Bij bosz is t contrast wel heel lachwekkend. Superkritisch als ze met 3-0 winnen en heel cynisch en wars van kritiek als er met 0-4 verloren wordt. Jans heeft daar ook een handje vanquote:
Met gemak. Sano, Veerman, Mijnans is wel een heerlijk middenveld zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:10 schreef fetX het volgende:
Sano wel leuke aankoop hoor. Benieuwd of hij het niveau bij een topclub aan kan.
17 miljoen euro voor een 23 jarige speler van NEC die geen eens bij Japan speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:10 schreef fetX het volgende:
Sano wel leuke aankoop hoor. Benieuwd of hij het niveau bij een topclub aan kan.
Dat is niet voor poes potver.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Met gemak. Sano, Veerman, Mijnans is wel een heerlijk middenveld zeg.
Ik vind Mijnans niet zo bijzonder. Sano wel van onder de indruk bij NEC en Joey is Joey.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt maar wel de derde plek gehaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:21 schreef Wotte het volgende:
Prima aankoop voor vijftien miljoenpieterballen. Hadden ze niet in de winter twintig afgewezen?
Mijnans heeft wel altijd rendement, zit nog best groei in. Vond hem met name het laatste half jaar bijzonder sterk in een niet zo denderend AZquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Mijnans niet zo bijzonder. Sano wel van onder de indruk bij NEC en Joey is Joey.
Schouten, Sano en Mijnans is wel beter denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Mijnans niet zo bijzonder. Sano wel van onder de indruk bij NEC en Joey is Joey.
Nooit rendement bedoel je, op afgelopen seizoen na kwam die niet verder dan 6 Eredivisie goals.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijnans heeft wel altijd rendement, zit nog best groei in. Vond hem met name het laatste half jaar bijzonder sterk in een niet zo denderend AZ
Eens. Mijnans is een huis-tuin-en-keukenvoetballer. Prima speler voor AZ, maar daar wordt PSV niet beter van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Oké CR7quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nooit rendement bedoel je, op afgelopen seizoen na kwam die niet verder dan 6 Eredivisie goals.
Dat is dus iets anders dan nooitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nooit rendement bedoel je, op afgelopen seizoen na kwam die niet verder dan 6 Eredivisie goals.
Toch echt geen verkeerde aankoop hoor voor PSV.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef CR7 het volgende:
[..]
17 miljoen euro voor een 23 jarige speler van NEC die geen eens bij Japan speelt.
Er staan (ijs en weder dienende) nog een paar pannetjes te pruttelen op het fornuis van Stewart. De tijd zal leren of het een heerlijk vijfgangenmenu met bijpassende wijnen wordt of dat Stewart (wanneer het einde van de transferperiode nadert) alsnog voor een snelle afhaalmaaltijd moet kiezen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
Ik had een fatsoenlijke verdediger verwacht maar het is PSV.
PSV koopt altijd al topzwaar in, ik kan me niet heugen wanneer die het zwaartepunt op de verdediging hebben gelegd qua aankopen. Men is er met name de laatste 3 jaar mee weggekomen door de overvloed aan kwaliteit voorin. Juist daarin schuilt dan nu het probleem denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:45 schreef Wotte het volgende:
Ik had een fatsoenlijke verdediger verwacht maar het is PSV.
Er is 1 speler weg..quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV koopt altijd al topzwaar in, ik kan me niet heugen wanneer die het zwaartepunt op de verdediging hebben gelegd qua aankopen. Men is er met name de laatste 3 jaar mee weggekomen door de overvloed aan kwaliteit voorin. Juist daarin schuilt dan nu het probleem denk ik.
In feite het omgekeerde Feyenoord die halen doodleuk de zevende (volgens transfermarkt) centrale verdedigerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
PSV koopt altijd al topzwaar in, ik kan me niet heugen wanneer die het zwaartepunt op de verdediging hebben gelegd qua aankopen. Men is er met name de laatste 3 jaar mee weggekomen door de overvloed aan kwaliteit voorin. Juist daarin schuilt dan nu het probleem denk ik.
Centrale verdediger is en blijft de topprioriteitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:59 schreef Black-Death het volgende:
Denk dat PSV beter een verdediger had kunnen kopen..
En is Geertruida dan de man die het moet oplossen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 15:59 schreef ISVV het volgende:
[..]
Centrale verdediger is en blijft de topprioriteit
Zoals ik eerder zei twijfel ik omdat ik hem meer een verdedigende back vind dan een centrale verdediger in een 4-4-3. Maar daar moet ik bij aantekenen dat ik 'm zowel bij Leipzig als Sunderland nauwelijks heb zien spelen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En is Geertruida dan de man die het moet oplossen?
Ja heerlijk om overlopen te worden, zeker met een schutterende verdediging daarachter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat afgeven op Stewart en je dan realiseren dat dit meestal een proces van weken (maanden?) is, waarbij je als toeschouwer pas op het laatst bij betrokken wordt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
EarnieGOD heeft het er ineens druk mee.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat afgeven op Stewart en je dan realiseren dat dit meestal een proces van weken (maanden?) is, waarbij je als toeschouwer pas op het laatst bij betrokken wordt?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, dat afgeven op Stewart en je dan realiseren dat dit meestal een proces van weken (maanden?) is, waarbij je als toeschouwer pas op het laatst bij betrokken wordt?
'Men'? Een paar notoire klagers. En die zijn ook niet tevreden als er nog vijf spelers bij komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Doordat PSV dit jaar de zaken onder de pet weet te houden was men dus bang dat Ernie niet aan het koken was?
Dan gaat Mauro dit seizoen vooral linksback spelen neem ik aan, en is deze jongen de back-up voor Veerman/Sano? Of het is een back-up voor Mauro op CVM, maar dan begint het wel erg druk te worden op het middenveld.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vage bron meldt interesse van PSV in Adama Camara van FC Paris. CVM die ook als RB kan.
Ken hem niet, geen idee of er iets van kan kloppen. 29 jaar, zou een paar miljoen waard zijn.
Het is een vage bron. Altijd maar de vraag of er iets van klopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan gaat Mauro dit seizoen vooral linksback spelen neem ik aan, en is deze jongen de back-up voor Veerman/Sano? Of het is een back-up voor Mauro op CVM, maar dan begint het wel erg druk te worden op het middenveld.
Uiteraard, maar opzich is het geen gekke gedachte om een back-up CVM te hebben. Al moeten er dan onderhand wel echt spelers weg ook, je kunt ook moeilijk met 30 spelers straks het seizoen in gaan. Nu heb je al Mauro, en dan eventueel Veerman en Sano die daar kunnen spelen. Maar ik zou ook liever Mauro op links zien en dan hopen dat we Dest kunnen behouden voor rechts.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is een vage bron. Altijd maar de vraag of er iets van klopt.
Maar goed, ik zie Mauro liever LB als verdedigend op het middenveld.
Wurmbrandquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Klinkt als een spreuk uit Harry Potter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vage bron meldt interesse van PSV in Adama Camara van FC Paris. CVM die ook als RB kan.
Ken hem niet, geen idee of er iets van kan kloppen. 29 jaar, zou een paar miljoen waard zijn.
Die is zich ook rot geschrokken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[ x ]
EarnieGOD heeft het er ineens druk mee.
Maakt veel fouten en super blessuregevoelig. Slechte optie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Solispolar het volgende:
Waarom haalt PSV Sandler niet gewoon op bij NEC? Prima verdediger (beter dan alles wat er nu loopt) en zitten nog wat goede jaren in. Zal daarnaast niet de hoofdprijs kosten.
Tsja... Ik vind het zelf nou niet de gedroomde topkandidaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En is Geertruida dan de man die het moet oplossen?
Bij Stewart is t vaak het uitzicht op een sterrenmaaltijd maar dan toch weer net voor sluitingstijd langs de McDonalds.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 14:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Er staan (ijs en weder dienende) nog een paar pannetjes te pruttelen op het fornuis van Stewart. De tijd zal leren of het een heerlijk vijfgangenmenu met bijpassende wijnen wordt of dat Stewart (wanneer het einde van de transferperiode nadert) alsnog voor een snelle afhaalmaaltijd moet kiezen.
Groetjes Rikkert
Alsof je met een speler die zowel linkeraanvaller, linkermiddenvelder als linkerverdediger speelt uit de brand bent. Dest vertrekt nog steeds wsl dus je zit nog steeds opgescheept met Sildillia, Gasiorowski en Flamingo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:22 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Hahaha, bizar hèquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Veel jaloerse reacties van ajacieden in dit topic, ze hadden een paar dagen lang valse hoop dat ajax misschien weer eens kampioen zou worden, maar zien die hoop na vandaag opnieuw verdwijnen
Ach Ajax.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
Veel jaloerse reacties van ajacieden in dit topic, ze hadden een paar dagen lang valse hoop dat ajax misschien weer eens kampioen zou worden, maar zien die hoop na vandaag opnieuw verdwijnen
Geen Ajacied hier maar wat verandert dit aan de kansenverhoudingen voor vandaag? Aan het grootste pijnpunt van PSV, de verdediging, verandert nog weinigquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:58 schreef PSVCL het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |