Geregistreerd op woensdag 22 juli 2009. Opgerot uit Hollandistan op 9 maart 2010quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Scheelt volgens mij niet heel veel, toch?
Zie je...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 22 juli 2009. Opgerot uit Hollandistan op 9 maart 2010![]()
Hoezoquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:43 schreef Koen66 het volgende:
Finnen hebben een nogal slechte reputatie tegenwoordig
Zat jij later op Fok dan ikquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geregistreerd op woensdag 22 juli 2009. Opgerot uit Hollandistan op 9 maart 2010![]()
Ik was hier nog veel laterquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb Finse jazzquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even wat Finse metal aanzetten...
Luister ik wel vaker trouwens...
Toen had ik mijn eerste en tweede blauwtje al achter de rugquote:
Ja ik ben een newbiequote:
Ik ken Jean Sibelius eigenlijk alleen van naam. Ik woon dan wel in een Componistenbuurt.. Sibeliuslaan is er ook overigens, daarom ken ik die naam...quote:
Ja, paar maandjes op Fok! en ik just noped outquote:
In de Nederlandse internetcultuur wordt het woord "Finnen" soms gebruikt als een verhullend eufemisme of codewoord om te verwijzen naar Marokkanenquote:
Prachtige muziek, zoek het op zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken Jean Sibelius eigenlijk alleen van naam. Ik woon dan wel in een Componistenbuurt.. Sibeliuslaan is er ook overigens, daarom ken ik die naam...
Que?quote:
Ga ik binnenkort doen..quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prachtige muziek, zoek het op zou ik zeggen!
Frikandel??quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:52 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet waarom ik altjid mensen tref die je zo'n pijn kunnen doen. Terwijl ik altijd maar bezig ben hoe iets voor een ander is en ik lijkt dat gewoon niet terug te krijgen
Oooohquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In de Nederlandse internetcultuur wordt het woord "Finnen" soms gebruikt als een verhullend eufemisme of codewoord om te verwijzen naar Marokkanen
quote:
Knuffelquote:
Het helpt misschien geen ene reet, maar wij staan allemaal achter je hoorquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:00 schreef bitterbal het volgende:
mja schijnbaar jaag ik iedereen weg. weet het niet maar ben elke keer weer alleen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
En heb zoveel stress voor woensdag. dadelijk sluiten ze mij weer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nergens voor nodig om jou op te sluitenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
het komt denk ik niet meer goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om jou op te sluiten
Jawel, alles komt altijd goedquote:
We gaan hard voor je duimen dat het niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:07 schreef bitterbal het volgende:
mja dankje.
Alsof de douane dat niet weer gaat onderscheppenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We gaan hard voor je duimen dat het niet gaat gebeuren.
En anders print ik elke SC voor je uit en stuur ik die op zodat je daar niks hoeft te missen.
Ik stuur geen drugs mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof de douane dat niet weer gaat onderscheppen
Ook geen lampenquote:
Nog te vroeg om grappen te maken over donut lampen opsturen om de cel op te fluffen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |