Alle tegengoals in de Perenleague waren onnodig. Het stemt mij positief dat we alsnog nauwelijks xG weggaven. Als Michel ipv Bouwman een iets ervarener verdediger had kunnen opstellenz ag het er al heel anders uitquote:Op zondag 9 augustus 2026 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft tegen 3 prutsteams 3x een goal tegen gekregen in de Conference League voorronde.
Feyenoord voor nu de favoriet als er niks bij PSV gebeurt
Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 16:55 schreef GGMM het volgende:
Mexicanobakker leeft in de waan van de dag
Kip ook (al op)quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Hij doet zijn best en is lerende. Prima, toch?quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:26 schreef bbuddybb het volgende:
Deze persconferentie van Michel... Jeetje. Ik geloof dat zelfs Louis zich nog beter uit kan drukken in het Engels.
Je bent een lief mens.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij doet zijn best en is lerende. Prima, toch?
Nasiquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spareribsquote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Reactie pendingquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:40 schreef Zipportal het volgende:
Ten Hag met wel heel veel interviews. Dacht dat Sjon Butt-head de trainer van Twente was? @:rambodirk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Hansma is een prima technisch directeur. Ondanks zijn dode voorkomen. Vorige transferzomer was ook uitstekend. Werkte ook als TD toen Finnbogason en Dost binnen werden gehaald, zie ik.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:05 schreef Caland het volgende:
Heerenveen heeft eigenlijk best gestaag naar een inmiddels alleraardigste selectie toegewerkt
Ik zit op een verjaardag maar begrijp dat ik de zoveelste kutpot van Twente mis?quote:
Correct.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit op een verjaardag maar begrijp dat ik de zoveelste kutpot van Twente mis?
Er waren tijden dat Heerenveen kansloos in de eerste divisie mee speelde.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Gelukkig blijven de piektijden van sc Heerenveen voor de mondelinge overlevering.
De tieners van nu weten niets.
Bouillabaisse met avocadotoast en meloen met rauwe ham. Te warm voor zware kost.quote:Op zondag 9 augustus 2026 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zelfs september gaat al lastig worden.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef bbuddybb het volgende:
Twente heeft een zielloos elftal. Sjon haalt het einde van het seizoen niet.
Ik geef het nog drie weken en dan staat het stotterende boertje voor de groep.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef bbuddybb het volgende:
Gaat Ten Hag het dan zelf overnemen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:35 schreef bbuddybb het volgende:
Dan legt hij zijn hoofd wel op het hakblok.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het nog drie weken en dan staat het stotterende boertje voor de groep.
Ik zie hem vaker voor een camera dan de hoofdtrainer dus hij is al aan het voorsorterenquote:Op zondag 9 augustus 2026 18:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan legt hij zijn hoofd wel op het hakblok.
Ik kan leven met deze einduitslag. Stop er maar mee.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
We feliciteren Excelsior.
Excelsior v PSV meteen al een do-or-die.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Tijd voor een wetenschappelijke poll.quote:Op zondag 9 augustus 2026 18:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Excelsior v PSV meteen al een do-or-die.
Wout eerste spits maken, dan vraag je er ook om.quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:30 schreef De_Kraam het volgende:
Twente gaat een zwaar seizoen tegemoet. Erg mooi.
Besef je vooral even dat Weghorst een paar maanden geleden nog op het WK aanwezig wasquote:Op zondag 9 augustus 2026 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wout eerste spits maken, dan vraag je er ook om.
Als Wout in de hemel komt en dat komt hij als kind van God. Voor welk team zal hij dan uitkomen tegen de 12 discipelen?quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Besef je vooral even dat Weghorst een paar maanden geleden nog op het WK aanwezig was
Wout is Judasquote:Op zondag 9 augustus 2026 21:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als Wout in de hemel komt en dat komt hij als kind van God. Voor welk team zal hij dan uitkomen tegen de 12 discipelen?
quote:Op zondag 9 augustus 2026 20:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wout eerste spits maken, dan vraag je er ook om.
oe ik zie het wat domquote:Op zondag 9 augustus 2026 16:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Graag verantwoording voor de grammatica hier:
Karina in F&S / [Netflix #210] TUDUM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |