abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221491468
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).

Geen idee of het niet halen van een CV, die niet als zekerheidje beschouwd wordt, direct gelinkt is aan het niet verkopen van een van deze 4, maar het lijkt er wel op. Bosz en EarnieGOD moeten toch ook het laatste jaar wel gezien hebben dat deze 4 CVs het gewoon simpelweg niet zijn.
Brands is natuurlijk de grote baas. Hij heeft ook jarenlang de verdediging verwaarloosd. Als Earnie zich door hem laat leiden is het niet zo verwonderlijk dat we nu met een verdediging van Heerenveen-niveau lopen te klooien.
pi_221491607
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Je kunt niet 3 mislukte verdedigers (4, als je Obispo uit eigen jeugd mee telt) 'erbij houden'. Om vervolgens, tot nu toe althans, geen nieuwe CV te halen. Ja ze zijn met Geertruida bezig, maar de kans dat dat gaat lukken is nou eenmaal niet zo groot door verschillende factoren (geld, Feyenoord).

Geen idee of het niet halen van een CV, die niet als zekerheidje beschouwd wordt, direct gelinkt is aan het niet verkopen van een van deze 4, maar het lijkt er wel op. Bosz en EarnieGOD moeten toch ook het laatste jaar wel gezien hebben dat deze 4 CVs het gewoon simpelweg niet zijn.
Nuance: deze centrale verdedigers passen niet erg goed bij het systeem van Bosz hanteert. Hoe meer ruimte je in je rug hebt, hoe lastiger verdedigen wordt. En je zit ook dat de doelpunten die je tegen krijgt verdomd vaak vallen uit de omschakeling waarbij je ineens een tekort hebt aan mankracht om het overgebleven veld achter de laatste linie volledig te dekken.
pi_221491676
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:05 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nuance: deze centrale verdedigers passen niet erg goed bij het systeem van Bosz hanteert. Hoe meer ruimte je in je rug hebt, hoe lastiger verdedigen wordt. En je zit ook dat de doelpunten die je tegen krijgt verdomd vaak vallen uit de omschakeling waarbij je ineens een tekort hebt aan mankracht om het overgebleven veld achter de laatste linie volledig te dekken.
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?
pi_221491828
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
De verdedigers die we nu hebben passen ook niet bij het systeem van Bosz; des te meer reden om wat beters te halen. Geen idee wat er waar is van het Parrot gerucht, maar als je nu een extra spits haalt ben je toch niet goed wijs?
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.

En ik denk echt dat PSV minder hoog moet gaan staan op het veld omdat het momenteel meer tegentreffers kost dan je met de druk naar voren meer scoort. Sterker nog, ik denk dat Pepi ook meer in zijn kracht komt te staan als PSV wat lager komt te staan.
pi_221491861
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou, we hadden gisteren best een goede spits kunnen gebruiken in afwezigheid van Pepi, nietwaar? Dus een spits halen snap ik wel. Het is alleen daarnaast nodig om minimaal 1 goede back en 1 goede CV erbij te halen.

En ik denk echt dat PSV minder hoog moet gaan staan op het veld omdat het momenteel meer tegentreffers kost dan je met de druk naar voren meer scoort. Sterker nog, ik denk dat Pepi ook meer in zijn kracht komt te staan als PSV wat lager komt te staan.
Ik zou nog een stormram halen ja. Til en Plea zijn ook geen echte spitsen en van laatstgenoemde is het nog maar de vraag of ie zijn oude niveau nog gaat halen.

Stukje type LUUK.
pi_221491921
quote:
1s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:52 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik zou nog een stormram halen ja. Til en Plea zijn ook geen echte spitsen en van laatstgenoemde is het nog maar de vraag of ie zijn oude niveau nog gaat halen.

Stukje type LUUK.
Luuk is als spits dan weer veel beter passend bij het systeem van Bosz. Een speler die er moet staan in plaats van komen voor maximaal rendement.

Wat dat betreft snap ik best dat niet iedereen even gelukkig is met wat ze zien, maar het is ook weer niet zo dramatisch, zeker niet als Bosz wat realistischer gaat spelen en het team als geheel optimaliseert door de juiste tactische keuzes.

Zeker de grote hoeveelheid tegendoelpunten moet duidelijk maken dat er echt iets moet veranderen. En ik denk dat het verdomd lastig gaat worden om dat op te lossen met alleen het aankopen van de juiste spelers. Nog afgezien van dat het een hele dure oplossing is.
pi_221492059
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Sure, maar in het kader van importantie lijkt een solide verdediger me na 10 of 15 jaar ook geen verkeerde.. Daarnaast: dan haal je weer een spits voor veel geld, maar laat je 1 van de betere talenten uit eigen jeugd voor 8 ton vertrekken?
pi_221492134
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 13:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sure, maar in het kader van importantie lijkt een solide verdediger me na 10 of 15 jaar ook geen verkeerde.. Daarnaast: dan haal je weer een spits voor veel geld, maar laat je 1 van de betere talenten uit eigen jeugd voor 8 ton vertrekken?
De stap van belofte naar 1e elftal is een hele grote.

Dat er wat bij moet had ik al geschreven. Minimaal 3 als je het mij vraagt: CV, back en powerhouse op het middenveld.
pi_221492560
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 12:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nee toch, toch niet Parrot? Mijn hemel wat een fantasieloosheid.
  maandag 3 augustus 2026 @ 15:05:32 #110
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221492605
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
The EarnieGOD special _O_
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221492620
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 14:56 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Dat is een volstrekt flauwekul gerucht.
pi_221492754
quote:

[..]
Prima spitsje natuurlijk, maar niet als Pepi blijft en helemaal niet als je bedenkt dat onze verdediging van het niveau Groningen is (alhoewel die Dies Janse nog hadden, dus die doen we daarmee te kort denk ik).
  maandag 3 augustus 2026 @ 15:40:18 #113
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_221492785
quote:
0s.gif Op zondag 2 augustus 2026 21:00 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?

Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.

@fetX
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_221493023
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Drie maanden achter Sepp van den Berg aanlopen, die vervolgens voor bijna 25 miljoen in de Premier League bleef _O-

EarnieGOD.
Dit is ook altijd wel makkelijk kletsen natuurlijk.

Gaat hij er niet achteraan hebben we geen ambitie, probeert hij het wel wordt hij alsnog uitgelachten.
Haal je geen Nagalo ben je geen flikker aan het uitvoeren, doe je het wel (en blijkt het niet goed uit te pakken) ben je alsnog een prutser.

Ik ben het er helemaal mee eens dat we qua verdedigers halen niet echt sterk zijn, maar ik denk dat gigantisch wordt overschat welke mogelijkheden we nu daadwerkelijk hebben. Ze liggen echt niet voor het oprapen, en we moeten concurreren met laagvliegers uit de omringende competities. En binnen de eigen competitie is het ook niet zo dat andere clubs met wereldverdedigers aan treden.
Het is vooral jammer dat er zo weinig vanuit de eigen jeugd door komt, dat is blijkbaar ook niet zo simpel als dat je zou vermoeden.
pi_221493616

ach rik
pi_221494030
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 17:29 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]

ach rik
Supporters en jij denken dat Rik stiekem technisch directeur bij psv is?
  Moderator maandag 3 augustus 2026 @ 20:23:12 #117
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_221494807
Ik wacht nog steeds.
What can change the nature of a man?
pi_221494850
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 18:27 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Supporters en jij denken dat Rik stiekem technisch directeur bij psv is?
:?
pi_221495018
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 10:17 schreef Solispolar het volgende:
Overigens wel een heerlijke reactie van Bosz op die sensatiebeluste pers _O- Ben je al bang voor Ajax? 'Ja, ik lig elke nacht bibberend in bed' _O-
Dat is niet heerlijk, maar zeer kinderachtig. Ook dat gezeur over het was een fantastische training.

Je bent geen 12.
  maandag 3 augustus 2026 @ 20:49:51 #120
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_221495035
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:47 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Dat is niet heerlijk, maar zeer kinderachtig. Ook dat gezeur over het was een fantastische training.

