SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mevrouw Q?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week ziekig, moet echt wel Covid zijn geweest, nog steeds zo fucking moe. Mevrouw Q ook.
We zijn allemaal trots op jouquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet eens trots op mij?![]()
Gelukkig ben ik zelf trots op mij
Op jou altijd!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
quote:
quote:
Omdat ik je toch graag magquote:
Je was okayquote:
Weer een tevreden klant.quote:
Werkt hier prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Blijft bijzonder dat het verjaardagsplaatje faalt op mobiel.
Bij mij faalt ie alleen als er iemand jarig isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Blijft bijzonder dat het verjaardagsplaatje faalt op mobiel.
Bij mij ook. Maar ook alleen mobiel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij faalt ie alleen als er iemand jarig is
Ik ben trots op jouquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lordquote:
quote:
Ik jou ook, kerel. Ik jou ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik je toch graag mag
Hij is 'verder'.quote:
Dus vandaag faalt iequote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij faalt ie alleen als er iemand jarig is
quote:
quote:
Heeft bij mij op mobiel nog nooit gewerktquote:
Jij bent net zo verder als Q.quote:
Smoepsiequote:
Hey Skattiequote:
Hij is NOG verder, hij heeft ons land zelfs verlaten!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent net zo verder als Q.
Ook nog eens!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is NOG verder, hij heeft ons land zelfs verlaten!
Maar katten zijn heel goed in miauwen als ze aandacht zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag zowaar een kat die aandacht zocht...Volgens mij was ie wel een beetje verdrietig, want het beestje miauwde best wel wat af...
Hij woont langer in het buitenland dan dat hij op FOK zit...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is NOG verder, hij heeft ons land zelfs verlaten!
Rip aan mijn nabestaanden dan maarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent net zo verder als Q.
Nee, das niet waarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij woont langer in het buitenland dan dat hij op FOK zit...
quote:
quote:
Barb is Finquote:
Scheelt volgens mij niet heel veel, toch?quote:
Noem me Pekkaquote:
Oeh, ik woon deze maand 6 jaar in Amersfoortquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over een week woon ik gewoon al 18 jaar in Eindje![]()
Geregistreerd op woensdag 22 juli 2009. Opgerot uit Hollandistan op 9 maart 2010quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Scheelt volgens mij niet heel veel, toch?
Zie je...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 22 juli 2009. Opgerot uit Hollandistan op 9 maart 2010![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Finnen hebben een nogal slechte reputatie tegenwoordig
Zat jij later op Fok dan ikquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 22 juli 2009. Opgerot uit Hollandistan op 9 maart 2010![]()
Ik was hier nog veel laterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb Finse jazzquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat Finse metal aanzetten...
Luister ik wel vaker trouwens...
Toen had ik mijn eerste en tweede blauwtje al achter de rugquote:
Ja ik ben een newbiequote:
Ik ken Jean Sibelius eigenlijk alleen van naam. Ik woon dan wel in een Componistenbuurt.. Sibeliuslaan is er ook overigens, daarom ken ik die naam...quote:
Ja, paar maandjes op Fok! en ik just noped outquote:
In de Nederlandse internetcultuur wordt het woord "Finnen" soms gebruikt als een verhullend eufemisme of codewoord om te verwijzen naar Marokkanenquote:
Prachtige muziek, zoek het op zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken Jean Sibelius eigenlijk alleen van naam. Ik woon dan wel in een Componistenbuurt.. Sibeliuslaan is er ook overigens, daarom ken ik die naam...
Que?quote:
Ga ik binnenkort doen..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtige muziek, zoek het op zou ik zeggen!
Frikandel??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet waarom ik altjid mensen tref die je zo'n pijn kunnen doen. Terwijl ik altijd maar bezig ben hoe iets voor een ander is en ik lijkt dat gewoon niet terug te krijgen
Oooohquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de Nederlandse internetcultuur wordt het woord "Finnen" soms gebruikt als een verhullend eufemisme of codewoord om te verwijzen naar Marokkanen
quote:
Knuffelquote:
Het helpt misschien geen ene reet, maar wij staan allemaal achter je hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:00 schreef bitterbal het volgende:
mja schijnbaar jaag ik iedereen weg. weet het niet maar ben elke keer weer alleen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
En heb zoveel stress voor woensdag. dadelijk sluiten ze mij weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nergens voor nodig om jou op te sluitenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
het komt denk ik niet meer goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om jou op te sluiten
Jawel, alles komt altijd goedquote:
We gaan hard voor je duimen dat het niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
Alsof de douane dat niet weer gaat onderscheppenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan hard voor je duimen dat het niet gaat gebeuren.
En anders print ik elke SC voor je uit en stuur ik die op zodat je daar niks hoeft te missen.
Ik stuur geen drugs mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof de douane dat niet weer gaat onderscheppen
Ook geen lampenquote:
Nog te vroeg om grappen te maken over donut lampen opsturen om de cel op te fluffen.quote:
Je hebt toch geen TikTok nodig om het te kunnen zien.quote:
Ow weet ik veel ....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt toch geen TikTok nodig om het te kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zorgen dat je goede brief van advocaat hebt en die op speed dial mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
ja als het goed is ontmoet ik hem morgen om iets te tekenenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je goede brief van advocaat hebt en die op speed dial mocht het nodig zijn.
Vanaf dat moment er gewoon vanuit gaan dat het goed komt; en dat je een hulplijn achter de hand hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het goed is ontmoet ik hem morgen om iets te tekenen
Dat begrijp ik wel. Zolang het niet echt afgesloten is blijft het je achtervolgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:50 schreef bitterbal het volgende:
voelt als een slechte droom dit allemaalwil ook niets meer doen, zit vrijwel alleen maar thuis .
ja maar wanneer is dit afgesloten. zal hier dus altijd een strafblad hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Zolang het niet echt afgesloten is blijft het je achtervolgen natuurlijk.
Als dat boven je blijft hangen moet je op een gegeven moment knoop doorhakken en ander (ei)land opzoeken. Je wil niet altijd achterom gaan kijken of zoveel stress hebben. Gaat dan vast wel pijn doen in je portemonnee even.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wanneer is dit afgesloten. zal hier dus altijd een strafblad hebben
mja ik laat dan het huis en grond achter maar dat kan dan misschien verhuurd wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat boven je blijft hangen moet je op een gegeven moment knoop doorhakken en ander (ei)land opzoeken. Je wil niet altijd achterom gaan kijken of zoveel stress hebben. Gaat dan vast wel pijn doen in je portemonnee even.
Zoek gewoon lekker een ander warm land op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben recent een israeli hier geweigerd die 2 jaar terug was opgepakt omdat hij zonder workpermit muziek aan het maken was.
Hij woonde hier op het eiland. Dus hij vloog recent terug naar Bangkok, had juiste visa etc alle papieren. Hebben ze hem toch nog daarop geweigerd en terug gestuurd naar israel
dat kan mij dus ook gebeuren
Ik zou dan kiezen om uiteindelijk te verkopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik laat dan het huis en grond achter maar dat kan dan misschien verhuurd worden
ja maar niemand wil het kopen zonder dat ik een ton verlies maakquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou dan kiezen om uiteindelijk te verkopen.
Eigenlijk moet je in de komende maanden en uiterlijk voor eind van het jaar gewoon duidelijkheid hebben waar je daar staat.
als je de stress daarmee van je af kunt gooien dan ga je er alleen maar beter van worden. Heeft niets met falen te maken.quote:
mja al die aziatische landen hebben dit systeem helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
Misschien ergens waar je als buitenlander ook net even iets meer mag. Een baantje hebben bijv. of niet om de zoveel tijd verplicht het land een keer uit moeten.
En een niet Aziatisch land? De wereld is groot he.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja al die aziatische landen hebben dit systeem helaas.
ja klopt maar hier is het grote voordeel dat het goedkoop is en veilig. Maar goed misschien is er iets anders wat net zo isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
En een niet Aziatisch land? De wereld is groot he.
Denk dat er wel verschillende plekken zijn; maar je bent nog te jong voor een retirement visa. Dus visa runs zal je altijd wel hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar hier is het grote voordeel dat het goedkoop is en veilig. Maar goed misschien is er iets anders wat net zo is
jeps. hier vanaf je 50stequote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat er wel verschillende plekken zijn; maar je bent nog te jong voor een retirement visa. Dus visa runs zal je altijd wel hebben.
oh daar gaat het niet eens overquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
En iets in Zuid-Europa oid?? Of is dat te dichtbij NL??
Wat ben je nu per maand kwijt daar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar gaat het niet eens over![]()
had aan griekenland gedacht maar dat word in de winter ook koud. Of europa is dan te duur
ja dat probeerde ik even bij te houden maar is er een beetje bij ingeschotenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ben je nu per maand kwijt daar?
Daarmee kom je in andere landen ook een heel eind mee. Vietnam zit een oud collega van me nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeerde ik even bij te houden maar is er een beetje bij ingeschoten
huur is 550
electra 50
dan kost een volle tank zo'n 4 euro , doe ik misschien 1.5 keer per week
eten doe ik voor 10 a 15 euro per dag.
als ik 15 euro per dag eten reken is het zo'n 1074 per maand. Nou doe daar denk ik 200 boven voor het gemak. Zitten we op 1274 per maand.
Das zonder de woning die ik heb gekocht en dingen zoals netflix bv
ja maar vietnam heeft dezelfde regels als Thailand qua werk, bezit en visa. Indonesie ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarmee kom je in andere landen ook een heel eind mee. Vietnam zit een oud collega van me nu.
'Veilig' is een breed begrip maar dat zou ik je verblijf daar niet meteen benoemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar hier is het grote voordeel dat het goedkoop is en veilig. Maar goed misschien is er iets anders wat net zo is
Kun je je inkomen niet uit Nederland laten komen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vietnam heeft dezelfde regels als Thailand qua werk, bezit en visa. Indonesie ook
Zo te zien waren het Chinooks, die helikopters met twee wieken. Ik weet niet of er een bepaalde oefening was of dat ze gewoon een vlucht deden. Laatst oefenden ze hier in de stad in een park met een Chinook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik vanmorgen mijn post aan het bezorgen was vlogen er wat, naar wat er uitzag, militaire helikopters over. Weet @:Recce of iemand anders hier of er een oefening oid was. Was zo rond 10.00 uur...
Volgens mij hadden ze inderdaad 2 wieken. Vond het best mooi om te zien...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien waren het Chinooks, die helikopters met twee wieken. Ik weet niet of er een bepaalde oefening was of dat ze gewoon een vlucht deden. Laatst oefenden ze hier in de stad in een park met een Chinook.
klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken voor concerten tijdens mijn vakantie in oktober, maar dan een keer buiten Eindhoven. Zit nu te kijken bij Doornroosje Nijmegen. Ik weet wel dat dit gewoon naast het station daar is...
quote:
Voor dit weekend bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:58 schreef Koen66 het volgende:
behalve de meet morgen, staan er nog andere leuke dingen bij jullie op de agenda?
ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor dit weekend bedoel je neem ik aan?
Er naartoe rijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:58 schreef Koen66 het volgende:
behalve de meet morgen, staan er nog andere leuke dingen bij jullie op de agenda?
Navigatie zegt een uur+. Dus half uurtje.quote:
Uhm nou nee ben wel bijna de hele dag kwijt aan reizen en eten daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:58 schreef Koen66 het volgende:
uur en 10 minuten voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Navigatie zegt een uur+. Dus half uurtje.
truste Bossiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
iets van 2 uur voor mij..
Anyhow ik duik mijn nest in
Naar bed, naar bed, altijd weer naar bedquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:59 schreef Ama het volgende:
Poes op schoot.Hedwig is weer meer bij huis de laatste dagen, wel gezellig.
Oh ze gaat liggen slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Drive is echt een heerlijke film. Nicolas Winding Refnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Omdat Kavinsky van de week is overleden vanavond weer eens Drive gekeken, wat een fantastische film blijft het toch ook
Ja qua verhaal is het flinterdun, maar die sfeerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drive is echt een heerlijke film. Nicolas Winding Refn
Al zijn films zijn zo. Only God Forgives is m'n favoriet. Èèn grote lange fever dreamquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua verhaal is het flinterdun, maar die sfeer![]()
Die heb ik al lang niet meer gezien, heb ik denk ik ook niet op schijf liggen. Dat is die waarin Gosling een Aziaat aan zijn gebit door de gang sleurt toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al zijn films zijn zo. Only God Forgives is m'n favoriet. Èèn grote lange fever dream
Yeps. Speelt zich af in Bangkok. Ook een flinterdun verhaal, maar de sfeer en de acteurs zijn geweldig. En die neon drenched cinematografiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gezien, heb ik denk ik ook niet op schijf liggen. Dat is die waarin Gosling een Aziaat aan zijn gebit door de gang sleurt toch?
Ja die neon is echt genietenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Speelt zich af in Bangkok. Ook een flinterdun verhaal, maar de sfeer en de acteurs zijn geweldig. En die neon drenched cinematografie
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ze gaat liggen slapen.Dan wordt dus nog niet naar bed voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Heb haar inmiddels van schoot gedaan want moest echt even naar de keuken. Wou ik al maar toen kwam ze ineens liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt dus nog niet naar bed voor jou.
En Kristin Scott Thomas als echt een feeks van een moederloederquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die neon is echt genietenEn ook hoe de actie wordt gebracht, heel de film traag tempo en dan opeens vanuit het niets een heel bloedvergiet en daarna weer rustig verder
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer lastig om op blu-ray te krijgen trouwens, Drive heb ik ook allen maar als import met alleen SDH ondertitels.
Hij staat wel op bol van een wederverkoper, staat wel een goede review bij
[..]
Ik ook, maar die film is gewoon heel lastig te krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Amazon probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden
Bol is ook niet perfect maar ik geef liever geld aan Ahold dan aan Bezosquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar die film is gewoon heel lastig te krijgen
wat een bullshit review weerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer lastig om op blu-ray te krijgen trouwens, Drive heb ik ook allen maar als import met alleen SDH ondertitels.
Hij staat wel op bol van een wederverkoper, staat wel een goede review bij
[..]
Alleen op hele kleine misschien, kleine kans dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
gaan we jou ooit op een meet aantreffen @:ltvdk ??
Ik bestel eigenlijk vrijwel alles bij bol, dit is de uitzonderingquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bol is ook niet perfect maar ik geef liever geld aan Ahold dan aan Bezos
Sowieso een review schrijven over de prijs ipv het productquote:
Ik zit er sterk aan te denken om de soundtrack te kopenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ah toch nog voor een redelijke prijs bij amazon UK kunnen vinden (zonder idiote verzendkosten), dus maar gelijk besteld
Ik vermijd Amazon 100%.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Amazon probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden
Geef.quote:
Oh valt nog wel mee die prijs voor een dubbel vinylquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om de soundtrack te kopen
Cliff Martinez - Only God Forgives (Music From The Motion Picture): LP for Sale | Discogs https://share.google/NXWEexhmfxvk6hS8T
Ja, precies. Ik snuffel liever in platenzaken en zo, vind het fijn om dan dàt ene album te vinden. Maar als je echt op zoek bent naar iets specifieks is the interwebz wel een uitkomst. Maar ik weiger echt om iets te bestellen via Amazonquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee die prijs voor een dubbel vinyl
ja maar mensen snappen echt niet dat producten flucturerende prijzen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een review schrijven over de prijs ipv het product
ben je daar nu geweestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:02 schreef mschol het volgende:
zo, ook weer thuis
flink hoge waterstand in nieuwe driemanspolder gek gezicht
op weg naar huis doorheen gefietstquote:
ik wandel er altijd graagquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
op weg naar huis doorheen gefietst
dat is de polder waar ik altijd naar vrienden doorheen fiets
nou ja voor mij is veilig dat ik over straat kan lopen zonder bang te zijn. En daar hecht ik zeer veel waarde aan. dat ik niet bang hoef te zijn hier voor mannen en dat ik ook niet bang hoef te zijn om bv beroofd te worden. Je hebt natuurlijk verschillende vormen van veiligheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
'Veilig' is een breed begrip maar dat zou ik je verblijf daar niet meteen benoemen.
Ja okee er lopen geen wollahnegerts met messen in je buurt maar there's more to that.
Ja, maar ik weet dan nog niet hoe ik een inkomen kan genereren. Dacht misschien aan dingen uit china te verkopen of misschien Thailand. Zit daar natuurlijk vlakbij. Maar daarvoor heb ik een kvk nodig en omdat ik nu geen eigen adres heb wacht ik daar mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je inkomen niet uit Nederland laten komen?
irritantquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker geworden van iets dat viel.
Wat viel er dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker geworden van iets dat viel.
De sterrenquote:
Allemaal?quote:
Eerst kon ik niks vinden dat was gevallen, maar uiteindelijk wel, dat het een fietscomputer was, die op een randje aan de oplader lag.quote:
Dat is irritant idd dat je niet weet wat er vielquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst kon ik niks vinden dat was gevallen, maar uiteindelijk wel, dat het een fietscomputer was, die op een randje aan de oplader lag.
Vastgoed verhuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor mij is veilig dat ik over straat kan lopen zonder bang te zijn. En daar hecht ik zeer veel waarde aan. dat ik niet bang hoef te zijn hier voor mannen en dat ik ook niet bang hoef te zijn om bv beroofd te worden. Je hebt natuurlijk verschillende vormen van veiligheid.
Ben je hier veilig als je met de politie/overheid in aanraking komt, nee. Kan je hier veilig instanties vertrouwen , ook nee.
Dus daar heb je wel een punt natuurlijk
[..]
Ja, maar ik weet dan nog niet hoe ik een inkomen kan genereren. Dacht misschien aan dingen uit china te verkopen of misschien Thailand. Zit daar natuurlijk vlakbij. Maar daarvoor heb ik een kvk nodig en omdat ik nu geen eigen adres heb wacht ik daar mee.
ja maar huizen zijn te duur nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel vrij veel zekerheid in je inkomen.
Nou nog de lantaarnpalen uit en dan is het echt donkerquote:
fijn landjequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:03 schreef bitterbal het volgende:
weer nare moordzaak hier. russische tiener van 17 en zijn zus van 22 waren sinds zondag vermist in Pattaya geloof ik. Nu hebben ze de lichamen gevonden en al 2 verdachten gearresteerd. 1 van de verdachte heeft bij zijn arrestatie al toegegen hen vermoord te hebben. ze wilde hen beroven van hun scooter maar blijkbaar stribbelde ze een beetje tegen. De jongen hebben ze doodgeschoten en de zus dood geslagen, en daarna hebben ze ze begraven.
In de buurt van waar die 2 tieners zijn begraven zijn nu ook de 3 lichamen gevonden van een gezin wat is vermist. en nu denkt men dat zij daar misschien ook wel verantwoordelijk voor zijn.
Het zal allemaal wel maar vind het toch frappant dat de verdachte de moord op de tieners al bekend als die net gearresteerd is.,zijn gezicht heeft ook blauwe plekken dus hoe waar is deze bekentenis ....
Ik lees in het artikel dat de slachtoffers blijkbaar tegenstribbelde, dus wie weet komt het daarvanquote:
dat ze zijn vermoord?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees in het artikel dat de slachtoffers blijkbaar tegenstribbelde, dus wie weet komt het daarvan
Nee, dat ze tegenstribbelde voor ze vermoord werdenquote:
Ja, dat hoop ik ook en dat het ook daadwerkelijk de dader is die ze gepakt hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ja dat kan , dat hoop ik dan maar. dat ze een paar goede tikken hebben gegeven.
Dan is het misschien onderdruk bekend en heeft hij er niets mee te maken.quote:
De middeleeuwen zijn nog niet voorbijquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het misschien onderdruk bekend en heeft hij er niets mee te maken.
Dat zou niet best zijn.
Ze houden zichzelf voor de gek mochten ze inderdaad een bekentenis er uitgeslagen hebben. Dan loopt die moordenaar nog rond en wie weet volgen er dan nog meer slachtoffersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:34 schreef drakin het volgende:
[..]
De middeleeuwen zijn nog niet voorbij
Lekker veilig daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze houden zichzelf voor de gek mochten ze inderdaad een bekentenis er uitgeslagen hebben. Dan loopt die moordenaar nog rond en wie weet volgen er dan nog meer slachtoffers
Jemig, wat een dramaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
een van de andere eilenden hiernaast, Koh Tao heeft als bijnaam murder island. En daar zijn de afgelopen jaren een paar blonde vrouwen dood gevonden , vastgebonden en waarschijnlijk verkracht.
Elke keer pakken ze burmezen op die het dan gedaan zouden hebben maar het gerucht gaat dat een zoon is van een hoge politie functionaris die ze vermoord
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
een van de andere eilenden hiernaast, Koh Tao heeft als bijnaam murder island. En daar zijn de afgelopen jaren een paar blonde vrouwen dood gevonden , vastgebonden en waarschijnlijk verkracht.
Elke keer pakken ze burmezen op die het dan gedaan zouden hebben maar het gerucht gaat dat een zoon is van een hoge politie functionaris die ze vermoord
Corrupt en knettergek daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Zijn we niet meer gewend. Loopt iedereen overal tegenaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou nog de lantaarnpalen uit en dan is het echt donker
jammer voor "iedereen"quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn we niet meer gewend. Loopt iedereen overal tegenaan
Ze horen ook in bed te liggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn we niet meer gewend. Loopt iedereen overal tegenaan
Allemaal lekker slapenquote:
Wat is er vanavond?quote:
Vlees, een BBQ?quote:
Meatmeetquote:
Ik heb ook wel principes en bestel zo min mogelijk bij amazon, maar soms is het 'nodig', zoals in dit geval om een product voor een enigszins acceptabele prijs te krijgen. Het is ook via een reseller die zelf geen eigen webshop hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik snuffel liever in platenzaken en zo, vind het fijn om dan dàt ene album te vinden. Maar als je echt op zoek bent naar iets specifieks is the interwebz wel een uitkomst. Maar ik weiger echt om iets te bestellen via Amazon
Dat word smullen, maar een meet van users of met familie?quote:
Mensen van hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat word smullen, maar een meet van users of met familie?
Komt het ook niet deels door de leefomgeving zelf? Je hebt heel je leven in grote steden gewoond en nu woon je in een dorp, dat is sowieso al een hele andere manier van leven, ook in NL.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:03 schreef bitterbal het volgende:
nou ja voor mij is veilig dat ik over straat kan lopen zonder bang te zijn. En daar hecht ik zeer veel waarde aan. dat ik niet bang hoef te zijn hier voor mannen en dat ik ook niet bang hoef te zijn om bv beroofd te worden. Je hebt natuurlijk verschillende vormen van veiligheid.
Geniet ervan met z'n allenquote:
het is meer een andere cultuur. In bangkok ben ik ook veilig. want ze geloven hier in karma en ze hebben elkaar nodig om te overleven omdat de overheid vrijwel niets doet. Dus het is denk ik meer een cultuur dingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt het ook niet deels door de leefomgeving zelf? Je hebt heel je leven in grote steden gewoond en nu woon je in een dorp, dat is sowieso al een hele andere manier van leven, ook in NL.
jouw keus natuurlijk maar uiteindelijk schiet je jezelf ermee in de voet door een veel beperkter aanbod?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik weiger echt om iets te bestellen via Amazon
Nou ja weet niet zozeer of het karma of corruptie is die dat aanwakkertquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is meer een andere cultuur. In bangkok ben ik ook veilig. want ze geloven hier in karma en ze hebben elkaar nodig om te overleven omdat de overheid vrijwel niets doet. Dus het is denk ik meer een cultuur ding
Ik betaal liever ¤25 bij een Nederlandse partij dan ¤22 bij Amazon. China Tenu troep sla ik al helemaal over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw keus natuurlijk maar uiteindelijk schiet je jezelf ermee in de voet door een veel beperkter aanbod?
ik bestel niet veel op amazon, maar wat ik daar bestel kan ik lokaal of in een NL webshop niet krijgen
ja ik kan eventueel in china bestellen maar dan heb ik het niet de volgende dag in huis
ja tuurlijk ook karma. als je gelooft dat alles wat je nu doet terugkomt in je volgend leven. en corruptie is wat anders als iemand beroven of verkrachten ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja weet niet zozeer of het karma of corruptie is die dat aanwakkert
Mja door corruptie krijg je ook dat mensen die wel de verkeerde dingen doen uit de gevangenis blijven als ze maar genoeg betalen. Of extra zware straffen krijgen bij lichte vergrijpen als ze dat niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk ook karma. als je gelooft dat alles wat je nu doet terugkomt in je volgend leven. en corruptie is wat anders als iemand beroven of verkrachten ofzo
ja maar nog steeds is het hier veiliger voor mij dan in nl ( naar mijn gevoel)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja door corruptie krijg je ook dat mensen die wel de verkeerde dingen doen uit de gevangenis blijven als ze maar genoeg betalen. Of extra zware straffen krijgen bij lichte vergrijpen als ze dat niet kunnen
Zo gek is het gelukkig ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond.
En aan degene die nu al moeten vertrekken.Goede reis gewenst.
Gelukkig hoef ik dat nog nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond.
En aan degene die nu al moeten vertrekken.Goede reis gewenst.
Heb het gezien. Totale mafkees.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves Bert Visscher op tv
Veronica!
Greatest hits show. Was leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het gezien. Totale mafkees.
Soms is het ook gewoon nergens anders te bestellen helaas. Heb er dit jaar 3x besteld, een keer een UK uitgave boeken, die was verder alleen bij een paar Britse webshops te bestellen met torenhoge verzenkosten en invoerrechten. Een keer de Robocop Quadrilogy die gewoon nergens anders te krijgen was, en nu deze film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betaal liever ¤25 bij een Nederlandse partij dan ¤22 bij Amazon. China Tenu troep sla ik al helemaal over.
RoboCopquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon nergens anders te bestellen helaas. Heb er dit jaar 3x besteld, een keer een UK uitgave boeken, die was verder alleen bij een paar Britse webshops te bestellen met torenhoge verzenkosten en invoerrechten. Een keer de Robocop Quadrilogy die gewoon nergens anders te krijgen was, en nu deze film.
Zaten mooie stukjes tussen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greatest hits show. Was leuk
Ja ik kan daar niet over oordelen, ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nog steeds is het hier veiliger voor mij dan in nl ( naar mijn gevoel)
Iddquote:
Hebben ze ruzie gehad? En dacht dat een groot gedeelte van de band al vervangen was door de jaren heenquote:
Wie?quote:
Is nog niet bekend wat de reden is. En klopt, volgens wiki zijn er nog 5 die er sinds de start bij waren en daar staat Sid ook nog tussen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze ruzie gehad? En dacht dat een groot gedeelte van de band al vervangen was door de jaren heen
Wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Je kent de band Slipknot toch wel.
Gewoon een paar jaar in de ghetto gaan wonen. Dan voel je je niet meer onveilig in grote stedenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan daar niet over oordelen, ben er nog nooit geweestMaar ik heb natuurlijk altijd in een dorp gewoond, dus dat voelt als veilig thuis en de grote steden voel ik me ook onveilig
Ja beetje vergane glorie toch? Vroeger 'ruig en rebels' maar inmiddels gewoon mainstream gitaartjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Je kent de band Slipknot toch wel.
Of gewoon niet in grote steden komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaar in de ghetto gaan wonen. Dan voel je je niet meer onveilig in grote steden
dat lijkt mij een fijn gevoelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb me nog nooit ergens onveilig gevoeld.
Volgens mij is het altijd wel aardig mainstream geweest. Ik bedoel ik luister hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje vergane glorie toch? Vroeger 'ruig en rebels' maar inmiddels gewoon mainstream gitaartjes
Vroeger kende ik het vooral van de alto's op de middelbare school die lekker 'edgy' met shirts en dergelijke er van rondliepenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd wel aardig mainstream geweest. Ik bedoel ik luister heten mijn muzieksmaak qua metal enz is best wel mainstream.
*mes slijpt*quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb me nog nooit ergens onveilig gevoeld.
En zo onveilig is Nederland toch ook niet? Geen idee hoe het in Thailand gesteld is trouwens.quote:
Die act met de maskers komt op mij erg commercieel over.... Een van de redenen dat ik er minder mee heb...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd wel aardig mainstream geweest. Ik bedoel ik luister heten mijn muzieksmaak qua metal enz is best wel mainstream.
Oh ik liep gisteren nog in een Slipknot tshirt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger kende ik het vooral van de alto's op de middelbare school die lekker 'edgy' met shirts en dergelijke er van rondliepen
waarom niet straks bij de meet??quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik liep gisteren nog in een Slipknot tshirt.
als vrouw is nederland niet veiligquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo onveilig is Nederland toch ook niet? Geen idee hoe het in Thailand gesteld is trouwens.
Omdat ik daar in heb lopen zweten bij de branderij gisteren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
waarom niet straks bij de meet??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |