nou ja voor mij is veilig dat ik over straat kan lopen zonder bang te zijn. En daar hecht ik zeer veel waarde aan. dat ik niet bang hoef te zijn hier voor mannen en dat ik ook niet bang hoef te zijn om bv beroofd te worden. Je hebt natuurlijk verschillende vormen van veiligheid.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
'Veilig' is een breed begrip maar dat zou ik je verblijf daar niet meteen benoemen.
Ja okee er lopen geen wollahnegerts met messen in je buurt maar there's more to that.
Ja, maar ik weet dan nog niet hoe ik een inkomen kan genereren. Dacht misschien aan dingen uit china te verkopen of misschien Thailand. Zit daar natuurlijk vlakbij. Maar daarvoor heb ik een kvk nodig en omdat ik nu geen eigen adres heb wacht ik daar mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je je inkomen niet uit Nederland laten komen?
irritantquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker geworden van iets dat viel.
Wat viel er dan?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wakker geworden van iets dat viel.
De sterrenquote:
Allemaal?quote:
Eerst kon ik niks vinden dat was gevallen, maar uiteindelijk wel, dat het een fietscomputer was, die op een randje aan de oplader lag.quote:
Dat is irritant idd dat je niet weet wat er vielquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 07:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerst kon ik niks vinden dat was gevallen, maar uiteindelijk wel, dat het een fietscomputer was, die op een randje aan de oplader lag.
Vastgoed verhuren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 05:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja voor mij is veilig dat ik over straat kan lopen zonder bang te zijn. En daar hecht ik zeer veel waarde aan. dat ik niet bang hoef te zijn hier voor mannen en dat ik ook niet bang hoef te zijn om bv beroofd te worden. Je hebt natuurlijk verschillende vormen van veiligheid.
Ben je hier veilig als je met de politie/overheid in aanraking komt, nee. Kan je hier veilig instanties vertrouwen , ook nee.
Dus daar heb je wel een punt natuurlijk
[..]
Ja, maar ik weet dan nog niet hoe ik een inkomen kan genereren. Dacht misschien aan dingen uit china te verkopen of misschien Thailand. Zit daar natuurlijk vlakbij. Maar daarvoor heb ik een kvk nodig en omdat ik nu geen eigen adres heb wacht ik daar mee.
ja maar huizen zijn te duur nuquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel vrij veel zekerheid in je inkomen.
Nou nog de lantaarnpalen uit en dan is het echt donkerquote:
fijn landjequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:03 schreef bitterbal het volgende:
weer nare moordzaak hier. russische tiener van 17 en zijn zus van 22 waren sinds zondag vermist in Pattaya geloof ik. Nu hebben ze de lichamen gevonden en al 2 verdachten gearresteerd. 1 van de verdachte heeft bij zijn arrestatie al toegegen hen vermoord te hebben. ze wilde hen beroven van hun scooter maar blijkbaar stribbelde ze een beetje tegen. De jongen hebben ze doodgeschoten en de zus dood geslagen, en daarna hebben ze ze begraven.
In de buurt van waar die 2 tieners zijn begraven zijn nu ook de 3 lichamen gevonden van een gezin wat is vermist. en nu denkt men dat zij daar misschien ook wel verantwoordelijk voor zijn.
Het zal allemaal wel maar vind het toch frappant dat de verdachte de moord op de tieners al bekend als die net gearresteerd is.,zijn gezicht heeft ook blauwe plekken dus hoe waar is deze bekentenis ....
Ik lees in het artikel dat de slachtoffers blijkbaar tegenstribbelde, dus wie weet komt het daarvanquote:
dat ze zijn vermoord?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lees in het artikel dat de slachtoffers blijkbaar tegenstribbelde, dus wie weet komt het daarvan
Nee, dat ze tegenstribbelde voor ze vermoord werdenquote:
Ja, dat hoop ik ook en dat het ook daadwerkelijk de dader is die ze gepakt hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:25 schreef bitterbal het volgende:
ja dat kan , dat hoop ik dan maar. dat ze een paar goede tikken hebben gegeven.
Dan is het misschien onderdruk bekend en heeft hij er niets mee te maken.quote:
De middeleeuwen zijn nog niet voorbijquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan is het misschien onderdruk bekend en heeft hij er niets mee te maken.
Dat zou niet best zijn.
Ze houden zichzelf voor de gek mochten ze inderdaad een bekentenis er uitgeslagen hebben. Dan loopt die moordenaar nog rond en wie weet volgen er dan nog meer slachtoffersquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:34 schreef drakin het volgende:
[..]
De middeleeuwen zijn nog niet voorbij
Lekker veilig daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze houden zichzelf voor de gek mochten ze inderdaad een bekentenis er uitgeslagen hebben. Dan loopt die moordenaar nog rond en wie weet volgen er dan nog meer slachtoffers
Jemig, wat een dramaquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
een van de andere eilenden hiernaast, Koh Tao heeft als bijnaam murder island. En daar zijn de afgelopen jaren een paar blonde vrouwen dood gevonden , vastgebonden en waarschijnlijk verkracht.
Elke keer pakken ze burmezen op die het dan gedaan zouden hebben maar het gerucht gaat dat een zoon is van een hoge politie functionaris die ze vermoord
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
een van de andere eilenden hiernaast, Koh Tao heeft als bijnaam murder island. En daar zijn de afgelopen jaren een paar blonde vrouwen dood gevonden , vastgebonden en waarschijnlijk verkracht.
Elke keer pakken ze burmezen op die het dan gedaan zouden hebben maar het gerucht gaat dat een zoon is van een hoge politie functionaris die ze vermoord
Corrupt en knettergek daarquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:38 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Zijn we niet meer gewend. Loopt iedereen overal tegenaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou nog de lantaarnpalen uit en dan is het echt donker
jammer voor "iedereen"quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn we niet meer gewend. Loopt iedereen overal tegenaan
Ze horen ook in bed te liggenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zijn we niet meer gewend. Loopt iedereen overal tegenaan
Allemaal lekker slapenquote:
Wat is er vanavond?quote:
Vlees, een BBQ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |