Uhm nou nee ben wel bijna de hele dag kwijt aan reizen en eten daar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:58 schreef Koen66 het volgende:
behalve de meet morgen, staan er nog andere leuke dingen bij jullie op de agenda?
uur en 10 minuten voor mijquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Navigatie zegt een uur+. Dus half uurtje.
truste Bossiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
iets van 2 uur voor mij..
Anyhow ik duik mijn nest in
Naar bed, naar bed, altijd weer naar bedquote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:59 schreef Ama het volgende:
Poes op schoot.Hedwig is weer meer bij huis de laatste dagen, wel gezellig.
Oh ze gaat liggen slapen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Drive is echt een heerlijke film. Nicolas Winding Refnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Omdat Kavinsky van de week is overleden vanavond weer eens Drive gekeken, wat een fantastische film blijft het toch ook
Ja qua verhaal is het flinterdun, maar die sfeerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Drive is echt een heerlijke film. Nicolas Winding Refn
Al zijn films zijn zo. Only God Forgives is m'n favoriet. Èèn grote lange fever dreamquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja qua verhaal is het flinterdun, maar die sfeer![]()
Die heb ik al lang niet meer gezien, heb ik denk ik ook niet op schijf liggen. Dat is die waarin Gosling een Aziaat aan zijn gebit door de gang sleurt toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Al zijn films zijn zo. Only God Forgives is m'n favoriet. Èèn grote lange fever dream
Yeps. Speelt zich af in Bangkok. Ook een flinterdun verhaal, maar de sfeer en de acteurs zijn geweldig. En die neon drenched cinematografiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al lang niet meer gezien, heb ik denk ik ook niet op schijf liggen. Dat is die waarin Gosling een Aziaat aan zijn gebit door de gang sleurt toch?
Ja die neon is echt genietenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yeps. Speelt zich af in Bangkok. Ook een flinterdun verhaal, maar de sfeer en de acteurs zijn geweldig. En die neon drenched cinematografie
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ze gaat liggen slapen.Dan wordt dus nog niet naar bed voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Heb haar inmiddels van schoot gedaan want moest echt even naar de keuken. Wou ik al maar toen kwam ze ineens liggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wordt dus nog niet naar bed voor jou.
En Kristin Scott Thomas als echt een feeks van een moederloederquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die neon is echt genietenEn ook hoe de actie wordt gebracht, heel de film traag tempo en dan opeens vanuit het niets een heel bloedvergiet en daarna weer rustig verder
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer lastig om op blu-ray te krijgen trouwens, Drive heb ik ook allen maar als import met alleen SDH ondertitels.
Hij staat wel op bol van een wederverkoper, staat wel een goede review bij
[..]
Ik ook, maar die film is gewoon heel lastig te krijgenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Amazon probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden
Bol is ook niet perfect maar ik geef liever geld aan Ahold dan aan Bezosquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook, maar die film is gewoon heel lastig te krijgen
wat een bullshit review weerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:23 schreef LTVDK het volgende:
Ook weer lastig om op blu-ray te krijgen trouwens, Drive heb ik ook allen maar als import met alleen SDH ondertitels.
Hij staat wel op bol van een wederverkoper, staat wel een goede review bij
[..]
Alleen op hele kleine misschien, kleine kans dusquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
gaan we jou ooit op een meet aantreffen @:ltvdk ??
Ik bestel eigenlijk vrijwel alles bij bol, dit is de uitzonderingquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bol is ook niet perfect maar ik geef liever geld aan Ahold dan aan Bezos
Sowieso een review schrijven over de prijs ipv het productquote:
Ik zit er sterk aan te denken om de soundtrack te kopenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ah toch nog voor een redelijke prijs bij amazon UK kunnen vinden (zonder idiote verzendkosten), dus maar gelijk besteld
Ik vermijd Amazon 100%.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:51 schreef Koen66 het volgende:
Amazon probeer ik altijd zoveel mogelijk te vermijden
Geef.quote:
Oh valt nog wel mee die prijs voor een dubbel vinylquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit er sterk aan te denken om de soundtrack te kopen
Cliff Martinez - Only God Forgives (Music From The Motion Picture): LP for Sale | Discogs https://share.google/NXWEexhmfxvk6hS8T
Ja, precies. Ik snuffel liever in platenzaken en zo, vind het fijn om dan dàt ene album te vinden. Maar als je echt op zoek bent naar iets specifieks is the interwebz wel een uitkomst. Maar ik weiger echt om iets te bestellen via Amazonquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh valt nog wel mee die prijs voor een dubbel vinyl
ja maar mensen snappen echt niet dat producten flucturerende prijzen hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso een review schrijven over de prijs ipv het product
ben je daar nu geweestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:02 schreef mschol het volgende:
zo, ook weer thuis
flink hoge waterstand in nieuwe driemanspolder gek gezicht
op weg naar huis doorheen gefietstquote:
ik wandel er altijd graagquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 01:12 schreef mschol het volgende:
[..]
op weg naar huis doorheen gefietst
dat is de polder waar ik altijd naar vrienden doorheen fiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |