No shit. Doen ze al 12 maandenquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pieter Zwart
@:PieterZwartNL
Die rechterkant van de defensie van PSV: zeer wankel. Kiliann Sildillia en Ryan Flamingo grossieren in fouten #psvaz
Maakt niet uit, de fruitschaal is binnen!quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:03 schreef Poepz0r het volgende:
Op naar de zesde plaats in de competitie allen
Bedoel PSV joh laaielichterquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de fruitschaal is binnen!
Eerste helft vond ik nog wel aardig.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rode kaart speelt mee maar wat PSV daarna liet zien kan toch echt niet, jongens. Nul pit of wat dan ook.
Beetje overtrokken. Het is een wedstrijd die er verder niet toe doet en je speelt ook nog eens al met tien man.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rode kaart speelt mee maar wat PSV daarna liet zien kan toch echt niet, jongens. Nul pit of wat dan ook.
Ik had vooral het idee dat AZ toen nog niet echt in de gaten had hoe het verder moest, met een rode kaart van Veerman na 9 minuten zullen ze wel geen rekening gehouden hebben.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste helft vond ik nog wel aardig.
Wat een kut trainer is die Echteld, je moet op ALLE scenario's voorbereid zijn NIETS IS WAT HET LIJKT MENSENquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik had vooral het idee dat AZ toen nog niet echt in de gaten had hoe het verder moest, met een rode kaart van Veerman na 9 minuten zullen ze wel geen rekening gehouden hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zie je al een behoorlijk poosje inderdaad; de ziel is uit de ploeg. Verzadigde jongens die al 3 keer kampioen zijn geworden en hopen op een transfer. Als je dan ook nog de beste speler uit de ED gaat vervangen met 1 die nog niet in de top 30 staat dan weet je natuurlijk dat je er netto behoorlijk op achteruit gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt me niet dat er geld is voor 2 toppers als CV. Vrees dat je het dit seizoen sowieso met die Poolse stukadoor mag gaan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:50 schreef Solispolar het volgende:
Gelukkig maar. Dit was echt even nodig vrees ik. Win je hier vanavond met 2-0 dan denken Brandt en Stewart dat het voldoende is, kopen ze Sano voor 20 miljoen en dan 'gaan we het met deze jongens doen'.
Nu moet er gelukkig wel gehandeld worden. Het legt ook meteen de 2 grootste pijnpunten bloot:
1: Veerman is uitgespeeld bij PSV. Die is in alle facetten over datum en moet weg. De rode kaart was overtrokken (vond ik), maar je moet daar natuurlijk nooit zo inkomen. Dan ben je gewoon niet scherp en niet bij de wedstrijd; heel simpel.
2: De rest van de wedstrijd is een stresstest voor je verdediging en *surprise surprise*, die halen ze natuurlijk niet. Dat je er dan tegen Real 4 tegen krijgt is 1 ding, maar dat je er 4 incasseert tegen de jongetjes van AZ zegt genoeg: deze verdediging moet op de schop. En als je denkt dat we er dan zijn met Geertruida en Kostic dan kom je bedrogen uit.
Al met al een prima avond, mits er consequenties aan verbonden worden. Hallo Earnest, zijn we eindelijk wakker? Mochten ze bij PSV Nu denken dat Kostic, Sano en Mijnans voldoende zijn: houd dan lekker de knaken op zak; noem het een tussenseizoen en probeer volgend jaar eens een fatsoenlijke transferperiode te draaien in plaats van dit rampenplan.
Gefeliciteerd AZ
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er geld is voor 2 toppers als CV. Vrees dat je het dit seizoen sowieso met die Poolse stukadoor mag gaan doen.
Overigens niet eens wat betreft Veerman. Lijkt mij niet iemand die zich niet voor 100% in zou zetten mocht hij geen transfer maken deze zomer.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:48 schreef ISVV het volgende:
Ik heb even een rondje met de hont gewandeld om tot rust te komen en bij nader inzien is mijn conclusie:HOND WEG, WIJF WEG. 4000 EURO SCHULD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de gemiddelde sporter gewoon wil winnen hoor. En als die serieus is over een stap hogerop maken, dan kan die niet op z'n 27/28ste er een seizoen op 90% van gaan maken, dan komt die kans zeker niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Geldt voor Peter Bosz niet hetzelfde onderhand?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Desnoods de modder.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |