Dit kan de beste overkomen. Dus dan kan het bij Yarek al zéker gebeurenquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:32 schreef GotenSSJ het volgende: GasiorowskiGOD
Gozer met veel talent aldus BehoorlijkOptimistisch
Vooral Veerman na de eerste 10 minuten onzichtbaar.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:34 schreef William_Papadin het volgende:
Teveel spelers halen hun niveau niet bij jullie vandaag.
10 man , en een halve b teamquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:34 schreef William_Papadin het volgende:
Psv speelt met halve b team man , en 10 manquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:35 schreef The-BFG het volgende:
Feyenoord en Ajax lijken vooralsnog een stuk beter dan vorig seizoen. PSV iets minder.. kan leuk worden dit seizoen.
Het is verdomme net alsof we met 10 man spelen. #Earnieoutquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:34 schreef William_Papadin het volgende:
Ach we gooien het weer op de rode kaartquote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is verdomme net alsof we met 10 man spelen. #Earnieout
Precies. Tegen Villarreal was al te zien hoe makkelijk tegendoelpunten vielen. Ja vriendschappelijk is dan de uitleg en och dat is niet belangrijk. Die schaal kun je verliezen. Maar op welke manier.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach we gooien het weer op de rode kaart
Wat makkelijk
Dan telt de rest niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat makkelijk
Slap excuus voor een 0-4 achterstand. Slechte spelers en debiele staf was alleen bij ons een valide excuus de afgelopen seizoenen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Psv speelt met halve b team man , en 10 man
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:43 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Slap excuus voor een 0-4 achterstand. Slechte spelers en debiele staf was alleen bij ons een valide excuus de afgelopen seizoenen.
Nee, dat verklaart hooguit dat je verliest. De manier waarop er verloren wordt heeft meer te maken met een half B-elftal.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat makkelijk
Kun je nagaan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Hmm, je zou toch wat gewend moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:50 schreef Zorro het volgende:
Ik bekijk het positief.
Er waren twee leuke opties:
1. Dik winnen zodat iedereen dacht oei ze zijn toch gewoon goed
2. Zwaar kut verliezen zodat concurrenten valse hoop krijgen.
Optie 2. lijkt prima uit te komenJa of Earnie denk dat dit volledig aan die rode kaart van Veerman ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste helft nog wat mogelijkheden gehad, tweede helft weggecounterd in de eerste 20 minuten met die kutverdedigingquote:
No shit. Doen ze al 12 maandenquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pieter Zwart
@:PieterZwartNL
Die rechterkant van de defensie van PSV: zeer wankel. Kiliann Sildillia en Ryan Flamingo grossieren in fouten #psvaz
Maakt niet uit, de fruitschaal is binnen!quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Op naar de zesde plaats in de competitie allen
Bedoel PSV joh laaielichterquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de fruitschaal is binnen!
Eerste helft vond ik nog wel aardig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rode kaart speelt mee maar wat PSV daarna liet zien kan toch echt niet, jongens. Nul pit of wat dan ook.
Beetje overtrokken. Het is een wedstrijd die er verder niet toe doet en je speelt ook nog eens al met tien man.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rode kaart speelt mee maar wat PSV daarna liet zien kan toch echt niet, jongens. Nul pit of wat dan ook.
Ik had vooral het idee dat AZ toen nog niet echt in de gaten had hoe het verder moest, met een rode kaart van Veerman na 9 minuten zullen ze wel geen rekening gehouden hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik nog wel aardig.
Wat een kut trainer is die Echteld, je moet op ALLE scenario's voorbereid zijn NIETS IS WAT HET LIJKT MENSENquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had vooral het idee dat AZ toen nog niet echt in de gaten had hoe het verder moest, met een rode kaart van Veerman na 9 minuten zullen ze wel geen rekening gehouden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je al een behoorlijk poosje inderdaad; de ziel is uit de ploeg. Verzadigde jongens die al 3 keer kampioen zijn geworden en hopen op een transfer. Als je dan ook nog de beste speler uit de ED gaat vervangen met 1 die nog niet in de top 30 staat dan weet je natuurlijk dat je er netto behoorlijk op achteruit gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt me niet dat er geld is voor 2 toppers als CV. Vrees dat je het dit seizoen sowieso met die Poolse stukadoor mag gaan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:50 schreef Solispolar het volgende:
Gelukkig maar. Dit was echt even nodig vrees ik. Win je hier vanavond met 2-0 dan denken Brandt en Stewart dat het voldoende is, kopen ze Sano voor 20 miljoen en dan 'gaan we het met deze jongens doen'.
Nu moet er gelukkig wel gehandeld worden. Het legt ook meteen de 2 grootste pijnpunten bloot:
1: Veerman is uitgespeeld bij PSV. Die is in alle facetten over datum en moet weg. De rode kaart was overtrokken (vond ik), maar je moet daar natuurlijk nooit zo inkomen. Dan ben je gewoon niet scherp en niet bij de wedstrijd; heel simpel.
2: De rest van de wedstrijd is een stresstest voor je verdediging en *surprise surprise*, die halen ze natuurlijk niet. Dat je er dan tegen Real 4 tegen krijgt is 1 ding, maar dat je er 4 incasseert tegen de jongetjes van AZ zegt genoeg: deze verdediging moet op de schop. En als je denkt dat we er dan zijn met Geertruida en Kostic dan kom je bedrogen uit.
Al met al een prima avond, mits er consequenties aan verbonden worden. Hallo Earnest, zijn we eindelijk wakker? Mochten ze bij PSV Nu denken dat Kostic, Sano en Mijnans voldoende zijn: houd dan lekker de knaken op zak; noem het een tussenseizoen en probeer volgend jaar eens een fatsoenlijke transferperiode te draaien in plaats van dit rampenplan.
Gefeliciteerd AZ
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er geld is voor 2 toppers als CV. Vrees dat je het dit seizoen sowieso met die Poolse stukadoor mag gaan doen.
Overigens niet eens wat betreft Veerman. Lijkt mij niet iemand die zich niet voor 100% in zou zetten mocht hij geen transfer maken deze zomer.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:48 schreef ISVV het volgende:
Ik heb even een rondje met de hont gewandeld om tot rust te komen en bij nader inzien is mijn conclusie:HOND WEG, WIJF WEG. 4000 EURO SCHULD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de gemiddelde sporter gewoon wil winnen hoor. En als die serieus is over een stap hogerop maken, dan kan die niet op z'n 27/28ste er een seizoen op 90% van gaan maken, dan komt die kans zeker niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Geldt voor Peter Bosz niet hetzelfde onderhand?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Desnoods de modder.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden.
Jeetje wat een melodrama.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Die Joey Veerman blijft wel een leuke rubriek hè. Eerst verkloot hij het WK voor zichzelf door zo een achterlijke puberale houding aan te nemen en verkloot hij in negen minuten zijn eigen seizoen en dat van PSV.
Het is toch bizar dat je (in zijn geval, want hij ging niet naar het WK) twaalf weken bezig bent om je op deze wedstrijd voor de bereiden en na negen minuten wordt je er al uitgestuurd. Dat PSV dit pikt is een wonder (al komen ze hopelijk nog met interne maatregelen).
En dan die Gözübüyük, echt een top scheidsrechter hoor, daar niet van, maar dan nog zoveel tijd nodig hebben om te zien dat het rood is![]()
Iedereen, inclusief Joey zelfs (zoals hij ruiterlijk heeft toegegeven, dan dan wel weer) wist dat het rood was. Donkerrood. Nul twijfel en een schorsing van minimaal zes wedstrijden zou niet onterecht zijn.
Maar goed, het zal wel hooguit één wedstrijdje worden.
Pilletje vergeten?quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Die Joey Veerman blijft wel een leuke rubriek hè. Eerst verkloot hij het WK voor zichzelf door zo een achterlijke puberale houding aan te nemen en verkloot hij in negen minuten zijn eigen seizoen en dat van PSV.
Het is toch bizar dat je (in zijn geval, want hij ging niet naar het WK) twaalf weken bezig bent om je op deze wedstrijd voor de bereiden en na negen minuten wordt je er al uitgestuurd. Dat PSV dit pikt is een wonder (al komen ze hopelijk nog met interne maatregelen).
En dan die Gözübüyük, echt een top scheidsrechter hoor, daar niet van, maar dan nog zoveel tijd nodig hebben om te zien dat het rood is![]()
Iedereen, inclusief Joey zelfs (zoals hij ruiterlijk heeft toegegeven, dan dan wel weer) wist dat het rood was. Donkerrood. Nul twijfel en een schorsing van minimaal zes wedstrijden zou niet onterecht zijn.
Ik merk dat je wat hoog in je emotie zit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Kijk, zoals je weet ben ik niet voor PSV en die hele JCS kan mij persoonlijk ook niet zo veel schelen. Maar als topsporter, wat Joey Veerman is, zou je verwachten dat hij na het missen van het WK (door eigen gedrag) zich nu van zijn beste kant zou laten zien. Niets is minder waar gebleken, het is toch schandalig dat je je eigen club (los van of dat nou Ajax, PSV, Feyenoord of AZ is) zo benadeeld na negen minuten in de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik merk dat je wat hoog in je emotie zit.
Ja klopt wel, blijft een beetje een acteur zo nu en dan. Je kan prima zeggen dat Ajax niet stilzit maar dat je ook verwacht dat PSV nog wel een paar goede spelers gaat halen (voer de druk maar eventjes op richting Stewart).quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:28 schreef Wotte het volgende:
Nu ook weer bij die persconferentie nadat je bent afgedroogd. Dat stelt men vragen die impliceren van joh de concurrentie zit niet stil wanneer gaan jullie bewegen.
Dan een of ander sarcastisch kulverhaal ophangen.
Ach Shreyasquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Dit klopt vaak wel inderdaad. Hij zal nog bij Oranje tekenen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Wordt Bosz altijd wat kattig als het niet loopt of verbeeld ik mij dat.
Dit is letterlijk de eerste regel uit het Bosz-draaiboek.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Twente heeft zich immers ook soepel opgesteld omtrent Rots en Nijstad. Oh en Pröpper heeft de carrière van Plea een boost gegeven!quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:00 schreef PSVCL het volgende:
je beste keeper voor een half miljoen weggeven
Bosz is altijd zuur, of het nou goed of slecht gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Lekker gemoedelijk allemaalquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Twente heeft zich immers ook soepel opgesteld omtrent Rots en Nijstad. Oh en Pröpper heeft de carrière van Plea een boost gegeven!
quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosz is altijd zuur, of het nou goed of slecht gaat.
Hihi, Veerkutjequote:Op maandag 3 augustus 2026 00:37 schreef De_Pel het volgende:
Zou Veerkutje z’n laatste potje voor PSV al gespeeld hebben?
Die is er even niet bij, en als hij zo gaat lopen saboteren ben je hem beter kwijt dan rijk, zelfs voor een fooi. Aan de andere kant zal de toch al niet al uitgebreide interesse er niet op toenemen.
Maar mocht een clubje als Freiburg ofzo er toch nog intrappen voor een miljoen of 10, dan zullen zowel club als speler onderhand wel toehappen.
Dat deden ze vorig jaar ook niet en het jaar daarvoor ook niet. Het is dat Ajax en Feyenoord mensonterend slecht waren, maar bij ons loopt het al heel lang niet meer. Stewart levert nu al 2 jaar vrijwel enkel broddelwerken af . Nu zijn de 2 belangrijkste spelers (Saibari en Schouten) er niet meer en hebben we enkel Mijnands - of all places - als “versterking” en een hoop spelers die allang weg wilden. Als er niet heel veel gaat gebeuren op de transfermarkt dan wordt het -weer- een erg vervelend jaar met als enige verschil dat er waarschijnlijk niet weer een kampioenschap wordt weggegeven door de concurrentie.quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:34 schreef William_Papadin het volgende:
Echteld deed het gewoon perfect door niet zoals kutje Koeman achteruit te gaan voetballen. PSV kwam einde eerste helft beter in het spel dus dan kan je maar één ding doen: zo snel mogelijk op jacht naar de 0-2 door verdediger voor aanvaller te wisselen. Prima gecoached, mag ook gezegd worden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:00 schreef VEM2012 het volgende:
Ach, het is weer paniek!
Vooraf had ik de kans 30/70 ingeschat, omdat PSV zeker verdedigend balans mist momenteel.
Dat je na 5 min spelen rood krijgt (ten onrechte ook nog, Meerdink komt met zijn hoofd naar beneden, dus gewoon ongelukkig en daar moet de Var vanaf blijven, maar ja… Polletje…) is gewoon klote en dan weet je dat het gewoon kansloos is. Je moet meer gaan lopen om gaten op te vullen en dan zak je in de tweede helft door de hoeven. Zeker in deze hitte.
Al deed PSV dat wel erg vlot in de 2e helft. Dus het was alsnog wat teleurstellend. Maar na die rode kaart wist ik al dat het een 2-tje ging worden.
Clown Bassie is nu al beterquote:Op maandag 3 augustus 2026 07:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja het enige wat ik er nog over kwijt wil: Sildillia. Die kan echt nietKan er helemaal geen klote van.
Het was een waardeloze vraag, maar die reactie van Bosz zegt maar 1 ding hoor. En dat is niet wat jij denkt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:17 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een heerlijke reactie van Bosz op die sensatiebeluste persBen je al bang voor Ajax? 'Ja, ik lig elke nacht bibberend in bed'
Je wil maar 1 ding met dat soort reacties (en jij kan het weten): zuigen. Er is maar 1 manier om dergelijke lieden te behandelen en dat is door ze te exposen voor de kleine kinderen die ze zijn. Ook heerlijk dat het dusdanig backfired dat juist die journalist geagiteerd raaktquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:20 schreef CR7 het volgende:
[..]
Het was een waardeloze vraag, maar die reactie van Bosz zegt maar 1 ding hoor. En dat is niet wat jij denkt.
Er was er maar één echt geagiteerd en dat was Bosz. Je zou denken dat jij je trainer na 3 jaar wel een beetje zou kennen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je wil maar 1 ding met dat soort reacties (en jij kan het weten): zuigen. Er is maar 1 manier om dergelijke lieden te behandelen en dat is door ze te exposen voor de kleine kinderen die ze zijn. Ook heerlijk dat het dusdanig backfired dat juist die journalist geagiteerd raakt![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Er was er maar één echt geagiteerd en dat was Bosz.
We gaan geen overhaaste conclusies trekken op basis van een wedstrijdsituatie. Natuurlijk is een rode kaart voor Joey Veerman vervelend, maar dat verandert niet ineens onze visie op de selectie. We hebben vertrouwen in de spelers die we hebben en kijken altijd naar de lange termijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 07:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Echteld deed het gewoon perfect door niet zoals kutje Koeman achteruit te gaan voetballen. PSV kwam einde eerste helft beter in het spel dus dan kan je maar één ding doen: zo snel mogelijk op jacht naar de 0-2 door verdediger voor aanvaller te wisselen. Prima gecoached, mag ook gezegd worden.
En voor de rest moeten we ons niet zo druk maken. Na 6 minuten is er van een echte wedstrijd geen sprake meer. Gewoon domme half hoge trap van Veerman. Zaterdag staat er weer meer ervaring op het veld en leggen we Fortuna over de knie.
Daarbij is dit natuurlijk wel een goed signaal voor Urnie en Marcel dat er spelers bij moeten, vooral achterin. Hopelijk hebben ze ook gekeken…….
Eigenlijk al sinds de winterperiode in z'n 1ste jaar. Toen kreeg die het al niet voor elkaar om een back-up linksbuiten (Driouech) te kopen, terwijl Vertessen verkocht was en Lang een zware blessure had opgelopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 05:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dat deden ze vorig jaar ook niet en het jaar daarvoor ook niet. Het is dat Ajax en Feyenoord mensonterend slecht waren, maar bij ons loopt het al heel lang niet meer. Stewart levert nu al 2 jaar vrijwel enkel broddelwerken af . Nu zijn de 2 belangrijkste spelers (Saibari en Schouten) er niet meer en hebben we enkel Mijnands - of all places - als “versterking” en een hoop spelers die allang weg wilden. Als er niet heel veel gaat gebeuren op de transfermarkt dan wordt het -weer- een erg vervelend jaar met als enige verschil dat er waarschijnlijk niet weer een kampioenschap wordt weggegeven door de concurrentie.
Die conclusie hebben ze als het goed is niet alleen getrokken op basis van deze wedstrijdsituatie. Deze wedstrijdsituatie zou wel een bevestiging moeten zijn dat we een aantal slapjanussen achterin hebben staan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
We gaan geen overhaaste conclusies trekken op basis van een wedstrijdsituatie. Natuurlijk is een rode kaart voor Joey Veerman vervelend, maar dat verandert niet ineens onze visie op de selectie. We hebben vertrouwen in de spelers die we hebben en kijken altijd naar de lange termijn.
Heel vreemd dat je spelers die geflopt zijn moeilijk verkocht krijgtquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Eigenlijk al sinds de winterperiode in z'n 1ste jaar. Toen kreeg die het al niet voor elkaar om een back-up linksbuiten (Driouech) te kopen, terwijl Vertessen verkocht was en Lang een zware blessure had opgelopen.
Buiten dat z'n inkomende transferbeleid ronduit lachwekkend is, buiten z'n 1ste zomerperiode, weet die ook spelers niet te verkopen. Saibari en Tillman kan iedereen verkopen, maar de Nagalo's en Flamingo's van deze wereld blijkbaar niet.
Dat is wel geniaal ja net als zijn antwoord eerder in een interview over het bondscoachschapquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:17 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een heerlijke reactie van Bosz op die sensatiebeluste persBen je al bang voor Ajax? 'Ja, ik lig elke nacht bibberend in bed'
Hm, inderdaad.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Heel vreemd dat je spelers die geflopt zijn moeilijk verkocht krijgt
Was ook gekkigheid. Maar ik hoop ook dat dit een duidelijk signaal was en dat ze zichzelf niet wijs gaan maken dat het met 11 man een heel ander verhaal geweest zou zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die conclusie hebben ze als het goed is niet alleen getrokken op basis van deze wedstrijdsituatie. Deze wedstrijdsituatie zou wel een bevestiging moeten zijn dat we een aantal slapjanussen achterin hebben staan.
Vaak de keuze tussen een (klein) deel van de aankoopprijs terug of een flink verlies, kan ook iedereen. Soms kan je een speler dan maar beter erbij houdenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hm, inderdaad.
Medic, Sosa, Mansverk, Akpom, Forbs, Moro, Zerrouki, Mitchell, Nadje en Carranza hadden bijvoorbeeld net het seizoen van hun leven achter de rug toen Ajax of Feyenoord ze wel wisten te slijten in het afgelopen jaar.
Bij Nagalo is er al voor 4 miljoen verlies geschikt en dan nog lastig blijkbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak de keuze tussen een (klein) deel van de aankoopprijs terug of een flink verlies, kan ook iedereen. Soms kan je een speler dan maar beter erbij houden
Ik vind overigens wel dat Bosz smerig hard in de steek wordt gelaten door de club hoor. Die blijft PSV trouw, dan mag daar ook wel wat tegenover staan. PSV zit op een gigantische zak geld, maar geven niks uit.. Ondanks dat je al 3 jaar op rij kampioen wordt zie je meer dan genoeg verbeterpunten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:11 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is wel geniaal ja net als zijn antwoord eerder in een interview over het bondscoachschap
Nagalo is toch een fijn stukje wanbeleid? 3 maanden lang jagen op allerlei targets, geen plan B hebben en vervolgens om 23.55 op deadlineday maar zo'n Nagalo kopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Nagalo is er al voor 4 miljoen verlies geschikt en dan nog lastig blijkbaar.
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vaak de keuze tussen een (klein) deel van de aankoopprijs terug of een flink verlies, kan ook iedereen. Soms kan je een speler dan maar beter erbij houden
Drie maanden achter Sepp van den Berg aanlopen, die vervolgens voor bijna 25 miljoen in de Premier League bleefquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Nagalo is toch een fijn stukje wanbeleid? 3 maanden lang jagen op allerlei targets, geen plan B hebben en vervolgens om 23.55 op deadlineday maar zo'n Nagalo kopen.
Dan zou je denken dat de heren bij PSV hier wel van leren, maar niks blijkt minder waard te zijn. Want op een downgrade na (Saibari -> Mijnans) is er niks veranderd.
Brands is natuurlijk de grote baas. Hij heeft ook jarenlang de verdediging verwaarloosd. Als Earnie zich door hem laat leiden is het niet zo verwonderlijk dat we nu met een verdediging van Heerenveen-niveau lopen te klooien.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).
Geen idee of het niet halen van een CV, die niet als zekerheidje beschouwd wordt, direct gelinkt is aan het niet verkopen van een van deze 4, maar het lijkt er wel op. Bosz en EarnieGOD moeten toch ook het laatste jaar wel gezien hebben dat deze 4 CVs het gewoon simpelweg niet zijn.
Nuance: deze centrale verdedigers passen niet erg goed bij het systeem van Bosz hanteert. Hoe meer ruimte je in je rug hebt, hoe lastiger verdedigen wordt. En je zit ook dat de doelpunten die je tegen krijgt verdomd vaak vallen uit de omschakeling waarbij je ineens een tekort hebt aan mankracht om het overgebleven veld achter de laatste linie volledig te dekken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).
Geen idee of het niet halen van een CV, die niet als zekerheidje beschouwd wordt, direct gelinkt is aan het niet verkopen van een van deze 4, maar het lijkt er wel op. Bosz en EarnieGOD moeten toch ook het laatste jaar wel gezien hebben dat deze 4 CVs het gewoon simpelweg niet zijn.
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nuance: deze centrale verdedigers passen niet erg goed bij het systeem van Bosz hanteert. Hoe meer ruimte je in je rug hebt, hoe lastiger verdedigen wordt. En je zit ook dat de doelpunten die je tegen krijgt verdomd vaak vallen uit de omschakeling waarbij je ineens een tekort hebt aan mankracht om het overgebleven veld achter de laatste linie volledig te dekken.
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?
Ik zou nog een stormram halen ja. Til en Plea zijn ook geen echte spitsen en van laatstgenoemde is het nog maar de vraag of ie zijn oude niveau nog gaat halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.
En ik denk echt dat PSV minder hoog moet gaan staan op het veld omdat het momenteel meer tegentreffers kost dan je met de druk naar voren meer scoort. Sterker nog, ik denk dat Pepi ook meer in zijn kracht komt te staan als PSV wat lager komt te staan.
Luuk is als spits dan weer veel beter passend bij het systeem van Bosz. Een speler die er moet staan in plaats van komen voor maximaal rendement.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zou nog een stormram halen ja. Til en Plea zijn ook geen echte spitsen en van laatstgenoemde is het nog maar de vraag of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Stukje type LUUK.
Sure, maar in het kader van importantie lijkt een solide verdediger me na 10 of 15 jaar ook geen verkeerde.. Daarnaast: dan haal je weer een spits voor veel geld, maar laat je 1 van de betere talenten uit eigen jeugd voor 8 ton vertrekken?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.
En ik denk echt dat PSV minder hoog moet gaan staan op het veld omdat het momenteel meer tegentreffers kost dan je met de druk naar voren meer scoort. Sterker nog, ik denk dat Pepi ook meer in zijn kracht komt te staan als PSV wat lager komt te staan.
De stap van belofte naar 1e elftal is een hele grote.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sure, maar in het kader van importantie lijkt een solide verdediger me na 10 of 15 jaar ook geen verkeerde.. Daarnaast: dan haal je weer een spits voor veel geld, maar laat je 1 van de betere talenten uit eigen jeugd voor 8 ton vertrekken?
Nee toch, toch niet Parrot? Mijn hemel wat een fantasieloosheid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?
The EarnieGOD specialquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee toch, toch niet Parrot? Mijn hemel wat een fantasieloosheid.
Dat is een volstrekt flauwekul gerucht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Prima spitsje natuurlijk, maar niet als Pepi blijft en helemaal niet als je bedenkt dat onze verdediging van het niveau Groningen is (alhoewel die Dies Janse nog hadden, dus die doen we daarmee te kort denk ik).quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dit is ook altijd wel makkelijk kletsen natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Drie maanden achter Sepp van den Berg aanlopen, die vervolgens voor bijna 25 miljoen in de Premier League bleef
EarnieGOD.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Supporters en jij denken dat Rik stiekem technisch directeur bij psv is?
Dat is niet heerlijk, maar zeer kinderachtig. Ook dat gezeur over het was een fantastische training.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:17 schreef Solispolar het volgende:
Die cynische act werkt alleen als je succes hebt zoals de afgelopen seizoenen met een sigaar in je hoofd, als het niet meer draait dan gaat het mensen ontzettend tegenstaan. Hij was overigens altijd al zo maar dat vergeten mensen al snel dan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is niet heerlijk, maar zeer kinderachtig. Ook dat gezeur over het was een fantastische training.
Je bent geen 12.
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die cynische act werkt alleen als je succes hebt zoals de afgelopen seizoenen met een sigaar in je hoofd, als het niet meer draait dan gaat het mensen ontzettend tegenstaan. Hij was overigens altijd al zo maar dat vergeten mensen al snel dan.
Domme vragen, domme reacties. Zo zouden ze die journalisten vaker van antwoord moeten voorzien. Stelletje wijsneuzen. Heerlijk ook dat hij reageert alsof hij door een adder gebeten isquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
Blije Ajax journalist terecht op zn plek gezet door Peter Boss, wat hebben de inkomende transfers van Ajax met de wedstrijd PSV vs AZ te makenen over welke binnengehaalde toppers had ie het?
![]()
domme kansloze vraag van de journalist (blije Ajax fan)
Meh. Is dat nou de speler die ons verder gaat brengen? als back nota bene?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef ISVV het volgende:
Filip Kostic staat nog altijd op de radar bij PSV als nieuwe linksback, maar de Servische international geniet ook belangstelling van andere clubs. Zo zou AEK Athene eveneens een bod hebben uitgebracht op de voormalig speler van FC Groningen, meldt het Griekse Sportday. 'De Griekse kampioen heeft het beste bod uitgebracht, aangezien PSV niet is teruggekomen met een nieuw voorstel', aldus het medium. Toch lijkt er binnen PSV toch vertrouwen te zijn in de komst van Kostic.
Aldus VI.
Volgens mij is Kostic een prima en fitte speler, maar niet als linksback in een defensie met vier verdedigers. Althans, in die rol heeft ie nauwelijks gespeeld. Ik weet niet of de eventuele komst van Sano betekent dat Mauro naar linksback gaat en dat ze bijv. Perisic toch weer vanaf rechts gaan laten komen en Kostic de strijd met Van Bommel aan moet gaan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Domme vragen, domme reacties. Zo zouden ze die journalisten vaker van antwoord moeten voorzien. Stelletje wijsneuzen. Heerlijk ook dat hij reageert alsof hij door een adder gebeten is
[..]
Meh. Is dat nou de speler die ons verder gaat brengen? als back nota bene?
Sano schijnt wel weer wat verder te komen. Ik vind het allemaal maar een beetje bleu. Sano scouten en kopen voor (waarschijnlijk) een bedag rond de 16 tot 18 miljoen. Tsjah.. veel geld voor iemand die zich in de subtop van de ED heeft bewezen.
En dat Saibari moeilijk te vervangen is is niet zo gek, dat vind ik buitencategorie. Maar dat je aan de voorkant al genoegen neemt met Sven Mijnans vind ik ook wel een beetje pijnlijk. Want hoe goed die jongen het ook gaat doen, je weet dat het nooit iemand wordt van het kaliber van Saibari.
Nee, dit is geen beste periode
In plaats van Bosz de veldbezetting te laten wijzigen zou ik gewoon de spelers halen (of in ieder geval de posities) die je nodig hebt. Maar goed.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:06 schreef ISVV het volgende:
[..]
Volgens mij is Kostic een prima en fitte speler, maar niet als linksback in een defensie met vier verdedigers. Althans, in die rol heeft ie nauwelijks gespeeld. Ik weet niet of de eventuele komst van Sano betekent dat Mauro naar linksback gaat en dat ze bijv. Perisic toch weer vanaf rechts gaan laten komen en Kostic de strijd met Van Bommel aan moet gaan.
En nogmaals, ik vind voor Geertruida hetzelfde gelden. Niet per se een ideale centrale verdediger voor de manier waarop wij nu spelen, maar als hij rechtsback zou staan (met Dest op links) en daar nog een goede verdediger naast zou ik wel enthousiast worden. Maar dat zullen we niet van Earnest mogen verwachten en we gaan natuurlijk niet nog een verdediger halen, stel je voor zeg.
Bosz heeft wel door laten schemeren de veldbezetting misschien te willen wijzigen, dan zijn deze twee wellicht beter in te passen alleen dan ontstaan er op andere plekken weer veel vraagtekens.
Nou was Salah-Eddine ook geen geweldenaar als verdediger. Maar goed, eerst maar eens afwachten of die Kostic komt, duurt vrij lang om z’n keuze tussen PSV en AEK te maken blijkbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
In plaats van Bosz de veldbezetting te laten wijzigen zou ik gewoon de spelers halen (of in ieder geval de posities) die je nodig hebt. Maar goed.
Kostic is een prima speler, maar meer voor de half/wing. Als verdediger is het wel armoedig, omdat een verdediger in eerste instantie moet kunnen verdedigen en dat kan hij natuurlijk niet.
Ik zou in plaats van een spits liever nog een extra vleugelspeler zien. Ik ben sowieso nog niet overtuigd van van Bommel en dan laten we nog buiten beschouwing dat hij revaliderende is van een VKB reconstructie. Aan de andere kant heb je nou ook niet bepaald topmateriaal staan, daar mag best een kanon bij.
De aantallen kloppen, we hebben het volste vertrouwen in deze jongens en dat deze selectie gebalanceerd is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Volgens Rik Elferink is Geertruida een zaak van de lange adem. Die gaat dus gekaapt worden door een andere club omdat PSV van een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Wat is dat toch met jullie en geen geld willen betalen voor goede verdedigers?
Ook wel logisch dat je geen 20 miljoen gaat neerleggen voor Geertruida tochquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Volgens Rik Elferink is Geertruida een zaak van de lange adem. Die gaat dus gekaapt worden door een andere club omdat PSV van een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Wat is dat toch met jullie en geen geld willen betalen voor goede verdedigers?
Alleen leggen PL clubs dat lachend op tafel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wel logisch dat je geen 20 miljoen gaat neerleggen voor Geertruida toch
Met bord op schoot scouting leg je dat bedrag gewoon neer voor Dijkstra of een stuk minder voor Van Ewijk.
Jaja, de spoeling is dun. Maar in Amsterdam kunnen ze lachend 15 nieuwe spelers aantrekken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:54 schreef Lyrebird het volgende:
De spoeling is dun volgens mij. CGPT komt met Diogo Leite op de proppen (CB, transfervrij).
Daar concurreer je dan ook niet meequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alleen leggen PL clubs dat lachend op tafel.
Wel voor Geetruida. Sunderland wilde dat wel betalen maar Geetruida had geen interesse.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar concurreer je dan ook niet mee
De spoeling is dun en de markt wordt pas écht vloeibaar als de Tweede Divisie van Polen begint.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:08 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jaja, de spoeling is dun. Maar in Amsterdam kunnen ze lachend 15 nieuwe spelers aantrekken.
De mate van creativiteit is vooral dun heb ik de indruk.
"Als hij zo blijft presteren, maakt hij het seizoen niet af."quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:08 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltbb9a91aee8ebb7a4
Godver oo nog de trainer wegAlles valt in elkaar
Je vraagt je af wie van de twee nou de begeleider van het proefverlof isquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lang wachten is Rik worden.
Chris Woerts zit er wel vaker naast.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:08 schreef Solispolar het volgende:
https://www.voetbalzone.n(...)/bltbb9a91aee8ebb7a4
Godver oo nog de trainer wegAlles valt in elkaar
Ftfyquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Chris Woerts nog ademtijd krijgt is echt vervelend.
De meeste trainers zijn naar als het niet draaitquote:Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.
Ach ja, hoge bomen vangen veel wind. Bosz is naar mijn weten altijd dezelfde persoon geweest, ook in zijn mindere fases. Het is gewoon een eigenzinnig mannetje, maar ik heb nou niet het gevoel dat hij ineens anders doet nu hij 3 goede jaren heeft gekend.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.
Slot zijn masker viel ook wel af ja vorig seizoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De meeste trainers zijn naar als het niet draait
Het zijn net mensenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De meeste trainers zijn naar als het niet draait
Bij bosz is t contrast wel heel lachwekkend. Superkritisch als ze met 3-0 winnen en heel cynisch en wars van kritiek als er met 0-4 verloren wordt. Jans heeft daar ook een handje vanquote:
Met gemak. Sano, Veerman, Mijnans is wel een heerlijk middenveld zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:10 schreef fetX het volgende:
Sano wel leuke aankoop hoor. Benieuwd of hij het niveau bij een topclub aan kan.
17 miljoen euro voor een 23 jarige speler van NEC die geen eens bij Japan speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:10 schreef fetX het volgende:
Sano wel leuke aankoop hoor. Benieuwd of hij het niveau bij een topclub aan kan.
Dat is niet voor poes potver.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Met gemak. Sano, Veerman, Mijnans is wel een heerlijk middenveld zeg.
Ik vind Mijnans niet zo bijzonder. Sano wel van onder de indruk bij NEC en Joey is Joey.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt maar wel de derde plek gehaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:21 schreef Wotte het volgende:
Prima aankoop voor vijftien miljoenpieterballen. Hadden ze niet in de winter twintig afgewezen?
Mijnans heeft wel altijd rendement, zit nog best groei in. Vond hem met name het laatste half jaar bijzonder sterk in een niet zo denderend AZquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Mijnans niet zo bijzonder. Sano wel van onder de indruk bij NEC en Joey is Joey.
Schouten, Sano en Mijnans is wel beter denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Mijnans niet zo bijzonder. Sano wel van onder de indruk bij NEC en Joey is Joey.
Nooit rendement bedoel je, op afgelopen seizoen na kwam die niet verder dan 6 Eredivisie goals.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijnans heeft wel altijd rendement, zit nog best groei in. Vond hem met name het laatste half jaar bijzonder sterk in een niet zo denderend AZ
Eens. Mijnans is een huis-tuin-en-keukenvoetballer. Prima speler voor AZ, maar daar wordt PSV niet beter van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké CR7quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nooit rendement bedoel je, op afgelopen seizoen na kwam die niet verder dan 6 Eredivisie goals.
Dat is dus iets anders dan nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nooit rendement bedoel je, op afgelopen seizoen na kwam die niet verder dan 6 Eredivisie goals.
Toch echt geen verkeerde aankoop hoor voor PSV.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
17 miljoen euro voor een 23 jarige speler van NEC die geen eens bij Japan speelt.
Er staan (ijs en weder dienende) nog een paar pannetjes te pruttelen op het fornuis van Stewart. De tijd zal leren of het een heerlijk vijfgangenmenu met bijpassende wijnen wordt of dat Stewart (wanneer het einde van de transferperiode nadert) alsnog voor een snelle afhaalmaaltijd moet kiezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
Ik had een fatsoenlijke verdediger verwacht maar het is PSV.
PSV koopt altijd al topzwaar in, ik kan me niet heugen wanneer die het zwaartepunt op de verdediging hebben gelegd qua aankopen. Men is er met name de laatste 3 jaar mee weggekomen door de overvloed aan kwaliteit voorin. Juist daarin schuilt dan nu het probleem denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
Ik had een fatsoenlijke verdediger verwacht maar het is PSV.
Er is 1 speler weg..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV koopt altijd al topzwaar in, ik kan me niet heugen wanneer die het zwaartepunt op de verdediging hebben gelegd qua aankopen. Men is er met name de laatste 3 jaar mee weggekomen door de overvloed aan kwaliteit voorin. Juist daarin schuilt dan nu het probleem denk ik.
In feite het omgekeerde Feyenoord die halen doodleuk de zevende (volgens transfermarkt) centrale verdedigerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV koopt altijd al topzwaar in, ik kan me niet heugen wanneer die het zwaartepunt op de verdediging hebben gelegd qua aankopen. Men is er met name de laatste 3 jaar mee weggekomen door de overvloed aan kwaliteit voorin. Juist daarin schuilt dan nu het probleem denk ik.
Centrale verdediger is en blijft de topprioriteitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:59 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat PSV beter een verdediger had kunnen kopen..
En is Geertruida dan de man die het moet oplossen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Centrale verdediger is en blijft de topprioriteit
Zoals ik eerder zei twijfel ik omdat ik hem meer een verdedigende back vind dan een centrale verdediger in een 4-4-3. Maar daar moet ik bij aantekenen dat ik 'm zowel bij Leipzig als Sunderland nauwelijks heb zien spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En is Geertruida dan de man die het moet oplossen?
Ja heerlijk om overlopen te worden, zeker met een schutterende verdediging daarachter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat afgeven op Stewart en je dan realiseren dat dit meestal een proces van weken (maanden?) is, waarbij je als toeschouwer pas op het laatst bij betrokken wordt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
EarnieGOD heeft het er ineens druk mee.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat afgeven op Stewart en je dan realiseren dat dit meestal een proces van weken (maanden?) is, waarbij je als toeschouwer pas op het laatst bij betrokken wordt?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat afgeven op Stewart en je dan realiseren dat dit meestal een proces van weken (maanden?) is, waarbij je als toeschouwer pas op het laatst bij betrokken wordt?
'Men'? Een paar notoire klagers. En die zijn ook niet tevreden als er nog vijf spelers bij komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doordat PSV dit jaar de zaken onder de pet weet te houden was men dus bang dat Ernie niet aan het koken was?
Dan gaat Mauro dit seizoen vooral linksback spelen neem ik aan, en is deze jongen de back-up voor Veerman/Sano? Of het is een back-up voor Mauro op CVM, maar dan begint het wel erg druk te worden op het middenveld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vage bron meldt interesse van PSV in Adama Camara van FC Paris. CVM die ook als RB kan.
Ken hem niet, geen idee of er iets van kan kloppen. 29 jaar, zou een paar miljoen waard zijn.
Het is een vage bron. Altijd maar de vraag of er iets van klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan gaat Mauro dit seizoen vooral linksback spelen neem ik aan, en is deze jongen de back-up voor Veerman/Sano? Of het is een back-up voor Mauro op CVM, maar dan begint het wel erg druk te worden op het middenveld.
Uiteraard, maar opzich is het geen gekke gedachte om een back-up CVM te hebben. Al moeten er dan onderhand wel echt spelers weg ook, je kunt ook moeilijk met 30 spelers straks het seizoen in gaan. Nu heb je al Mauro, en dan eventueel Veerman en Sano die daar kunnen spelen. Maar ik zou ook liever Mauro op links zien en dan hopen dat we Dest kunnen behouden voor rechts.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een vage bron. Altijd maar de vraag of er iets van klopt.
Maar goed, ik zie Mauro liever LB als verdedigend op het middenveld.
Wurmbrandquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Klinkt als een spreuk uit Harry Potter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vage bron meldt interesse van PSV in Adama Camara van FC Paris. CVM die ook als RB kan.
Ken hem niet, geen idee of er iets van kan kloppen. 29 jaar, zou een paar miljoen waard zijn.
Die is zich ook rot geschrokken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
EarnieGOD heeft het er ineens druk mee.
Maakt veel fouten en super blessuregevoelig. Slechte optie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Solispolar het volgende:
Waarom haalt PSV Sandler niet gewoon op bij NEC? Prima verdediger (beter dan alles wat er nu loopt) en zitten nog wat goede jaren in. Zal daarnaast niet de hoofdprijs kosten.
Tsja... Ik vind het zelf nou niet de gedroomde topkandidaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En is Geertruida dan de man die het moet oplossen?
Bij Stewart is t vaak het uitzicht op een sterrenmaaltijd maar dan toch weer net voor sluitingstijd langs de McDonalds.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er staan (ijs en weder dienende) nog een paar pannetjes te pruttelen op het fornuis van Stewart. De tijd zal leren of het een heerlijk vijfgangenmenu met bijpassende wijnen wordt of dat Stewart (wanneer het einde van de transferperiode nadert) alsnog voor een snelle afhaalmaaltijd moet kiezen.
Groetjes Rikkert
Alsof je met een speler die zowel linkeraanvaller, linkermiddenvelder als linkerverdediger speelt uit de brand bent. Dest vertrekt nog steeds wsl dus je zit nog steeds opgescheept met Sildillia, Gasiorowski en Flamingo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hahaha, bizar hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Veel jaloerse reacties van ajacieden in dit topic, ze hadden een paar dagen lang valse hoop dat ajax misschien weer eens kampioen zou worden, maar zien die hoop na vandaag opnieuw verdwijnen
Ach Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Veel jaloerse reacties van ajacieden in dit topic, ze hadden een paar dagen lang valse hoop dat ajax misschien weer eens kampioen zou worden, maar zien die hoop na vandaag opnieuw verdwijnen
Geen Ajacied hier maar wat verandert dit aan de kansenverhoudingen voor vandaag? Aan het grootste pijnpunt van PSV, de verdediging, verandert nog weinigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Gebeurt ieder jaar dit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al die titels maken jullie wel wat gemakzuchtig.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Solispolar het volgende:
Waarom haalt PSV Sandler niet gewoon op bij NEC? Prima verdediger (beter dan alles wat er nu loopt) en zitten nog wat goede jaren in. Zal daarnaast niet de hoofdprijs kosten.
Wel altijd stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Boh. Dit zou een goede aankoop zijn.
Mounir Elfrink makkerquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mijnans, Sano, Sandler. Bord-op-schoot scouting daar in Eindhoven?
Nee Rik heeft een Marokkaanse broer die in Helmond woontquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:31 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wie of wat is Mounir Elfrink? Is dat een soort parodieaccount?
Lol wanhoopquote:Op woensdag 5 augustus 2026 08:44 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Boh. Dit zou een goede aankoop zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |