SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Mevrouw Q?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:52 schreef Q. het volgende:
Al anderhalve week ziekig, moet echt wel Covid zijn geweest, nog steeds zo fucking moe. Mevrouw Q ook.
We zijn allemaal trots op jouquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Niet eens trots op mij?![]()
Gelukkig ben ik zelf trots op mij
Op jou altijd!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:
quote:
quote:
Omdat ik je toch graag magquote:
Je was okayquote:
Weer een tevreden klant.quote:
Werkt hier prima.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Blijft bijzonder dat het verjaardagsplaatje faalt op mobiel.
Bij mij faalt ie alleen als er iemand jarig isquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Blijft bijzonder dat het verjaardagsplaatje faalt op mobiel.
Bij mij ook. Maar ook alleen mobiel.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij faalt ie alleen als er iemand jarig is
Ik ben trots op jouquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lordquote:
quote:
Ik jou ook, kerel. Ik jou ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik je toch graag mag
Hij is 'verder'.quote:
Dus vandaag faalt iequote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Bij mij faalt ie alleen als er iemand jarig is
quote:
quote:
Heeft bij mij op mobiel nog nooit gewerktquote:
Jij bent net zo verder als Q.quote:
Smoepsiequote:
Hey Skattiequote:
Hij is NOG verder, hij heeft ons land zelfs verlaten!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent net zo verder als Q.
Ook nog eens!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is NOG verder, hij heeft ons land zelfs verlaten!
Maar katten zijn heel goed in miauwen als ze aandacht zoeken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er was vandaag zowaar een kat die aandacht zocht...Volgens mij was ie wel een beetje verdrietig, want het beestje miauwde best wel wat af...
Hij woont langer in het buitenland dan dat hij op FOK zit...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is NOG verder, hij heeft ons land zelfs verlaten!
Rip aan mijn nabestaanden dan maarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent net zo verder als Q.
Nee, das niet waarquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij woont langer in het buitenland dan dat hij op FOK zit...
quote:
quote:
Barb is Finquote:
Scheelt volgens mij niet heel veel, toch?quote:
Noem me Pekkaquote:
Oeh, ik woon deze maand 6 jaar in Amersfoortquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over een week woon ik gewoon al 18 jaar in Eindje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |