Hebben ze ruzie gehad? En dacht dat een groot gedeelte van de band al vervangen was door de jaren heenquote:
Wie?quote:
Is nog niet bekend wat de reden is. En klopt, volgens wiki zijn er nog 5 die er sinds de start bij waren en daar staat Sid ook nog tussen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze ruzie gehad? En dacht dat een groot gedeelte van de band al vervangen was door de jaren heen
Wat?quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Je kent de band Slipknot toch wel.
Gewoon een paar jaar in de ghetto gaan wonen. Dan voel je je niet meer onveilig in grote stedenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik kan daar niet over oordelen, ben er nog nooit geweestMaar ik heb natuurlijk altijd in een dorp gewoond, dus dat voelt als veilig thuis en de grote steden voel ik me ook onveilig
Ja beetje vergane glorie toch? Vroeger 'ruig en rebels' maar inmiddels gewoon mainstream gitaartjesquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 09:59 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Je kent de band Slipknot toch wel.
Of gewoon niet in grote steden komenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaar in de ghetto gaan wonen. Dan voel je je niet meer onveilig in grote steden
dat lijkt mij een fijn gevoelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb me nog nooit ergens onveilig gevoeld.
Volgens mij is het altijd wel aardig mainstream geweest. Ik bedoel ik luister hetquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje vergane glorie toch? Vroeger 'ruig en rebels' maar inmiddels gewoon mainstream gitaartjes
Vroeger kende ik het vooral van de alto's op de middelbare school die lekker 'edgy' met shirts en dergelijke er van rondliepenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd wel aardig mainstream geweest. Ik bedoel ik luister heten mijn muzieksmaak qua metal enz is best wel mainstream.
*mes slijpt*quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:00 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb me nog nooit ergens onveilig gevoeld.
En zo onveilig is Nederland toch ook niet? Geen idee hoe het in Thailand gesteld is trouwens.quote:
Die act met de maskers komt op mij erg commercieel over.... Een van de redenen dat ik er minder mee heb...quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is het altijd wel aardig mainstream geweest. Ik bedoel ik luister heten mijn muzieksmaak qua metal enz is best wel mainstream.
Oh ik liep gisteren nog in een Slipknot tshirt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger kende ik het vooral van de alto's op de middelbare school die lekker 'edgy' met shirts en dergelijke er van rondliepen
waarom niet straks bij de meet??quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik liep gisteren nog in een Slipknot tshirt.
als vrouw is nederland niet veiligquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zo onveilig is Nederland toch ook niet? Geen idee hoe het in Thailand gesteld is trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |