oververmoeid en haar huid lijkt wel in de fik te staan de laatste paar weken. Die hersens werken overuren daar.

Met imo een zeer ongezonde relatie thuis met Max en gedoe met haar eigen familie. En tevens onder druk staan van die loverboy aanpak van Died. Wat een pauper familie heeft die zeg.
pi_221553011
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:19 schreef Cosima het volgende:

Weet je wat Anouk had kunnen sieren? Dat ze eerlijk was geweest, ze wist al héél snel dat Max buiten spel stond ze had haar keuze al gemaakt bij het eerste of tweede telefoon gesprek. Dan was het enorm pijnlijk maar wel duidelijk. Ze heeft constant tegen haar vriend gelogen(misschien was het nog even een gedachte van geen oude schoenen wegdoen) maar niet heel erg lang dat zag iedereen. En daar vallen mensen over in de loods en daarbuiten, dat geniepige gemene met haar eeuwige kut arrogante smoel.
pi_221553021
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ze ziet er vooral heel slecht uit, oververmoeid en haar huid lijkt wel in de fik te staan de laatste paar weken. Die hersens werken overuren daar.

Met imo een zeer ongezonde relatie thuis met Max en gedoe met haar eigen familie. En tevens onder druk staan van die loverboy aanpak van Died. Wat een pauper familie heeft die zeg.
De in tijgervel verpakte moeder viel wel op ja, had ze ook harde krullen. :P
pi_221553071
Raar voorstukje heeft de febo uitgekozen, want het kan worden gezien als een spoiler. <O)

Morgen gewoon dobbelen voor geluk.
Hopen op veel zessen voor Do en veel enen voor Anouk ^O^

Goed dat Fatima even haar zegje deed tijdens de stemronde ^p^
All those angels with their wings glued on.
pi_221553101
Hoop jaloezie en nijd bij die wijven voor de finale. Noukie gaat dat winnen want mooie TV voor al die haters.
Allemaal cabaretteketet!
pi_221553109
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 01:12 schreef freaky40 het volgende:
Hoop jaloezie en nijd bij die wijven voor de finale. Noukie gaat dat winnen want mooie TV voor al die haters.
Nee, joh. Logischerwijs Do want die is veel stabieler en die wordt al twee maanden als dweil gebruikt.
Maar het laatste spel is dobbelen, das puur geluk.
pi_221553148
Wat mij opviel bij de vraag wat ze met de gewonnen pot zouden gaan doen, was dat ze als bondje samen een weekend/ weekje weg zouden gaan/ stedenrtip zouden gaan maken. Sayf en Died hebben plannen iets samen te gaan doen. Dan lijkt het mij dat de band binnen dit bondje toch beter is dan wat wij gezien hebben.

Ik vind de sfeer in de loods echt walgelijk, zielige figuren. je kan iemand niet mogen, je kan het gedrag van Anouk afkeuren, ook al gaat het ze geen bal aan, maar het gestook, het geroddel, afluisteren bij persoonlijke gesprekken, negeren, afblaffen, zegt ook wat over die mensen.
Ik zou ook naar huis gaan als ik Anouk was en begrijp ook dat ze geen gesprekken met anderen heeft. Alles wat ze zou vertellen, wordt meteen doorgeluld en misbruik van gemaakt.
Dat ze haar niet moeten, dat kan, maar je kan ook je fatsoen bewaren. heb van geen van deze mensen een hoge pet op, begint meer en meer op de Gouden Kooi te lijken en als Anouk en Died niet naar huis zouden gaan, denk ik dat ik gestopt was met kijken.

Benieuwd wie de volgende pispaal zal zijn. Waarschijnlijk Sayf, want dat was hij al een beetje voor alle ballen op Anouk gingen. Stel domme schapen!!

En nee, ik neem het niet voor Anouk op, ik vind iedereen in de loods walgelijk gedrag vertonen.
if it's meant to be, it will be
pi_221553154
Zo zeg, Fatima heeft even een hele maand gewacht voordat ze veilig in een rij vol in de aanval ging op haar vorige bondgenoten. Die loopt daar dus al heel lang mee rond en zegt gewoon helemaal niets. Volgens mij is dat echt een vrouwendingetje. En dan die valse Julia die, gesteund door anderen om haar heen, even vol in de aanval ging tegen Anouk. En later staat ze ongelooflijk sneaky te luisteren aan de slaapkamerdeur van de gieren. De ware Julia zoals we haar eerder kenden komt toch weer naar boven. Ze kon zich een tijdlang inhouden omdat ze nu weet hoe ze over kwam bij de kijkers. Ze kan zich echter niet langer inhouden en daar was valse Julia weer. Daarna bleek hoe geobsedeerd zij en een aantal anderen zijn mijn Anouk en Diederik. Maar zij lullen niet achter iemands rug om hoor. Nee, natuurlijk niet.

Het commentaar op Anouk... je kunt haar gedrag positief en negatief uitleggen. Positief zou zijn, en dat is ook wat ik denk, dat ze zich al die tijd verzet heeft tegen haar gevoelens voor Diederik. Toen ze tegen haar familie en Max zei dat ze wilde bewijzen dat het goed zat, meende ze dat denk ik ook echt. Maar er was gewoon geen houden meer aan. Het heeft ook wel echt heel lang geduurd tot het eerste kusje. De afgelopen cyclus kon ze de gevoelens gewoon niet langer meer onderdrukken, denk ik.

Volgens mij was dit trouwens de eerste finale zonder Jan. Als Jan weg is, is hij eigenlijk altijd net weer terug als de finale begint. Dit keer dus niet. Jammer.

Ik las afgelopen week een instagram post over de bondgenoten en klikte zonder na te denken op de reacties. Natuurlijk was er weer een loser die de winnaar spoilerde. De spanning is voor mij weg helaas.
pi_221553159
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
Die Fatima moest zeker ook een keer uithalen van de FEBO
Ja joh. Die hebben haar een script gegeven dit ze uit haar hoofd moest leren en dat heeft ze net gespeeld. Echt waar hoor.

quote:
Weet je, als je het niet negatief wilt uitleggen kun je ook zien dat Anouk veel closer is met Do en dus kiest om geen punten van Do af te pakken.
pi_221553161
Ik denk een beetje hetzelfde als dat jij beschrijft. Anouk was onder de indruk van Died en zag hem als vriend en steun in de loods. Heeft zichzelf mssn lang wijsgemaakt dat het alleen vriendschap was en wilde bewijzen dat het ook alleen vriendschap was, maar in de bubbel, dat hoor je van meerdere, vergeet je op een gegeven moment de buitenwereld. Behalve de gesprekken die af ten toe vreemd waren (geknipt en geplakt) zijn ze ook neergezet als stel en door het gedrag, geroddel, zijn ze steeds meer in elkaars armen gedreven.

Het was natuurlijk ook wel een keuze, maar als je steesds hoort dat iedereen over je lult, ga je je ook meer en meer aflsuiten voor die mensen.

Wel jammer dat ze net die laatste dagen in de loods toch te ver zijn gegaan, maar mssn heeft het zo moeten zijn.
Ik geloof dat alles gebeurt met een reden, sommige dingen moet je meemaken om van te leren. Valse Julia heeft zich even in kunnen houden, maar haar nare valse karakter is toch weer naar buiten gekomen, gesteund door anderen, die het fijn vinden om mensen te kwetsen en zichzelf daardoor heel goed en sterk voelen.
if it's meant to be, it will be
  woensdag 12 augustus 2026 @ 05:23:21 #297
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_221553198
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.

Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
Anouk is godverdomme een volwassen vrouw die ervoor kiest haar relatie van 6 jaar kapot te maken ten overstaan van heel Nederland. Dat wijf is de schaamte voorbij, en hoopt de Billy van de Bondgenoten te worden ofzo.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_221553209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 05:23 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]
Anouk is godverdomme een volwassen vrouw die ervoor kiest haar relatie van 6 jaar kapot te maken ten overstaan van heel Nederland. Dat wijf is de schaamte voorbij, en hoopt de Billy van de Bondgenoten te worden ofzo.
Nee, dat was absoluut niet het plan. Dan kon je merken aan alles. Maar als echte verliefdheid het overneemt kun je het niet meer tegenhouden. Zo zie ik het. Maar veel mensen proberen echt alles van Anouk negatief uit te leggen. Geen idee waarom. Dat is een feit.
pi_221553291
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 03:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk een beetje hetzelfde als dat jij beschrijft. Anouk was onder de indruk van Died en zag hem als vriend en steun in de loods. Heeft zichzelf mssn lang wijsgemaakt dat het alleen vriendschap was en wilde bewijzen dat het ook alleen vriendschap was, maar in de bubbel, dat hoor je van meerdere, vergeet je op een gegeven moment de buitenwereld. Behalve de gesprekken die af ten toe vreemd waren (geknipt en geplakt) zijn ze ook neergezet als stel en door het gedrag, geroddel, zijn ze steeds meer in elkaars armen gedreven.

Het was natuurlijk ook wel een keuze, maar als je steesds hoort dat iedereen over je lult, ga je je ook meer en meer aflsuiten voor die mensen.

Wel jammer dat ze net die laatste dagen in de loods toch te ver zijn gegaan, maar mssn heeft het zo moeten zijn.
Ik geloof dat alles gebeurt met een reden, sommige dingen moet je meemaken om van te leren. Valse Julia heeft zich even in kunnen houden, maar haar nare valse karakter is toch weer naar buiten gekomen, gesteund door anderen, die het fijn vinden om mensen te kwetsen en zichzelf daardoor heel goed en sterk voelen.
Volgens mij is dit een interpetatie die alleen in jouw hoofd speelt.
Anouk genoot ervan om te zien dat Diederik speelde met de gevoelens van Fatima en dat Fatima een beetje gevoelens voor hem kreeg en dat ook dapper uitsprak. Achter haar rug om was A partner in crime met D om haar af te kraken. In haar gezicht speelde ze de goede vriendin. Dat was al laag.

Vervolgens vertelt zij zelf dat ze zeker wist dat ze met D verder wilde vanaf 1e belletje naar huis. Dus is ze de hele tijd aan het liegen.
Verder heeft A zich sinds dat ze met Noah en Salar in een bondje zat zich bij niet bemoeit met andere bondjes, sinds D heeft ze zich helemaal ontrokken aan het groepsproces, dan is het niet raar dat ze minder in de smaak valt bij haar huisgenoten.
Heel het drama met Max is door heel de loods te volgen geweest en door haar gelieg dat het vriendschappelijk was ( hoewel heel de loods het tegendeel kon zien) hebben mensen daar een mening over. Als ze vervolgens haar weggaan uit de loods ook nog gebruikt om 2x de loods te verlaten is dat gewoon ziek.

Jouw aanval op Julia slaat ook nergens op, Julia steund Fatima.
Anouk beschuldigd dan de Haaien waaronder Julia dat ze ook achter de rug om over Fatima praten ( wederom een leugen) als Julia dan vraagt om een voorbeeld staat Anouk met een bek vol tanden, Ergo Julia staat volkomen in haar recht en laat duidelijk zien dat Anouk liegt
pi_221553362
Haha valse Julia mooie benaming dacht ook dat ze was veranderd maar niet dus
Mevrouw "ik wist het" nadat het antwoord is gegeven

Snap ook niet waarom die terug gekomen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')