Je bent geen 12.
Die cynische act werkt alleen als je succes hebt zoals de afgelopen seizoenen met een sigaar in je hoofd, als het niet meer draait dan gaat het mensen ontzettend tegenstaan. Hij was overigens altijd al zo maar dat vergeten mensen al snel dan.
pi_221495050
quote:
10s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die cynische act werkt alleen als je succes hebt zoals de afgelopen seizoenen met een sigaar in je hoofd, als het niet meer draait dan gaat het mensen ontzettend tegenstaan. Hij was overigens altijd al zo maar dat vergeten mensen al snel dan.
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.
pi_221495203
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:23 schreef Coco het volgende:
Ik wacht nog steeds.
pi_221495541
Blije Ajax journalist terecht op zn plek gezet door Peter Boss, wat hebben de inkomende transfers van Ajax met de wedstrijd PSV vs AZ te maken :? en over welke binnengehaalde toppers had ie het? :') _O- domme kansloze vraag van de journalist (blije Ajax fan)
pi_221496736
Filip Kostic staat nog altijd op de radar bij PSV als nieuwe linksback, maar de Servische international geniet ook belangstelling van andere clubs. Zo zou AEK Athene eveneens een bod hebben uitgebracht op de voormalig speler van FC Groningen, meldt het Griekse Sportday. 'De Griekse kampioen heeft het beste bod uitgebracht, aangezien PSV niet is teruggekomen met een nieuw voorstel', aldus het medium. Toch lijkt er binnen PSV toch vertrouwen te zijn in de komst van Kostic.

Aldus VI.
pi_221496790
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 21:52 schreef PSVCL het volgende:
Blije Ajax journalist terecht op zn plek gezet door Peter Boss, wat hebben de inkomende transfers van Ajax met de wedstrijd PSV vs AZ te maken :? en over welke binnengehaalde toppers had ie het? :') _O- domme kansloze vraag van de journalist (blije Ajax fan)
Domme vragen, domme reacties. Zo zouden ze die journalisten vaker van antwoord moeten voorzien. Stelletje wijsneuzen. Heerlijk ook dat hij reageert alsof hij door een adder gebeten is _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 09:21 schreef ISVV het volgende:
Filip Kostic staat nog altijd op de radar bij PSV als nieuwe linksback, maar de Servische international geniet ook belangstelling van andere clubs. Zo zou AEK Athene eveneens een bod hebben uitgebracht op de voormalig speler van FC Groningen, meldt het Griekse Sportday. 'De Griekse kampioen heeft het beste bod uitgebracht, aangezien PSV niet is teruggekomen met een nieuw voorstel', aldus het medium. Toch lijkt er binnen PSV toch vertrouwen te zijn in de komst van Kostic.

Aldus VI.
Meh. Is dat nou de speler die ons verder gaat brengen? als back nota bene?

Sano schijnt wel weer wat verder te komen. Ik vind het allemaal maar een beetje bleu. Sano scouten en kopen voor (waarschijnlijk) een bedag rond de 16 tot 18 miljoen. Tsjah.. veel geld voor iemand die zich in de subtop van de ED heeft bewezen.

En dat Saibari moeilijk te vervangen is is niet zo gek, dat vind ik buitencategorie. Maar dat je aan de voorkant al genoegen neemt met Sven Mijnans vind ik ook wel een beetje pijnlijk. Want hoe goed die jongen het ook gaat doen, je weet dat het nooit iemand wordt van het kaliber van Saibari.

Nee, dit is geen beste periode :')
pi_221497069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 09:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Domme vragen, domme reacties. Zo zouden ze die journalisten vaker van antwoord moeten voorzien. Stelletje wijsneuzen. Heerlijk ook dat hij reageert alsof hij door een adder gebeten is _O-
[..]
Meh. Is dat nou de speler die ons verder gaat brengen? als back nota bene?

Sano schijnt wel weer wat verder te komen. Ik vind het allemaal maar een beetje bleu. Sano scouten en kopen voor (waarschijnlijk) een bedag rond de 16 tot 18 miljoen. Tsjah.. veel geld voor iemand die zich in de subtop van de ED heeft bewezen.

En dat Saibari moeilijk te vervangen is is niet zo gek, dat vind ik buitencategorie. Maar dat je aan de voorkant al genoegen neemt met Sven Mijnans vind ik ook wel een beetje pijnlijk. Want hoe goed die jongen het ook gaat doen, je weet dat het nooit iemand wordt van het kaliber van Saibari.

Nee, dit is geen beste periode :')
Volgens mij is Kostic een prima en fitte speler, maar niet als linksback in een defensie met vier verdedigers. Althans, in die rol heeft ie nauwelijks gespeeld. Ik weet niet of de eventuele komst van Sano betekent dat Mauro naar linksback gaat en dat ze bijv. Perisic toch weer vanaf rechts gaan laten komen en Kostic de strijd met Van Bommel aan moet gaan.

En nogmaals, ik vind voor Geertruida hetzelfde gelden. Niet per se een ideale centrale verdediger voor de manier waarop wij nu spelen, maar als hij rechtsback zou staan (met Dest op links) en daar nog een goede verdediger naast zou ik wel enthousiast worden. Maar dat zullen we niet van Earnest mogen verwachten en we gaan natuurlijk niet nog een verdediger halen, stel je voor zeg.

Bosz heeft wel door laten schemeren de veldbezetting misschien te willen wijzigen, dan zijn deze twee wellicht beter in te passen alleen dan ontstaan er op andere plekken weer veel vraagtekens.
pi_221497367
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 10:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Volgens mij is Kostic een prima en fitte speler, maar niet als linksback in een defensie met vier verdedigers. Althans, in die rol heeft ie nauwelijks gespeeld. Ik weet niet of de eventuele komst van Sano betekent dat Mauro naar linksback gaat en dat ze bijv. Perisic toch weer vanaf rechts gaan laten komen en Kostic de strijd met Van Bommel aan moet gaan.

En nogmaals, ik vind voor Geertruida hetzelfde gelden. Niet per se een ideale centrale verdediger voor de manier waarop wij nu spelen, maar als hij rechtsback zou staan (met Dest op links) en daar nog een goede verdediger naast zou ik wel enthousiast worden. Maar dat zullen we niet van Earnest mogen verwachten en we gaan natuurlijk niet nog een verdediger halen, stel je voor zeg.

Bosz heeft wel door laten schemeren de veldbezetting misschien te willen wijzigen, dan zijn deze twee wellicht beter in te passen alleen dan ontstaan er op andere plekken weer veel vraagtekens.
In plaats van Bosz de veldbezetting te laten wijzigen zou ik gewoon de spelers halen (of in ieder geval de posities) die je nodig hebt. Maar goed.

Kostic is een prima speler, maar meer voor de half/wing. Als verdediger is het wel armoedig, omdat een verdediger in eerste instantie moet kunnen verdedigen en dat kan hij natuurlijk niet.

Ik zou in plaats van een spits liever nog een extra vleugelspeler zien. Ik ben sowieso nog niet overtuigd van van Bommel en dan laten we nog buiten beschouwing dat hij revaliderende is van een VKB reconstructie. Aan de andere kant heb je nou ook niet bepaald topmateriaal staan, daar mag best een kanon bij.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:48:52 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221497809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
In plaats van Bosz de veldbezetting te laten wijzigen zou ik gewoon de spelers halen (of in ieder geval de posities) die je nodig hebt. Maar goed.

Kostic is een prima speler, maar meer voor de half/wing. Als verdediger is het wel armoedig, omdat een verdediger in eerste instantie moet kunnen verdedigen en dat kan hij natuurlijk niet.

Ik zou in plaats van een spits liever nog een extra vleugelspeler zien. Ik ben sowieso nog niet overtuigd van van Bommel en dan laten we nog buiten beschouwing dat hij revaliderende is van een VKB reconstructie. Aan de andere kant heb je nou ook niet bepaald topmateriaal staan, daar mag best een kanon bij.
Nou was Salah-Eddine ook geen geweldenaar als verdediger. Maar goed, eerst maar eens afwachten of die Kostic komt, duurt vrij lang om z’n keuze tussen PSV en AEK te maken blijkbaar.
pi_221498187
Volgens Rik Elferink is Geertruida een zaak van de lange adem. Die gaat dus gekaapt worden door een andere club omdat PSV van een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Wat is dat toch met jullie en geen geld willen betalen voor goede verdedigers?
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:37:38 #130
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221498421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Volgens Rik Elferink is Geertruida een zaak van de lange adem. Die gaat dus gekaapt worden door een andere club omdat PSV van een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Wat is dat toch met jullie en geen geld willen betalen voor goede verdedigers?
De aantallen kloppen, we hebben het volste vertrouwen in deze jongens en dat deze selectie gebalanceerd is.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:39:38 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221498475
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Ook wel logisch dat je geen 20 miljoen gaat neerleggen voor Geertruida toch

Met bord op schoot scouting leg je dat bedrag gewoon neer voor Dijkstra of een stuk minder voor Van Ewijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221498573
De spoeling is dun volgens mij. CGPT komt met Diogo Leite op de proppen (CB, transfervrij).
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221498639
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook wel logisch dat je geen 20 miljoen gaat neerleggen voor Geertruida toch

Met bord op schoot scouting leg je dat bedrag gewoon neer voor Dijkstra of een stuk minder voor Van Ewijk.
Alleen leggen PL clubs dat lachend op tafel.
pi_221498648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:54 schreef Lyrebird het volgende:
De spoeling is dun volgens mij. CGPT komt met Diogo Leite op de proppen (CB, transfervrij).
Jaja, de spoeling is dun. Maar in Amsterdam kunnen ze lachend 15 nieuwe spelers aantrekken.

De mate van creativiteit is vooral dun heb ik de indruk.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:12:39 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221498664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Alleen leggen PL clubs dat lachend op tafel.
Daar concurreer je dan ook niet mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221498710
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar concurreer je dan ook niet mee
Wel voor Geetruida. Sunderland wilde dat wel betalen maar Geetruida had geen interesse.
pi_221498777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jaja, de spoeling is dun. Maar in Amsterdam kunnen ze lachend 15 nieuwe spelers aantrekken.

De mate van creativiteit is vooral dun heb ik de indruk.
De spoeling is dun en de markt wordt pas écht vloeibaar als de Tweede Divisie van Polen begint.
pi_221499177
https://www.voetbalzone.n(...)/bltbb9a91aee8ebb7a4

Godver oo nog de trainer weg |:( Alles valt in elkaar :'(
pi_221499234
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:08 schreef Solispolar het volgende:

"Als hij zo blijft presteren, maakt hij het seizoen niet af."

Gewaagde uitspraak wel
pi_221499247
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:23 schreef Coco het volgende:
Ik wacht nog steeds.

Lang wachten is Rik worden.
pi_221499269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Lang wachten is Rik worden.
Je vraagt je af wie van de twee nou de begeleider van het proefverlof is
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221499437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:08 schreef Solispolar het volgende:

Chris Woerts zit er wel vaker naast.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:24:50 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221499491
VZ troep
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221499517
Dat Chris Woerts nog schermtijd krijgt is echt lachwekkend.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:27:07 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221499545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Chris Woerts nog ademtijd krijgt is echt vervelend.
Ftfy
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221499547
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.
De meeste trainers zijn naar als het niet draait
pi_221499607
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ach ja, hoge bomen vangen veel wind. Bosz is naar mijn weten altijd dezelfde persoon geweest, ook in zijn mindere fases. Het is gewoon een eigenzinnig mannetje, maar ik heb nou niet het gevoel dat hij ineens anders doet nu hij 3 goede jaren heeft gekend.
pi_221499650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Slot zijn masker viel ook wel af ja vorig seizoen.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:46:55 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221499657
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het zijn net mensen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221499744