abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221497069
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 09:31 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Domme vragen, domme reacties. Zo zouden ze die journalisten vaker van antwoord moeten voorzien. Stelletje wijsneuzen. Heerlijk ook dat hij reageert alsof hij door een adder gebeten is _O-
[..]
Meh. Is dat nou de speler die ons verder gaat brengen? als back nota bene?

Sano schijnt wel weer wat verder te komen. Ik vind het allemaal maar een beetje bleu. Sano scouten en kopen voor (waarschijnlijk) een bedag rond de 16 tot 18 miljoen. Tsjah.. veel geld voor iemand die zich in de subtop van de ED heeft bewezen.

En dat Saibari moeilijk te vervangen is is niet zo gek, dat vind ik buitencategorie. Maar dat je aan de voorkant al genoegen neemt met Sven Mijnans vind ik ook wel een beetje pijnlijk. Want hoe goed die jongen het ook gaat doen, je weet dat het nooit iemand wordt van het kaliber van Saibari.

Nee, dit is geen beste periode :')
Volgens mij is Kostic een prima en fitte speler, maar niet als linksback in een defensie met vier verdedigers. Althans, in die rol heeft ie nauwelijks gespeeld. Ik weet niet of de eventuele komst van Sano betekent dat Mauro naar linksback gaat en dat ze bijv. Perisic toch weer vanaf rechts gaan laten komen en Kostic de strijd met Van Bommel aan moet gaan.

En nogmaals, ik vind voor Geertruida hetzelfde gelden. Niet per se een ideale centrale verdediger voor de manier waarop wij nu spelen, maar als hij rechtsback zou staan (met Dest op links) en daar nog een goede verdediger naast zou ik wel enthousiast worden. Maar dat zullen we niet van Earnest mogen verwachten en we gaan natuurlijk niet nog een verdediger halen, stel je voor zeg.

Bosz heeft wel door laten schemeren de veldbezetting misschien te willen wijzigen, dan zijn deze twee wellicht beter in te passen alleen dan ontstaan er op andere plekken weer veel vraagtekens.
pi_221497367
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 10:06 schreef ISVV het volgende:

[..]
Volgens mij is Kostic een prima en fitte speler, maar niet als linksback in een defensie met vier verdedigers. Althans, in die rol heeft ie nauwelijks gespeeld. Ik weet niet of de eventuele komst van Sano betekent dat Mauro naar linksback gaat en dat ze bijv. Perisic toch weer vanaf rechts gaan laten komen en Kostic de strijd met Van Bommel aan moet gaan.

En nogmaals, ik vind voor Geertruida hetzelfde gelden. Niet per se een ideale centrale verdediger voor de manier waarop wij nu spelen, maar als hij rechtsback zou staan (met Dest op links) en daar nog een goede verdediger naast zou ik wel enthousiast worden. Maar dat zullen we niet van Earnest mogen verwachten en we gaan natuurlijk niet nog een verdediger halen, stel je voor zeg.

Bosz heeft wel door laten schemeren de veldbezetting misschien te willen wijzigen, dan zijn deze twee wellicht beter in te passen alleen dan ontstaan er op andere plekken weer veel vraagtekens.
In plaats van Bosz de veldbezetting te laten wijzigen zou ik gewoon de spelers halen (of in ieder geval de posities) die je nodig hebt. Maar goed.

Kostic is een prima speler, maar meer voor de half/wing. Als verdediger is het wel armoedig, omdat een verdediger in eerste instantie moet kunnen verdedigen en dat kan hij natuurlijk niet.

Ik zou in plaats van een spits liever nog een extra vleugelspeler zien. Ik ben sowieso nog niet overtuigd van van Bommel en dan laten we nog buiten beschouwing dat hij revaliderende is van een VKB reconstructie. Aan de andere kant heb je nou ook niet bepaald topmateriaal staan, daar mag best een kanon bij.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 10:48:52 #128
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221497809
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 10:33 schreef Solispolar het volgende:

[..]
In plaats van Bosz de veldbezetting te laten wijzigen zou ik gewoon de spelers halen (of in ieder geval de posities) die je nodig hebt. Maar goed.

Kostic is een prima speler, maar meer voor de half/wing. Als verdediger is het wel armoedig, omdat een verdediger in eerste instantie moet kunnen verdedigen en dat kan hij natuurlijk niet.

Ik zou in plaats van een spits liever nog een extra vleugelspeler zien. Ik ben sowieso nog niet overtuigd van van Bommel en dan laten we nog buiten beschouwing dat hij revaliderende is van een VKB reconstructie. Aan de andere kant heb je nou ook niet bepaald topmateriaal staan, daar mag best een kanon bij.
Nou was Salah-Eddine ook geen geweldenaar als verdediger. Maar goed, eerst maar eens afwachten of die Kostic komt, duurt vrij lang om z’n keuze tussen PSV en AEK te maken blijkbaar.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_221498187
Volgens Rik Elferink is Geertruida een zaak van de lange adem. Die gaat dus gekaapt worden door een andere club omdat PSV van een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Wat is dat toch met jullie en geen geld willen betalen voor goede verdedigers?
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:37:38 #130
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_221498421
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Volgens Rik Elferink is Geertruida een zaak van de lange adem. Die gaat dus gekaapt worden door een andere club omdat PSV van een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. Wat is dat toch met jullie en geen geld willen betalen voor goede verdedigers?
De aantallen kloppen, we hebben het volste vertrouwen in deze jongens en dat deze selectie gebalanceerd is.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:39:38 #131
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221498475
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:12 schreef Jaeger85 het volgende:
Ook wel logisch dat je geen 20 miljoen gaat neerleggen voor Geertruida toch

Met bord op schoot scouting leg je dat bedrag gewoon neer voor Dijkstra of een stuk minder voor Van Ewijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221498573
De spoeling is dun volgens mij. CGPT komt met Diogo Leite op de proppen (CB, transfervrij).
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_221498639
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook wel logisch dat je geen 20 miljoen gaat neerleggen voor Geertruida toch

Met bord op schoot scouting leg je dat bedrag gewoon neer voor Dijkstra of een stuk minder voor Van Ewijk.
Alleen leggen PL clubs dat lachend op tafel.
pi_221498648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 11:54 schreef Lyrebird het volgende:
De spoeling is dun volgens mij. CGPT komt met Diogo Leite op de proppen (CB, transfervrij).
Jaja, de spoeling is dun. Maar in Amsterdam kunnen ze lachend 15 nieuwe spelers aantrekken.

De mate van creativiteit is vooral dun heb ik de indruk.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 12:12:39 #135
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221498664
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Alleen leggen PL clubs dat lachend op tafel.
Daar concurreer je dan ook niet mee
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221498710
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar concurreer je dan ook niet mee
Wel voor Geetruida. Sunderland wilde dat wel betalen maar Geetruida had geen interesse.
pi_221498777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 12:08 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Jaja, de spoeling is dun. Maar in Amsterdam kunnen ze lachend 15 nieuwe spelers aantrekken.

De mate van creativiteit is vooral dun heb ik de indruk.
De spoeling is dun en de markt wordt pas écht vloeibaar als de Tweede Divisie van Polen begint.
pi_221499177
https://www.voetbalzone.n(...)/bltbb9a91aee8ebb7a4

Godver oo nog de trainer weg |:( Alles valt in elkaar :'(
pi_221499234
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:08 schreef Solispolar het volgende:

"Als hij zo blijft presteren, maakt hij het seizoen niet af."

Gewaagde uitspraak wel
pi_221499247
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:23 schreef Coco het volgende:
Ik wacht nog steeds.

Lang wachten is Rik worden.
pi_221499269
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:15 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Lang wachten is Rik worden.
Je vraagt je af wie van de twee nou de begeleider van het proefverlof is
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_221499437
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:08 schreef Solispolar het volgende:

Chris Woerts zit er wel vaker naast.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Redactie Sport dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:24:50 #143
274204 crew  Mexicanobakker
pi_221499491
VZ troep
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_221499517
Dat Chris Woerts nog schermtijd krijgt is echt lachwekkend.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:27:07 #145
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221499545
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat Chris Woerts nog ademtijd krijgt is echt vervelend.
Ftfy
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221499547
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.
De meeste trainers zijn naar als het niet draait
pi_221499607
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2026 20:52 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Ik vond het bij Heracles al een naar ventje. Typisch iemand die leuk doet als het draait. Maar eigenlijk best een lul is.
Ach ja, hoge bomen vangen veel wind. Bosz is naar mijn weten altijd dezelfde persoon geweest, ook in zijn mindere fases. Het is gewoon een eigenzinnig mannetje, maar ik heb nou niet het gevoel dat hij ineens anders doet nu hij 3 goede jaren heeft gekend.
pi_221499650
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Slot zijn masker viel ook wel af ja vorig seizoen.
  dinsdag 4 augustus 2026 @ 13:46:55 #149
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_221499657
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 augustus 2026 13:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het zijn net mensen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_221499744