Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ookquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer had het saf wel gegund. Maar goed weet al wie gaat winnen is niet echt spannend meer
Denk niet dat Died lekker in zijn vel zit nadat hij er in het eerste spel is uitgeknikkerdquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:10 schreef Cupfighter het volgende:
Oeh trouble tussen de tortelduiven
Ja zoiets gaat nooit stil blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ook
Dan zal do hebben gewonnen, anders was het koek en ei tussen died en do.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef spapaars het volgende:
Morgen het loverboy spelletje van aantrekken en afstoten.
Daar wordt hij opgewonden van dat kleineren/flirten/afstoten net zoals hij op jaloerse vrouwen vslt. Het is zijn karakter en daar wil je eigenlijk liever geen partner van zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:12 schreef Scottie16 het volgende:
Nou zeg Diederik doet wel lullig naar Anouk. Dat gaat niks worden, hij heeft t gedaan en is gelijk afgeknapt. Geen relatie Anoukie
Dat kan je wel concluderen ja, geen Japan voorlopig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zal do hebben gewonnen, anders was het koek en ei tussen died en do.
Ik vind het een enge manipulatieve player.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar wordt hij opgewonden van dat kleineren/flirten/afstoten net zoals hij op jaloerse vrouwen vslt. Het is zijn karakter en daar wil je eigenlijk liever geen partner van zijn.
Ik heb de laatste dagen niets gezien, ik heb wat dat betreft alles gemistquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dus al bekend, dat wist Puzzie dus ook
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpaktquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Huh de winnaar gaat toch altijd gelijk naar huis?
Heeft Do dan gewonnen.
Dat ook nog idd, ze zouden met zijn 2en naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpakt
Nou ja maar er zit nog wel wat tijd tussen. Spullen pakken, telefoontje naar huis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Do dan gewonnen.
Dit zal direct na de finale zijn. Daarom wil Died even naar Sayf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk het. Lijkt me sterk dat Anouk er zo bij zit als ze dr koffer inpakt
Ik hoop dat ze kan bellen dat ze nog een maand blijft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja maar er zit nog wel wat tijd tussen. Spullen pakken, telefoontje naar huis.
Dat onderbreken daar kijk ik niet meer van op. Iig zag Anouk er niet uit alsof ze even een tijdje zorgeloos een huurflatje kan bewonenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze kan bellen dat ze nog een maand blijft.![]()
Ik kreeg het idee dat dit geen inpakken was.
Jammer dat ze de finale steeds onderbreken.
Of naar Japan gaat met Diedquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat onderbreken daar kijk ik niet meer van op. Iig zag Anouk er niet uit alsof ze even een tijdje zorgeloos een huurflatje kan bewonen
Het eindspel wordt morgen pas gespeeldquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Heeft Do dan gewonnen.
Ze bedoeld dat de vooruitblik liet zien dat Anouk op haar kamer zat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het eindspel wordt morgen pas gespeeld
Ik mot Julia ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:47 schreef Indigoblauw het volgende:
[..]
Zei het gisteravond nog
Team Julia![]()
Ja klopt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het eindspel wordt morgen pas gespeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |