Brands is natuurlijk de grote baas. Hij heeft ook jarenlang de verdediging verwaarloosd. Als Earnie zich door hem laat leiden is het niet zo verwonderlijk dat we nu met een verdediging van Heerenveen-niveau lopen te klooien.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).
Geen idee of het niet halen van een CV, die niet als zekerheidje beschouwd wordt, direct gelinkt is aan het niet verkopen van een van deze 4, maar het lijkt er wel op. Bosz en EarnieGOD moeten toch ook het laatste jaar wel gezien hebben dat deze 4 CVs het gewoon simpelweg niet zijn.
Nuance: deze centrale verdedigers passen niet erg goed bij het systeem van Bosz hanteert. Hoe meer ruimte je in je rug hebt, hoe lastiger verdedigen wordt. En je zit ook dat de doelpunten die je tegen krijgt verdomd vaak vallen uit de omschakeling waarbij je ineens een tekort hebt aan mankracht om het overgebleven veld achter de laatste linie volledig te dekken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).
Geen idee of het niet halen van een CV, die niet als zekerheidje beschouwd wordt, direct gelinkt is aan het niet verkopen van een van deze 4, maar het lijkt er wel op. Bosz en EarnieGOD moeten toch ook het laatste jaar wel gezien hebben dat deze 4 CVs het gewoon simpelweg niet zijn.
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nuance: deze centrale verdedigers passen niet erg goed bij het systeem van Bosz hanteert. Hoe meer ruimte je in je rug hebt, hoe lastiger verdedigen wordt. En je zit ook dat de doelpunten die je tegen krijgt verdomd vaak vallen uit de omschakeling waarbij je ineens een tekort hebt aan mankracht om het overgebleven veld achter de laatste linie volledig te dekken.
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?
Ik zou nog een stormram halen ja. Til en Plea zijn ook geen echte spitsen en van laatstgenoemde is het nog maar de vraag of ie zijn oude niveau nog gaat halen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.
En ik denk echt dat PSV minder hoog moet gaan staan op het veld omdat het momenteel meer tegentreffers kost dan je met de druk naar voren meer scoort. Sterker nog, ik denk dat Pepi ook meer in zijn kracht komt te staan als PSV wat lager komt te staan.
Luuk is als spits dan weer veel beter passend bij het systeem van Bosz. Een speler die er moet staan in plaats van komen voor maximaal rendement.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik zou nog een stormram halen ja. Til en Plea zijn ook geen echte spitsen en van laatstgenoemde is het nog maar de vraag of ie zijn oude niveau nog gaat halen.
Stukje type LUUK.
Sure, maar in het kader van importantie lijkt een solide verdediger me na 10 of 15 jaar ook geen verkeerde.. Daarnaast: dan haal je weer een spits voor veel geld, maar laat je 1 van de betere talenten uit eigen jeugd voor 8 ton vertrekken?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.
En ik denk echt dat PSV minder hoog moet gaan staan op het veld omdat het momenteel meer tegentreffers kost dan je met de druk naar voren meer scoort. Sterker nog, ik denk dat Pepi ook meer in zijn kracht komt te staan als PSV wat lager komt te staan.
De stap van belofte naar 1e elftal is een hele grote.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Sure, maar in het kader van importantie lijkt een solide verdediger me na 10 of 15 jaar ook geen verkeerde.. Daarnaast: dan haal je weer een spits voor veel geld, maar laat je 1 van de betere talenten uit eigen jeugd voor 8 ton vertrekken?
Nee toch, toch niet Parrot? Mijn hemel wat een fantasieloosheid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?
The EarnieGOD specialquote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Nee toch, toch niet Parrot? Mijn hemel wat een fantasieloosheid.
Dat is een volstrekt flauwekul gerucht.quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Prima spitsje natuurlijk, maar niet als Pepi blijft en helemaal niet als je bedenkt dat onze verdediging van het niveau Groningen is (alhoewel die Dies Janse nog hadden, dus die doen we daarmee te kort denk ik).quote:Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Dit is ook altijd wel makkelijk kletsen natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Drie maanden achter Sepp van den Berg aanlopen, die vervolgens voor bijna 25 miljoen in de Premier League bleef
EarnieGOD.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Supporters en jij denken dat Rik stiekem technisch directeur bij psv is?
Dat is niet heerlijk, maar zeer kinderachtig. Ook dat gezeur over het was een fantastische training.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:17 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een heerlijke reactie van Bosz op die sensatiebeluste persBen je al bang voor Ajax? 'Ja, ik lig elke nacht bibberend in bed'
Die cynische act werkt alleen als je succes hebt zoals de afgelopen seizoenen met een sigaar in je hoofd, als het niet meer draait dan gaat het mensen ontzettend tegenstaan. Hij was overigens altijd al zo maar dat vergeten mensen al snel dan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:47 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat is niet heerlijk, maar zeer kinderachtig. Ook dat gezeur over het was een fantastische training.
Je bent geen 12.
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 20:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die cynische act werkt alleen als je succes hebt zoals de afgelopen seizoenen met een sigaar in je hoofd, als het niet meer draait dan gaat het mensen ontzettend tegenstaan. Hij was overigens altijd al zo maar dat vergeten mensen al snel dan.
Domme vragen, domme reacties. Zo zouden ze die journalisten vaker van antwoord moeten voorzien. Stelletje wijsneuzen. Heerlijk ook dat hij reageert alsof hij door een adder gebeten isquote:Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
Blije Ajax journalist terecht op zn plek gezet door Peter Boss, wat hebben de inkomende transfers van Ajax met de wedstrijd PSV vs AZ te makenen over welke binnengehaalde toppers had ie het?
![]()
domme kansloze vraag van de journalist (blije Ajax fan)
Meh. Is dat nou de speler die ons verder gaat brengen? als back nota bene?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef ISVV het volgende:
Filip Kostic staat nog altijd op de radar bij PSV als nieuwe linksback, maar de Servische international geniet ook belangstelling van andere clubs. Zo zou AEK Athene eveneens een bod hebben uitgebracht op de voormalig speler van FC Groningen, meldt het Griekse Sportday. 'De Griekse kampioen heeft het beste bod uitgebracht, aangezien PSV niet is teruggekomen met een nieuw voorstel', aldus het medium. Toch lijkt er binnen PSV toch vertrouwen te zijn in de komst van Kostic.
Aldus VI.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |