ik ben voor een manier van stoppen die niet de beste publiciteit heeftquote:Op vrijdag 31 juli 2026 05:18 schreef bitterbal het volgende:
@:Koen66
je hebt de brug weer open laten staan![]()
[ afbeelding ]
Gisteren trachtten duizenden mensen de exclave te bereiken: zwemmend, per boot of door over hekken heen te klimmen. Het gaat om veelal jonge migranten die zo proberen de Europese Unie binnen te komen.
https://nos.nl/artikel/26(...)nden-mensen-onderweg
maar ze zwemmen he? dan heeft die brug geen nut meerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 05:18 schreef bitterbal het volgende:
Het is vreselijk. Je zou die horde toch op je af zien komenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 05:18 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren trachtten duizenden mensen de exclave te bereiken: zwemmend, per boot of door over hekken heen te klimmen. Het gaat om veelal jonge migranten die zo proberen de Europese Unie binnen te komen.
https://nos.nl/artikel/26(...)nden-mensen-onderweg
mjaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 05:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is vreselijk. Je zou die horde toch op je af zien komen
Ik zou het zelf ook proberen in die situatie.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja![]()
ze komen ook gewoon zonder toekomst perspectief al kan ik het ze niet kwalijk nemen dat ze het proberen
nou ja niet alleen dat, deze jongens hebben helemaal geen toekomst hier dus die eindigen waarschijnlijk in de criminaliteitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf ook proberen in die situatie.
Echter.
Zo kan het niet langer. Van die duizenden komen er geheid weer tientallen toegang eisen in Nederland.
Ik vind dit vreselijk voor een generatie die ook zonder asielzoekers nauwelijks aan een woning kunnen komen hier.
geloof dat het grotendeels marokkanen zijn juist in deze groepquote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:28 schreef mschol het volgende:
het is absurd, ze hebben vaak niets te bieden en geen enkele binding met de regio, weigeren echte immigratie door de taal goed te leren enzo.
dat je eigenland misschien niet veilig is prim maar ga dan naar marokko of andere landen die wel (relatief?) veilig zijn in de regio
Parasiteren op de Europese samenlevingen. Dit zijn sowieso grotendeels Marokkanen dus kansloos voor echt asiel, maar als ze eenmaal binnen zijn krijg je ze nauwelijks weg.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:28 schreef mschol het volgende:
het is absurd, ze hebben vaak niets te bieden en geen enkele binding met de regio, weigeren echte immigratie door de taal goed te leren enzo.
dat je eigenland misschien niet veilig is prim maar ga dan naar marokko of andere landen die wel (relatief?) veilig zijn in de regio
Dat zou sowieso direct een retourtje moeten opleveren.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:30 schreef bitterbal het volgende:
maar gaat natuurlijk om economische vluchtelingen ook
ja geloof dat marokko niet echt meewerkt aan terugkeerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou sowieso direct een retourtje moeten opleveren.
Dan zou de EU Marokko strafmaatregelen moeten opleggen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof dat marokko niet echt meewerkt aan terugkeer
Ik neem het die gasten ook niet kwalijk. Wel het halfzachte beleid dat dit faciliteertquote:Op vrijdag 31 juli 2026 06:34 schreef bitterbal het volgende:
mja als ik een arme marokkaan was geweest had ik het ook geprobeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |