Ik heb ook wel principes en bestel zo min mogelijk bij amazon, maar soms is het 'nodig', zoals in dit geval om een product voor een enigszins acceptabele prijs te krijgen. Het is ook via een reseller die zelf geen eigen webshop hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik snuffel liever in platenzaken en zo, vind het fijn om dan dàt ene album te vinden. Maar als je echt op zoek bent naar iets specifieks is the interwebz wel een uitkomst. Maar ik weiger echt om iets te bestellen via Amazon
Dat word smullen, maar een meet van users of met familie?quote:
Mensen van hierquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat word smullen, maar een meet van users of met familie?
Komt het ook niet deels door de leefomgeving zelf? Je hebt heel je leven in grote steden gewoond en nu woon je in een dorp, dat is sowieso al een hele andere manier van leven, ook in NL.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:03 schreef bitterbal het volgende:
nou ja voor mij is veilig dat ik over straat kan lopen zonder bang te zijn. En daar hecht ik zeer veel waarde aan. dat ik niet bang hoef te zijn hier voor mannen en dat ik ook niet bang hoef te zijn om bv beroofd te worden. Je hebt natuurlijk verschillende vormen van veiligheid.
Geniet ervan met z'n allenquote:
het is meer een andere cultuur. In bangkok ben ik ook veilig. want ze geloven hier in karma en ze hebben elkaar nodig om te overleven omdat de overheid vrijwel niets doet. Dus het is denk ik meer een cultuur dingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt het ook niet deels door de leefomgeving zelf? Je hebt heel je leven in grote steden gewoond en nu woon je in een dorp, dat is sowieso al een hele andere manier van leven, ook in NL.
jouw keus natuurlijk maar uiteindelijk schiet je jezelf ermee in de voet door een veel beperkter aanbod?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 00:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik weiger echt om iets te bestellen via Amazon
Nou ja weet niet zozeer of het karma of corruptie is die dat aanwakkertquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is meer een andere cultuur. In bangkok ben ik ook veilig. want ze geloven hier in karma en ze hebben elkaar nodig om te overleven omdat de overheid vrijwel niets doet. Dus het is denk ik meer een cultuur ding
Ik betaal liever ¤25 bij een Nederlandse partij dan ¤22 bij Amazon. China Tenu troep sla ik al helemaal over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:31 schreef mschol het volgende:
[..]
jouw keus natuurlijk maar uiteindelijk schiet je jezelf ermee in de voet door een veel beperkter aanbod?
ik bestel niet veel op amazon, maar wat ik daar bestel kan ik lokaal of in een NL webshop niet krijgen
ja ik kan eventueel in china bestellen maar dan heb ik het niet de volgende dag in huis
ja tuurlijk ook karma. als je gelooft dat alles wat je nu doet terugkomt in je volgend leven. en corruptie is wat anders als iemand beroven of verkrachten ofzoquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja weet niet zozeer of het karma of corruptie is die dat aanwakkert
Mja door corruptie krijg je ook dat mensen die wel de verkeerde dingen doen uit de gevangenis blijven als ze maar genoeg betalen. Of extra zware straffen krijgen bij lichte vergrijpen als ze dat niet kunnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tuurlijk ook karma. als je gelooft dat alles wat je nu doet terugkomt in je volgend leven. en corruptie is wat anders als iemand beroven of verkrachten ofzo
ja maar nog steeds is het hier veiliger voor mij dan in nl ( naar mijn gevoel)quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja door corruptie krijg je ook dat mensen die wel de verkeerde dingen doen uit de gevangenis blijven als ze maar genoeg betalen. Of extra zware straffen krijgen bij lichte vergrijpen als ze dat niet kunnen
Zo gek is het gelukkig ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond.
En aan degene die nu al moeten vertrekken.Goede reis gewenst.
Gelukkig hoef ik dat nog nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier allemaal vanavond.
En aan degene die nu al moeten vertrekken.Goede reis gewenst.
Heb het gezien. Totale mafkees.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 20:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves Bert Visscher op tv
Veronica!
Greatest hits show. Was leukquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Heb het gezien. Totale mafkees.
Soms is het ook gewoon nergens anders te bestellen helaas. Heb er dit jaar 3x besteld, een keer een UK uitgave boeken, die was verder alleen bij een paar Britse webshops te bestellen met torenhoge verzenkosten en invoerrechten. Een keer de Robocop Quadrilogy die gewoon nergens anders te krijgen was, en nu deze film.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik betaal liever ¤25 bij een Nederlandse partij dan ¤22 bij Amazon. China Tenu troep sla ik al helemaal over.
RoboCopquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon nergens anders te bestellen helaas. Heb er dit jaar 3x besteld, een keer een UK uitgave boeken, die was verder alleen bij een paar Britse webshops te bestellen met torenhoge verzenkosten en invoerrechten. Een keer de Robocop Quadrilogy die gewoon nergens anders te krijgen was, en nu deze film.
Zaten mooie stukjes tussen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Greatest hits show. Was leuk
Ja ik kan daar niet over oordelen, ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar nog steeds is het hier veiliger voor mij dan in nl ( naar mijn gevoel)
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |