Bang? Dat soort vrouwen vermijd ik, ken ze ook niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk dat ik die Fabiënne (met dat gekleurde haar) echt de vreselijkste van die hele loods vind. Echt het type meid waar ik vroeger (en stiekem nog steeds wel) bang voor was
Om zulke meiden moet je met een grote boog heen lopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denk dat ik die Fabiënne (met dat gekleurde haar) echt de vreselijkste van die hele loods vind. Echt het type meid waar ik vroeger (en stiekem nog steeds wel) bang voor was
Mwah, vorige maand was ze nieuw, snap wel dat ze niet meteen naar huis gestuurd wilde worden door een grote bek op te zetten in haar eerste bondje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:15 schreef Cupfighter het volgende:
Die Fatima moest zeker ook een keer uithalen van de FEBO
Ik ben dat soort grieten vaak tegengekomenquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Bang? Dat soort vrouwen vermijd ik, ken ze ook niet.
Yesquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om zulke meiden moet je met een grote boog heen lopen.
Staat Max bij de poort met de auto, koffer in de kofferbak... Anouk wil instappen en Maxquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:20 schreef schetterklep het volgende:
Nu heeft Max zn kans om op tv de koffers voor de deur te zetten en haar dan nog even succes wenst
Als ze laatste waren geweest zat ze nu thuis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mwah, vorige maand was ze nieuw, snap wel dat ze niet meteen naar huis gestuurd wilde worden door een grote bek op te zetten in haar eerste bondje.
Ja, dat gooit ze terecht nog even naar ze terugquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze laatste waren geweest zat ze nu thuis.
Die bereidt haar ff voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:31 schreef Soury het volgende:
Was Died zich nou al aan het indekken met zijn twijfels buiten de loods, het onderbuikgevoel?
Die stond het dichtstbij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 20:33 schreef Marrije het volgende:
Goh die Anouk, zocht ze toch ff steun bij Do
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |