PEC een vd degradatiekandidaten wmbquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:03 schreef 3rr0r het volgende:
PEC speler werd weggezet als een vervelende strontvlieg
Die kunnen ze nog niet brengen want hij moet eerst wennen aan het "Ajax-systemeem"quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:04 schreef fetX het volgende:
Ajax mist een type Brandt op het middenveld. Zit echt 0 creativiteit in.
Of Godts voor echte dreiging?quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:04 schreef fetX het volgende:
Ajax mist een type Brandt op het middenveld. Zit echt 0 creativiteit in.
Z'n been was ingetrokkenquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:05 schreef CR7 het volgende:
Die Marokkaan komt goed weg met een gele kaart.
Ze zouden beter eens met hun eigen spel bezig kunnen gaan en dat goed doen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Regeer , Deef en Berghius zijn ziedend als een Zwolle spelert er kort op zit.
Had paar goede passes bij die Europese wedstrijden laatstquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:08 schreef De_Kraam het volgende:
Snap niet zo goed wat men bij Ajax nog in Berghuis ziet.
Of gewoon vrijwillige contractontbinding en zich laten royeren .quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zouden beter eens met hun eigen spel bezig kunnen gaan en dat goed doen.
Tegen die club met een kleinere begroting dan Spakenburg.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had paar goede passes bij die Europese wedstrijden laatst
Opzich gaat het vooral om de 'skills' om ze zo te geven want de verdediging zit er daar toch niet vaak kort opquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tegen die club met een kleinere begroting dan Spakenburg.
Klopt. Soccer is een skills game.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Opzich gaat het vooral om de 'skills' om ze zo te geven want de verdediging zit er daar toch niet vaak kort op
Daar zag je niet dat er geen arico was?quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Raar dat we geen airco in de stadions hebben hier.
Op het WK zag je dit niet!
Veel spelers met een skill issue vandaag in Zwolle.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt. Soccer is een skills game.
Jaquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zag je niet dat er geen arico was?
Announce Tolu.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:14 schreef Black-Death het volgende:
Berghuis en Regeer moeten er echt uit. Dolberg ook.
Ja dat krijg je als je spelers met overgewicht kooptquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:16 schreef 3rr0r het volgende:
Tegen de tijd dat de aankopen anders dan Ter Stegen eens ingezet kunnen worden is het al kerst
-jequote:
Ja weinig creativiteit.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zonder Godts is het echt zo matig allemaal.
@ atheistquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ajax kan altijd nog Brandhout inbrengen of midlife crisis Daley.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er weer geld voor isquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wanneer is er eens een Fok! fandag?
Ik zou GGMM dolgraag willen ontmoeten en zijn handtekening vragen
De hele reclameafdeling van Ziggy mag wel opstappen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Bloembakken op Elise Schaap. @:wereldgozer
quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:35 schreef Zipportal het volgende:
Soccer trainer Van den Brom aan de bril. Stukje diabetes met drie onderkinnen. @:rambodirk
Jawel hoor zitten er genoeg op de bankquote:
Toch weer het stroperige duo Zerrouki-Belt centraal op het middenveldquote:
Feyenoord troep.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch weer het stroperige duo Zerrouki-Belt centraal op het middenveld
Slot-aankopen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch weer het stroperige duo Zerrouki-Belt centraal op het middenveld
De eerste helft werd het kampioenschap alvast gevierd in het Feyenoord-topicquote:
Ik viel pas na 60 minuten in. (Qua kijken, heb niet gespeeld!!) Dat was mwoah, daarvoor was het best oke zei men!quote:
5,5/10quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag review van Ajax tot nu toe deze wedstrijd.
Ziggyaidsquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:24 schreef Zipportal het volgende:
Bloembakken op Elise Schaap. @:wereldgozer
Beste linkerflank van Europa.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:52 schreef bbuddybb het volgende:
De linkerflank van Zwolle is niet bijster snugger.
Schoolvoorbeeld van “tegen beter weten in”.quote:
Is vissen echt een hobby van je?quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:53 schreef CR7 het volgende:
Dit is toch geen rood. Dan was die van die Marokkaan donkerrood.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:53 schreef CR7 het volgende:
Dit is toch geen rood. Dan was dat van die Marokkaan donkerrood.
Maar dat kan toch echt niet?quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:54 schreef RipCity het volgende:
De ajax coach brabbelt wat maar niemand die 'm verstaat
Zal vast wel weer nieuwe godenzoon zijn die in Oranje moet spelen na 2 potjes.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu komt Brandt in een speeltuin terecht.
Nu al geen zin in al die lyrische teksten.
Gewoon knikkenquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:54 schreef RipCity het volgende:
Net als Messi in die filmpjes van de FIFA.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:54 schreef RipCity het volgende:
Messi's vader is wel opvallend stil deze weekquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als Messi in die filmpjes van de FIFA.
Maand geoefend op 3 woorden Engelsquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net als Messi in die filmpjes van de FIFA.
Dus dit was geen rood en Veerman moet van jou 6 wedstrijden krijgen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:53 schreef CR7 het volgende:
Dit is toch geen rood. Dan was dat van die Marokkaan donkerrood.
Sowquote:Op zondag 9 augustus 2026 15:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Messi's vader is wel opvallend stil deze week
Ligt nog op bed te meuren.quote:Op zondag 9 augustus 2026 15:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Messi's vader is wel opvallend stil deze week
Zou je wel willen he.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit wordt toch nog gewoon 0-3?
Vergelijkbaar met Sparta.quote:Op zondag 9 augustus 2026 14:58 schreef fetX het volgende: [..] PEC Zwolle natuurlijk wel 3 klassen minder dan Fortuna @:mexicanobakker
Excelsior titelfavoriet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als je niet van 10 man in Zwolle kunt winnen kun je dit seizoen net z goed doneren aan de vuilnisbak
Stonden die niet vorig jaar ook na 1 of 2 wedstrijden bovenaanquote:
Mokio is er al inquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Weer Leonardo.
Heeft Michel iets tegen donkere spelers?
Roep anders voor de derde keer dat dit wel 0-3 moet worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet jij niet in het PSV-topic gaan posten?
Zo'n beetje de enige plek waar je nog komt!
Dat is niet wat ik gezegd heb!quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:05 schreef CR7 het volgende:
[..]
Roep anders voor de derde keer dat dit wel 0-3 moet worden.
I stand corrected.quote:
quote:
Graag gedaanquote:
Ik wilde bijna mijn excuusbrief aan je schrijven.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zal nog wel 0-3 worden ook nu. PEC zit er al een tijdje helemaal doorheen.
Called itquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:07 schreef Caland het volgende:
Ziek sterke negerspits gaat straks vanzelfsprekend kinderlijk eenvoudig de 0-1 maken
@:ggmm @:maxi-mus
Maar hij maakte hem helemaal nietquote:
Lijkt echt nergens op inderdaad.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:15 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat loopt Ajax te prutsen tegen 10 man, mijn hemel.
Die man heet Godtsquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:23 schreef Zipportal het volgende:
Goots speelt gewoon.
Je mag verder kijken. @:GGMM
We zijn er nog niet.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanstaltige wedstrijd maar Ajax gaat gewoon met 3 punten beginnen.
Misschien zag jij het gewoon nietquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Je ziet nauwelijks wat er gebeurt in die herhaling, commentator: 'daar is niks aan de hand'
ESPN Sports nemen.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:25 schreef 3rr0r het volgende:
Je ziet nauwelijks wat er gebeurt in die herhaling, commentator: 'daar is niks aan de hand'
Gay!quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet als die Leonardo z'n shirt omhoog trekt #nohomo
Brandt scoort. Geen Shelbourne.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:27 schreef CR7 het volgende:
Brandts probeerde een steekbal, maar ja dit is geen Shellbourne.
@Cocoquote:
Te goed voor de Eredivisie GENOTquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:30 schreef GGMM het volgende:
Brandt scoort
Dat worden een hoop superlatieven in de nabeschouwingen
De eerste tik is uitgedeeldquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De sleutel ligt dit seizoen bij de defensie. Tenzij PSV nog heel spectaculair gaat inkopen met een paar topverdedigers gaan ze gemiddeld wederom meer dan 1,00 goal per wedstrijd tegen krijgen. Daarmee wordt je zelden kampioen. 25/26 was een uitzondering.
Ajax en Feyenoord hebben nu wel een coach voor wie de nul vrij heilig is. Zo min mogelijk scoringskansen willen weggeven, elke wedstrijd weer.
Wanneer Livin on a Prayer?quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook Mr Brightside in Zwolle door de speakers.
@:Coco
Ik kijk niet naar amateursport.quote:
Ik zou oprecht niet weten welke "sport" hij of zij doetquote:
Alle tegengoals in de Perenleague waren onnodig. Het stemt mij positief dat we alsnog nauwelijks xG weggaven. Als Michel ipv Bouwman een iets ervarener verdediger had kunnen opstellenz ag het er al heel anders uitquote:Op zondag 9 augustus 2026 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft tegen 3 prutsteams 3x een goal tegen gekregen in de Conference League voorronde.
Feyenoord voor nu de favoriet als er niks bij PSV gebeurt
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:55 schreef GGMM het volgende:
Mexicanobakker leeft in de waan van de dag
Kip ook (al op)quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Hij doet zijn best en is lerende. Prima, toch?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:26 schreef bbuddybb het volgende:
Deze persconferentie van Michel... Jeetje. Ik geloof dat zelfs Louis zich nog beter uit kan drukken in het Engels.
Je bent een lief mens.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij doet zijn best en is lerende. Prima, toch?
Nasiquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spareribsquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reactie pendingquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Ten Hag met wel heel veel interviews. Dacht dat Sjon Butt-head de trainer van Twente was? @:rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Hansma is een prima technisch directeur. Ondanks zijn dode voorkomen. Vorige transferzomer was ook uitstekend. Werkte ook als TD toen Finnbogason en Dost binnen werden gehaald, zie ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:05 schreef Caland het volgende:
Heerenveen heeft eigenlijk best gestaag naar een inmiddels alleraardigste selectie toegewerkt
Ik zit op een verjaardag maar begrijp dat ik de zoveelste kutpot van Twente mis?quote:
Correct.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag maar begrijp dat ik de zoveelste kutpot van Twente mis?
Er waren tijden dat Heerenveen kansloos in de eerste divisie mee speelde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig blijven de piektijden van sc Heerenveen voor de mondelinge overlevering.
De tieners van nu weten niets.
Bouillabaisse met avocadotoast en meloen met rauwe ham. Te warm voor zware kost.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs september gaat al lastig worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef bbuddybb het volgende:
Twente heeft een zielloos elftal. Sjon haalt het einde van het seizoen niet.
Ik geef het nog drie weken en dan staat het stotterende boertje voor de groep.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef bbuddybb het volgende:
Gaat Ten Hag het dan zelf overnemen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef bbuddybb het volgende:
Dan legt hij zijn hoofd wel op het hakblok.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het nog drie weken en dan staat het stotterende boertje voor de groep.
Ik zie hem vaker voor een camera dan de hoofdtrainer dus hij is al aan het voorsorterenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan legt hij zijn hoofd wel op het hakblok.
Ik kan leven met deze einduitslag. Stop er maar mee.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
We feliciteren Excelsior.
Excelsior v PSV meteen al een do-or-die.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tijd voor een wetenschappelijke poll.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Excelsior v PSV meteen al een do-or-die.
Wout eerste spits maken, dan vraag je er ook om.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
Twente gaat een zwaar seizoen tegemoet. Erg mooi.
Besef je vooral even dat Weghorst een paar maanden geleden nog op het WK aanwezig wasquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wout eerste spits maken, dan vraag je er ook om.
Als Wout in de hemel komt en dat komt hij als kind van God. Voor welk team zal hij dan uitkomen tegen de 12 discipelen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Besef je vooral even dat Weghorst een paar maanden geleden nog op het WK aanwezig was
Wout is Judasquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Wout in de hemel komt en dat komt hij als kind van God. Voor welk team zal hij dan uitkomen tegen de 12 discipelen?
quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wout eerste spits maken, dan vraag je er ook om.
oe ik zie het wat domquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag verantwoording voor de grammatica hier:
Karina in F&S / [Netflix #210] TUDUM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |