Dat zie je al een behoorlijk poosje inderdaad; de ziel is uit de ploeg. Verzadigde jongens die al 3 keer kampioen zijn geworden en hopen op een transfer. Als je dan ook nog de beste speler uit de ED gaat vervangen met 1 die nog niet in de top 30 staat dan weet je natuurlijk dat je er netto behoorlijk op achteruit gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Rode kaart speelt mee maar wat PSV daarna liet zien kan toch echt niet, jongens. Nul pit of wat dan ook.
Het lijkt me niet dat er geld is voor 2 toppers als CV. Vrees dat je het dit seizoen sowieso met die Poolse stukadoor mag gaan doen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:50 schreef Solispolar het volgende:
Gelukkig maar. Dit was echt even nodig vrees ik. Win je hier vanavond met 2-0 dan denken Brandt en Stewart dat het voldoende is, kopen ze Sano voor 20 miljoen en dan 'gaan we het met deze jongens doen'.
Nu moet er gelukkig wel gehandeld worden. Het legt ook meteen de 2 grootste pijnpunten bloot:
1: Veerman is uitgespeeld bij PSV. Die is in alle facetten over datum en moet weg. De rode kaart was overtrokken (vond ik), maar je moet daar natuurlijk nooit zo inkomen. Dan ben je gewoon niet scherp en niet bij de wedstrijd; heel simpel.
2: De rest van de wedstrijd is een stresstest voor je verdediging en *surprise surprise*, die halen ze natuurlijk niet. Dat je er dan tegen Real 4 tegen krijgt is 1 ding, maar dat je er 4 incasseert tegen de jongetjes van AZ zegt genoeg: deze verdediging moet op de schop. En als je denkt dat we er dan zijn met Geertruida en Kostic dan kom je bedrogen uit.
Al met al een prima avond, mits er consequenties aan verbonden worden. Hallo Earnest, zijn we eindelijk wakker? Mochten ze bij PSV Nu denken dat Kostic, Sano en Mijnans voldoende zijn: houd dan lekker de knaken op zak; noem het een tussenseizoen en probeer volgend jaar eens een fatsoenlijke transferperiode te draaien in plaats van dit rampenplan.
Gefeliciteerd AZ
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat er geld is voor 2 toppers als CV. Vrees dat je het dit seizoen sowieso met die Poolse stukadoor mag gaan doen.
Overigens niet eens wat betreft Veerman. Lijkt mij niet iemand die zich niet voor 100% in zou zetten mocht hij geen transfer maken deze zomer.
quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:48 schreef ISVV het volgende:
Ik heb even een rondje met de hont gewandeld om tot rust te komen en bij nader inzien is mijn conclusie:HOND WEG, WIJF WEG. 4000 EURO SCHULD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de gemiddelde sporter gewoon wil winnen hoor. En als die serieus is over een stap hogerop maken, dan kan die niet op z'n 27/28ste er een seizoen op 90% van gaan maken, dan komt die kans zeker niet meer.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Geldt voor Peter Bosz niet hetzelfde onderhand?quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Desnoods de modder.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden.
Jeetje wat een melodrama.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Die Joey Veerman blijft wel een leuke rubriek hè. Eerst verkloot hij het WK voor zichzelf door zo een achterlijke puberale houding aan te nemen en verkloot hij in negen minuten zijn eigen seizoen en dat van PSV.
Het is toch bizar dat je (in zijn geval, want hij ging niet naar het WK) twaalf weken bezig bent om je op deze wedstrijd voor de bereiden en na negen minuten wordt je er al uitgestuurd. Dat PSV dit pikt is een wonder (al komen ze hopelijk nog met interne maatregelen).
En dan die Gözübüyük, echt een top scheidsrechter hoor, daar niet van, maar dan nog zoveel tijd nodig hebben om te zien dat het rood is![]()
Iedereen, inclusief Joey zelfs (zoals hij ruiterlijk heeft toegegeven, dan dan wel weer) wist dat het rood was. Donkerrood. Nul twijfel en een schorsing van minimaal zes wedstrijden zou niet onterecht zijn.
Maar goed, het zal wel hooguit één wedstrijdje worden.
Pilletje vergeten?quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Die Joey Veerman blijft wel een leuke rubriek hè. Eerst verkloot hij het WK voor zichzelf door zo een achterlijke puberale houding aan te nemen en verkloot hij in negen minuten zijn eigen seizoen en dat van PSV.
Het is toch bizar dat je (in zijn geval, want hij ging niet naar het WK) twaalf weken bezig bent om je op deze wedstrijd voor de bereiden en na negen minuten wordt je er al uitgestuurd. Dat PSV dit pikt is een wonder (al komen ze hopelijk nog met interne maatregelen).
En dan die Gözübüyük, echt een top scheidsrechter hoor, daar niet van, maar dan nog zoveel tijd nodig hebben om te zien dat het rood is![]()
Iedereen, inclusief Joey zelfs (zoals hij ruiterlijk heeft toegegeven, dan dan wel weer) wist dat het rood was. Donkerrood. Nul twijfel en een schorsing van minimaal zes wedstrijden zou niet onterecht zijn.
Ik merk dat je wat hoog in je emotie zit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Kijk, zoals je weet ben ik niet voor PSV en die hele JCS kan mij persoonlijk ook niet zo veel schelen. Maar als topsporter, wat Joey Veerman is, zou je verwachten dat hij na het missen van het WK (door eigen gedrag) zich nu van zijn beste kant zou laten zien. Niets is minder waar gebleken, het is toch schandalig dat je je eigen club (los van of dat nou Ajax, PSV, Feyenoord of AZ is) zo benadeeld na negen minuten in de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik merk dat je wat hoog in je emotie zit.
Ja klopt wel, blijft een beetje een acteur zo nu en dan. Je kan prima zeggen dat Ajax niet stilzit maar dat je ook verwacht dat PSV nog wel een paar goede spelers gaat halen (voer de druk maar eventjes op richting Stewart).quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:28 schreef Wotte het volgende:
Nu ook weer bij die persconferentie nadat je bent afgedroogd. Dat stelt men vragen die impliceren van joh de concurrentie zit niet stil wanneer gaan jullie bewegen.
Dan een of ander sarcastisch kulverhaal ophangen.
Ach Shreyasquote:Op zondag 2 augustus 2026 22:05 schreef Shreyas het volgende:
Dit klopt vaak wel inderdaad. Hij zal nog bij Oranje tekenen.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Wordt Bosz altijd wat kattig als het niet loopt of verbeeld ik mij dat.
Dit is letterlijk de eerste regel uit het Bosz-draaiboek.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Twente heeft zich immers ook soepel opgesteld omtrent Rots en Nijstad. Oh en Pröpper heeft de carrière van Plea een boost gegeven!quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:00 schreef PSVCL het volgende:
je beste keeper voor een half miljoen weggeven
Bosz is altijd zuur, of het nou goed of slecht gaat.quote:Op zondag 2 augustus 2026 22:26 schreef Wotte het volgende:
Lekker gemoedelijk allemaalquote:Op zondag 2 augustus 2026 23:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Twente heeft zich immers ook soepel opgesteld omtrent Rots en Nijstad. Oh en Pröpper heeft de carrière van Plea een boost gegeven!
quote:Op zondag 2 augustus 2026 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bosz is altijd zuur, of het nou goed of slecht gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |