Je hebt toch geen TikTok nodig om het te kunnen zien.quote:
Ow weet ik veel ....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt toch geen TikTok nodig om het te kunnen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Zorgen dat je goede brief van advocaat hebt en die op speed dial mocht het nodig zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
En heb zoveel stress voor woensdag. dadelijk sluiten ze mij weer op
ja als het goed is ontmoet ik hem morgen om iets te tekenenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zorgen dat je goede brief van advocaat hebt en die op speed dial mocht het nodig zijn.
Vanaf dat moment er gewoon vanuit gaan dat het goed komt; en dat je een hulplijn achter de hand hebt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als het goed is ontmoet ik hem morgen om iets te tekenen
Dat begrijp ik wel. Zolang het niet echt afgesloten is blijft het je achtervolgen natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:50 schreef bitterbal het volgende:
voelt als een slechte droom dit allemaalwil ook niets meer doen, zit vrijwel alleen maar thuis .
ja maar wanneer is dit afgesloten. zal hier dus altijd een strafblad hebbenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel. Zolang het niet echt afgesloten is blijft het je achtervolgen natuurlijk.
Als dat boven je blijft hangen moet je op een gegeven moment knoop doorhakken en ander (ei)land opzoeken. Je wil niet altijd achterom gaan kijken of zoveel stress hebben. Gaat dan vast wel pijn doen in je portemonnee even.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar wanneer is dit afgesloten. zal hier dus altijd een strafblad hebben
mja ik laat dan het huis en grond achter maar dat kan dan misschien verhuurd wordenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als dat boven je blijft hangen moet je op een gegeven moment knoop doorhakken en ander (ei)land opzoeken. Je wil niet altijd achterom gaan kijken of zoveel stress hebben. Gaat dan vast wel pijn doen in je portemonnee even.
Zoek gewoon lekker een ander warm land op.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:56 schreef bitterbal het volgende:
ze hebben recent een israeli hier geweigerd die 2 jaar terug was opgepakt omdat hij zonder workpermit muziek aan het maken was.
Hij woonde hier op het eiland. Dus hij vloog recent terug naar Bangkok, had juiste visa etc alle papieren. Hebben ze hem toch nog daarop geweigerd en terug gestuurd naar israel
dat kan mij dus ook gebeuren
Ik zou dan kiezen om uiteindelijk te verkopen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ik laat dan het huis en grond achter maar dat kan dan misschien verhuurd worden
ja maar niemand wil het kopen zonder dat ik een ton verlies maakquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou dan kiezen om uiteindelijk te verkopen.
Eigenlijk moet je in de komende maanden en uiterlijk voor eind van het jaar gewoon duidelijkheid hebben waar je daar staat.
als je de stress daarmee van je af kunt gooien dan ga je er alleen maar beter van worden. Heeft niets met falen te maken.quote:
mja al die aziatische landen hebben dit systeem helaas.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:01 schreef Ama het volgende:
Misschien ergens waar je als buitenlander ook net even iets meer mag. Een baantje hebben bijv. of niet om de zoveel tijd verplicht het land een keer uit moeten.
En een niet Aziatisch land? De wereld is groot he.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja al die aziatische landen hebben dit systeem helaas.
ja klopt maar hier is het grote voordeel dat het goedkoop is en veilig. Maar goed misschien is er iets anders wat net zo isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:03 schreef Ama het volgende:
[..]
En een niet Aziatisch land? De wereld is groot he.
Denk dat er wel verschillende plekken zijn; maar je bent nog te jong voor een retirement visa. Dus visa runs zal je altijd wel hebben.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar hier is het grote voordeel dat het goedkoop is en veilig. Maar goed misschien is er iets anders wat net zo is
jeps. hier vanaf je 50stequote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat er wel verschillende plekken zijn; maar je bent nog te jong voor een retirement visa. Dus visa runs zal je altijd wel hebben.
oh daar gaat het niet eens overquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
En iets in Zuid-Europa oid?? Of is dat te dichtbij NL??
Wat ben je nu per maand kwijt daar?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar gaat het niet eens over![]()
had aan griekenland gedacht maar dat word in de winter ook koud. Of europa is dan te duur
ja dat probeerde ik even bij te houden maar is er een beetje bij ingeschotenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ben je nu per maand kwijt daar?
Daarmee kom je in andere landen ook een heel eind mee. Vietnam zit een oud collega van me nu.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat probeerde ik even bij te houden maar is er een beetje bij ingeschoten
huur is 550
electra 50
dan kost een volle tank zo'n 4 euro , doe ik misschien 1.5 keer per week
eten doe ik voor 10 a 15 euro per dag.
als ik 15 euro per dag eten reken is het zo'n 1074 per maand. Nou doe daar denk ik 200 boven voor het gemak. Zitten we op 1274 per maand.
Das zonder de woning die ik heb gekocht en dingen zoals netflix bv
ja maar vietnam heeft dezelfde regels als Thailand qua werk, bezit en visa. Indonesie ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarmee kom je in andere landen ook een heel eind mee. Vietnam zit een oud collega van me nu.
'Veilig' is een breed begrip maar dat zou ik je verblijf daar niet meteen benoemen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja klopt maar hier is het grote voordeel dat het goedkoop is en veilig. Maar goed misschien is er iets anders wat net zo is
Kun je je inkomen niet uit Nederland laten komen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vietnam heeft dezelfde regels als Thailand qua werk, bezit en visa. Indonesie ook
Zo te zien waren het Chinooks, die helikopters met twee wieken. Ik weet niet of er een bepaalde oefening was of dat ze gewoon een vlucht deden. Laatst oefenden ze hier in de stad in een park met een Chinook.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toen ik vanmorgen mijn post aan het bezorgen was vlogen er wat, naar wat er uitzag, militaire helikopters over. Weet @:Recce of iemand anders hier of er een oefening oid was. Was zo rond 10.00 uur...
Volgens mij hadden ze inderdaad 2 wieken. Vond het best mooi om te zien...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien waren het Chinooks, die helikopters met twee wieken. Ik weet niet of er een bepaalde oefening was of dat ze gewoon een vlucht deden. Laatst oefenden ze hier in de stad in een park met een Chinook.
klinkt als een goed planquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit nu een beetje te kijken voor concerten tijdens mijn vakantie in oktober, maar dan een keer buiten Eindhoven. Zit nu te kijken bij Doornroosje Nijmegen. Ik weet wel dat dit gewoon naast het station daar is...
quote:
Voor dit weekend bedoel je neem ik aan?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:58 schreef Koen66 het volgende:
behalve de meet morgen, staan er nog andere leuke dingen bij jullie op de agenda?
ja dat inderdaadquote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor dit weekend bedoel je neem ik aan?
Er naartoe rijden.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:58 schreef Koen66 het volgende:
behalve de meet morgen, staan er nog andere leuke dingen bij jullie op de agenda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |