Waarom seksende Chess wel uitzenden en Anouk niet? Ik zie dat verschil niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.
Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 08:23 schreef Dotteke het volgende:
Hebben jullie Max wel eens daar gezien? Hoorde net in de uitzending van shownieuws van die ene van tweeling dat Max daar heel vaak geweest is?
Schijnt dat Died al in de DM's is geslided van andere vrouwen haha. Verrassend (niet)quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 09:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat deze soap straks voorbij is.
Dat wordt wachten op het bericht dat ze weer uitelkaar zijn.
Nee echt hoor Max, het is alleen maar vriendschap, hij helpt mij erg goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 01:01 schreef freaky40 het volgende:
En weer een stapje verder bij Nouk en Died. Niet alleen gefriemeld maar ook door naar stap 3. Doei Maxje, het waren mooie jaren… Leuk dat de Gieren ook finale gaan spelen. Bloedzuigers lekker zuur ook. Morgen Julia die flipt tegen Anouk, nog zo’n jaloers kind. Team Noukie!
Had Max lang kunnen wachten op de genadeklap. Anouk zag er geen kwaad in toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 03:17 schreef dbgfan het volgende:
Ik zit een beetje in dubio. Ik snap dat de makers van De Bondgenoten televisie moeten maken, maar het uitzenden van het gevinger en de rest tussen Anouk en Diederik is natuurlijk wel de genadeklap voor haar 6 jarige relatie met die jongen thuis. Ik vraag mezelf af of het programma misschien ook iemand in bescherming hoort te nemen. Het antwoord op die vraag is lastig. Ja, Anouk doet het allemaal zelf, maar alsnog kunnen de makers van De Bondgenoten ervoor kiezen om niet de genadeslag toe te brengen aan de 6 jarige relatie van Anouk en die scene dus niet uit te zenden. Ik vind het lastig. Tussen Chess en Thomas was het overduidelijk. Daar was volop seks dus daar kun je eigenlijk niet onderuit, maar dat had in dit geval nog wel gekund. Het scheelt misschien dat dit allemaal een week geleden gebeurde (het programma op tv loopt een week achter) en dat de familieleden van Anouk en haar (ex) vriend het dus nog niet hadden gezien toen de finale begon. Ik heb begrepen dat zowel Anouk als ook Diederik het programma verlaten, ongeacht wie er wint, dus ik ben heel benieuwd wie er voor Anouk is als ze eruit gaat.
Wel mooi dat juist zij de knockouts wonnen trouwens, aangezien niemand het dat bondje gunde. Daar ben ik wel gevoelig voor.
Helemaal eens. En nóg steeds is ze er van overtuigd dat ze met Diederik een geweldige toekomst tegemoet gaat. I.p.v eerst fatsoenlijk een einde te maken aan haar relatie met Max heeft ze kennelijk maling aan zijn pijn. Die gaat buiten zó hard vallen! En Diederik komt er dan hopelijk óók niet ongeschonden uit want die verdient niet veel beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:31 schreef DefKu het volgende:
[..]
En terecht. Acties hebben consequenties. Als volwassen vrouw heb je tegenwoordig toch wel gewoon verantwoordelijkheid of gaan we alles onder het mom van 'verliefd worden' verstoppen?
Je hebt toch verdomme wel een greintje respect voor je vriend/ex? Handel dit als volwassen mensen af en ga niet respectloos je doos verkopen op TV voor een overduidelijke player.
Maar ze heeft het over een paar keer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 10:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Toen die tweeling net terug was van die begrafenis, Anouk's familie condeleerde toene en halve tweeling die kwam vragen of die familie nog iets te drinken wilde. Dat werd door Salar (&Noah?) nog gezien als om die familie blijven hangen.
Ja bezoek wordt wel vaker niet uitgezonden. Toen iedereen viel over Salar's egoïstische gedoe over die telefoontjes was zijn ma's verdediging dat Anouk al -niet uitgezonden- bezoek had gehad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze heeft het over een paar keer?
Nyssa, Mila, Casper, Roma. Dat zijn er al 4. Dan de winnaar en evt. meerdere vertrekken. Dus minimaal één nieuw persoon. Wat karig idd. maar sowieso een nieuw hoofd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 13:36 schreef freaky40 het volgende:
Denk in de nieuwe cyclus geen nieuwe deelnemers helaas. We moeten het dus met dezelfde koppen doen in de volgende…
Sbs trekt alleen verwarde types aan die mee willen doen aan dit programma, zonder maak je ook weinig show natuurlijk. Die Chess spoort ook voor geen meter, kan nu wel “normaal” doen omdat ze nog wat met Thomas heeft maar innerlijk blijft ze hetzelfde dus die relatie ontspoort vanzelf wel weer n keer. En dan waren er een Geert en Demi. Geert liet zijn relatie ook stuk lopen daar door Demi waarmee hij blijkbaar in 15 minuten in las vegas is getrouwd. Die Demi was ook niet goed en zo zullen er nog wel meer zijn geweest want ik kijk niet vanaf het begin. Sbs verkoopt het als “real life” maar je kan het ook gewoon een slecht voorbeeld noemen door allerlei probleemfiguren die graag aandacht willen door in een sbs kaartenbak te blijven zitten steeds weer in te zetten. Die Diederik is al voor de tweede keer terug, hadden ze dat niet gedaan was dit met Anouk niet gebeurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 07:31 schreef DefKu het volgende:
[..]
En terecht. Acties hebben consequenties. Als volwassen vrouw heb je tegenwoordig toch wel gewoon verantwoordelijkheid of gaan we alles onder het mom van 'verliefd worden' verstoppen?
Je hebt toch verdomme wel een greintje respect voor je vriend/ex? Handel dit als volwassen mensen af en ga niet respectloos je doos verkopen op TV voor een overduidelijke player.
Doen ze toch ook?quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 14:52 schreef freaky40 het volgende:
Of ze stoppen met het 5e bondje de Bloedzuigers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |