SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dat ziet er echt niet uit! Verkoop je dat wel gewoon?quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die biefstukken mislukken de hele tijd![]()
[ afbeelding ]
Rechts van de patat, dat moet een biefstuk zijn
Steak a la Chernobylquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon stamppotquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zolang ze maar buiten het restaurant doodvallen is er niks aan het handje johquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er echt niet uit! Verkoop je dat wel gewoon?
"Hier wordt je kerngezond van!"quote:
nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat ziet er echt niet uit! Verkoop je dat wel gewoon?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Jezus ik dacht dat je echt aan het koken was. Vond het al zo raar.
'Hoeveel heeft dat kind er liggen?'quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
elke keer op nieuw een biefstuk bakken omdat die elke keer mislukt
Denk dat we dan de hulpdiensten hadden moeten inschakelenquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
"Licht gekruid met ons geheime recept van oa iodine-131, cesium-137 en plutonium voor de ultieme smaaksensatie!"quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hier wordt je kerngezond van!"
Je gaat met een stralend gezicht naar buitenquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Licht gekruid met ons geheime recept van oa iodine-131, cesium-137 en plutonium voor de ultieme smaaksensatie!"
mag ook in de Alpen dat komt vanzelf hierheenquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het moet even een paar dagen zo niet een week even goed regenen.
Niet mens dat is boerenkoolstamppot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gloeiend heet wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Licht gekruid met ons geheime recept van oa iodine-131, cesium-137 en plutonium voor de ultieme smaaksensatie!"
Je was niet de enige.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Feest.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Na Frankrijk en Spanje nu ook Griekenland en Portugal aan de beurt: https://www.fogos.pt/pt/fogo/20261061716
Dan had ik er wel even een AI plaatje van moeten maken natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gloeiend heet wel.
[..]
Je was niet de enige.
Oorzaak ook al bekend?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Na Frankrijk en Spanje nu ook Griekenland en Portugal aan de beurt: https://www.fogos.pt/pt/fogo/20261061716
Zelf zat ik te denken aan domme mensen maar dat was wellicht te naīef.quote:
Ja waar ze nog niet eens een biefstukje kunnen bakken jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld mijn restaurant met michellen ster ?
het is nu geluktquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar ze nog niet eens een biefstukje kunnen bakken ja
"Steak Chef - You didn't mess up a steak!"quote:
nee nog niet. Mijn gerecht daarna was sliptongquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Steak Chef - You didn't mess up a steak!"
Kan ik ook een frikandel speciaal en een sitostick met curry krijgen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet. Mijn gerecht daarna was sliptongmet spersiebonen, die was wel makkelijk
quote:
En idoterie zoals bbq-en in het bos. En idioterie zoals brandstichting. En idioterie zoals het verbranden van groenafval.quote:
In België ook al, benieuwd wanneer we in Nederland aan de beurt zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En idoterie zoals bbq-en in het bos. En idioterie zoals brandstichting. En idioterie zoals het verbranden van groenafval.
Dus niet zo naīefquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelf zat ik te denken aan domme mensen maar dat was wellicht te naīef.
Als het leger weer gaat oefenen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In België ook al, benieuwd wanneer we in Nederland aan de beurt zijn
Scheelt dat ze weinig militaire oefeningen zullen hebben in de zomerquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In België ook al, benieuwd wanneer we in Nederland aan de beurt zijn
Da's meestal de aanleiding. En met alle droogte als gevolg van klimaatverandering is een vonkje genoeg voor een flinke brand.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En idoterie zoals bbq-en in het bos. En idioterie zoals brandstichting. En idioterie zoals het verbranden van groenafval.
Facepalmwaardig inderdaad. Ik ben sowieso al allergisch voor mensen die hun auto minutenlang laten draaien.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die de auto laten draaien op een kurkdroge hei.
Maar dat gaat nu helemaal goedkomen, want ze hebben eindelijk maatregelen getroffen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het leger weer gaat oefenen.
Ftfy (of eigenlijk voor mijzelf)quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Facepalmwaardig inderdaad. Ik ben sowieso al allergisch voor mensen die hun auto minutenlang laten draaien.
Die van ons roepen toch sowieso alleen maar "bang bang bang"?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Scheelt dat ze weinig militaire oefeningen zullen hebben in de zomer
quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat gaat nu helemaal goedkomen, want ze hebben eindelijk maatregelen getroffen.
Hebben ze daarom met die vorige hittegolf op 3 plekken brand gesticht?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die van ons roepen toch sowieso alleen maar "bang bang bang"?
Voor wie moeten ze bang zijn dan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die van ons roepen toch sowieso alleen maar "bang bang bang"?
"Even iets pakken!"quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Facepalmwaardig inderdaad. Ik ben sowieso al allergisch voor mensen die hun auto minutenlang laten draaien.
Zag vorig jaar beelden op TV hoe brandweerlui een bosbrand aan het uitblussen waren, was gelukt om verspreiding van het vuur tegen te houden en brand onder controle. Staat er een oud boertje beetje bij te kijken, en flikkert gewoon een brandende sigarettenpeuk in de bosjes. Op live TV. De brandweerman:quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meestal de aanleiding. En met alle droogte als gevolg van klimaatverandering is een vonkje genoeg voor een flinke brand.
En terecht ookquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag vorig jaar beelden op TV hoe brandweerlui een bosbrand aan het uitblussen waren, was gelukt om verspreiding van het vuur tegen te houden en brand onder controle. Staat er een oud boertje beetje bij te kijken, en flikkert gewoon een brandende sigarettenpeuk in de bosjes. Op live TV. De brandweerman:
[ afbeelding ]
Gap werd live op TV gearresteerd
Mensen zijn zo fucking dom.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag vorig jaar beelden op TV hoe brandweerlui een bosbrand aan het uitblussen waren, was gelukt om verspreiding van het vuur tegen te houden en brand onder controle. Staat er een oud boertje beetje bij te kijken, en flikkert gewoon een brandende sigarettenpeuk in de bosjes. Op live TV. De brandweerman:
[ afbeelding ]
Gap werd live op TV gearresteerd
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al bijna avondeten tijd voor jou.
Sowieso mensen die denken dat het slim is om te gaan BBQ'en met deze hitte in een brandbaar gebied.quote:
Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat, maar veel zal het niet zijn. En de beelden van die branden zijn gewoon doodengquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken dat het slim is om te gaan BBQ'en met deze hitte in een brandbaar gebied.
Ik heb collega's in Zuid-Frankrijk en die dachten dat ze in Dune of Mad Max beland waren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat, maar veel zal het niet zijn. En de beelden van die branden zijn gewoon doodeng![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik las ik heb Homerquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hommer maar ik moet nu eerst naar de kapper.
Alsof die branden nog niet erg genoeg zijn hebben ze ook al gigantische wormen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb collega's in Zuid-Frankrijk en die dachten dat ze in Dune of Mad Max beland waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat, maar veel zal het niet zijn. En de beelden van die branden zijn gewoon doodeng![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, surreel is het vaak. Vorig jaar had ik een baan op kantoor. Werkplek zat in een kelder dus geen mogelijkheid tot naar buiten kijken. Er hing al een rooklucht in de lucht onderweg naar werk. Tijdens werk kreeg iedereen al een pushmelding vanwege de luchtkwaliteit. We gaan naar buiten voor lunch in de middag en het zicht was nog geen 100 fucking meter. Overal sirenes te horen van brandweer dat de stad uitraast. Fucking apocalyptisch Silent Hill creepy sfeer gewoon.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb collega's in Zuid-Frankrijk en die dachten dat ze in Dune of Mad Max beland waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, surreel is het vaak. Vorig jaar had ik een baan op kantoor. Werkplek zat in een kelder dus geen mogelijkheid tot naar buiten kijken. Er hing al een rooklucht in de lucht onderweg naar werk. Tijdens werk kreeg iedereen al een pushmelding vanwege de luchtkwaliteit. We gaan naar buiten voor lunch in de middag en het zicht was nog geen 100 fucking meter. Overal sirenes te horen van brandweer dat de stad uitraast. Fucking apocalyptisch Silent Hill creepy sfeer gewoon.
Je kan het ook gewoon negeren, werkt ook prima. Doen we al decennia lang met klimaatverandering en daarom bestaat het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, surreel is het vaak. Vorig jaar had ik een baan op kantoor. Werkplek zat in een kelder dus geen mogelijkheid tot naar buiten kijken. Er hing al een rooklucht in de lucht onderweg naar werk. Tijdens werk kreeg iedereen al een pushmelding vanwege de luchtkwaliteit. We gaan naar buiten voor lunch in de middag en het zicht was nog geen 100 fucking meter. Overal sirenes te horen van brandweer dat de stad uitraast. Fucking apocalyptisch Silent Hill creepy sfeer gewoon.
Niet zo drammen he.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren, werkt ook prima. Doen we al decennia lang met klimaatverandering en daarom bestaat het niet.
HOAX!quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren, werkt ook prima. Doen we al decennia lang met klimaatverandering en daarom bestaat het niet.
Valt nog redelijk mee hier.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo lekker naar huis en dan thuis een ijsje pakken
Laat zien dan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Karzai het volgende:
Werd net een hele stapel pokemon kaarten gevonden door een collega en er zat ook een bijzondere bij
Het begint nu wat bewolkt te worden. Maar ik ben nu al doorweekt van het zweet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt nog redelijk mee hier.
Je was okayquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het begint nu wat bewolkt te worden. Maar ik ben nu al doorweekt van het zweet.
Vanochtend leek het er nog op dat er vanaf 5 uur 5,3 mm zou gaan vallen. Is inmiddels al bijgesteld naar 2,1.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 14 uur een buitje. Ben benieuwd.
Volgens de radar zag ik om 15 uur een oranje vlek boven Charleroi liggen dat deze kant op komt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend leek het er nog op dat er vanaf 5 uur 5,3 mm zou gaan vallen. Is inmiddels al bijgesteld naar 2,1.
Kratjewedde: Komt niks van terecht.
Er trekt in ieder geeval de komnende uren heel wat over het gebied rond Köln heen. Dat is in ieder geval goed voor de waterstand in de Rijn. Al zal het geen meters schelen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de radar zag ik om 15 uur een oranje vlek boven Charleroi liggen dat deze kant op komt.
quote:De Belgische powerlifster Sonita Muluh (29) is een gouden WK-medaille misgelopen door bewuste sabotage. Een Litouwse man, die Muluh tijdens haar oefening bijstond, heeft laten weten dat hij haar vanuit racistische overwegingen opzettelijk dwarsboomde. De Litouwse bond heeft hem levenslang geschorst.
[..]
"Ik ben een racist en heb het expres gedaan", reageert Ernestas Kusinas onder een post op social media.
Dat is wel eerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik ben een racist en heb het expres gedaan", reageert Ernestas Kusinas onder een post op social media.
wutquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit ook weer![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)e-oefening-saboteert
[..]
Ze liggen nu op kantoor en die is even bezet, zal kijken of ik zo een fotootje van kan maken.quote:
Kan wel vragen of er geen kaarten bij zitten voor mijn collectie maar dat schiet niet op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ze liggen nu op kantoor en die is even bezet, zal kijken of ik zo een fotootje van kan maken.
Ja ik heb er de ballen verstand van, anders zou ik ze moeten kopen en dan weer doorverkopenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel vragen of er geen kaarten bij zitten voor mijn collectie maar dat schiet niet op.
Zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik heb er de ballen verstand van, anders zou ik ze moeten kopen en dan weer doorverkopen
Zit er toevallig niks tussen waar deze opstaan?:quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:22 schreef Ama het volgende:
Alle kaarten met deze spaar ik:
[ afbeelding ]
Coineon en Fleseon zijn voor mij.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:22 schreef Ama het volgende:
Alle kaarten met deze spaar ik:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Het is dan misschien niet zo warm vandaag en de zon is weg, maar het is echt tyfusbenauwd
Bewolking en briesje helpt wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.
Gisteren was het 36 graden en nu 26, toch vond ik het gisteren aangenamerquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.
Nicequote:Op donderdag 30 juli 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe jeans besteld bij zalando.
@:Ama Ik ben begonnen met The Testaments op disney+
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het 36 graden en nu 26, toch vond ik het gisteren aangenamer
Ik was netflix zat, dus heb ik die omgewisseld met disney+ bij kpn.quote:
Dan had je thuis moeten blijven, daar moet je bijna een trui aanquote:
Nou nou.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je thuis moeten blijven, daar moet je bijna een trui aan
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je thuis moeten blijven, daar moet je bijna een trui aan
Stuur hierheen!quote:
Oh hier komt ook wat straksquote:
Ja, dat stuurde ik net door.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier komt ook wat straks
Hier gaat het er allemaal straks weer langsquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier komt ook wat straks
Wk stelt niks zonder de Europese landen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
De Afrikaanse steun voor de plannen van de FIFA is zo typisch voor dat continent. Echt geen ruggengraat en altijd maar opportunistisch handelen. Dit is hoe dat continent zelf de slavernij ooit zo groot heeft gemaakt, kolonisten vrij spel hebben gegeven en China nu alles laat overnemen.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat stuurde ik net door.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gaat het er allemaal straks weer langs
Dit is ook precies hoe MBS daar nu nog steeds zit. Kleine kutlanden in Afrika omkopen, ook al is er totaal geen autosport.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wk stelt niks voor zonder de Europese landen.
Maar die andere landen hebben dan wel meer kans om wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wk stelt niks voor zonder de Europese landen.
Niet alles wordt overgenomen door de Chinezenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
De Afrikaanse steun voor de plannen van de FIFA is zo typisch voor dat continent. Echt geen ruggengraat en altijd maar opportunistisch handelen. Dit is hoe dat continent zelf de slavernij ooit zo groot heeft gemaakt, kolonisten vrij spel hebben gegeven en China nu alles laat overnemen.
Misschien valt die ook onder China inmiddels.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alles wordt overgenomen door de ChinezenWe hebben Bolle Jos nog
Dat MBS permanent aan de macht wil, is ook een verkeerd signaal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook precies hoe MBS daar nu nog steeds zit. Kleine kutlanden in Afrika omkopen, ook al is er totaal geen autosport.
Die houdt de economie van Searre leone draaiende.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alles wordt overgenomen door de ChinezenWe hebben Bolle Jos nog
Gegarandeerd een nieuwe winnaar als het eveneens extreem kritische CONMEBOL mee doet aan de boycot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die andere landen hebben dan wel meer kans om wereldkampioen te worden.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien valt die ook onder China inmiddels.
Hij is niet voor niks slim getrouwd met de dochter van de koning, kan die straks royale immuniteit krijgenquote:‘Bolle Jos’ stapelt veroordelingen: voortvluchtige drugscrimineel moet ruim 100 jaar de cel in
‘Bolle Jos’ Leijdekkers (35) is donderdag als een van de hoofdrolspelers in het Belgische megaproces Costa veroordeeld tot veertien jaar cel. Dankzij een zoveelste veroordeling in België is de Brabantse cokebaron de grens van honderd jaar celstraf gepasseerd. In deze tien rechtszaken werd de meest gezochte man van de Benelux veroordeeld.
FIA staat gelukkig nog los van de Amerikanen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat MBS permanent aan de macht wil, is ook een verkeerd signaal.
Alles wat de Amerikanen qua sport aanraken, maken ze dood.
Dat dachten we van de FIFA ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FIA staat gelukkig nog los van de Amerikanen.
Net als Israel in de komende jaren Eurovisiesongfestival wint.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gegarandeerd een nieuwe winnaar als het eveneens extreem kritische CONMEBOL mee doet aan de boycot.
Die komt wel op een andere manier aan zijn einde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet voor niks slim getrouwd met de dochter van de koning, kan die straks royale immuniteit krijgen
Valt nog mee dat die trofee niet uit elkaar viel toen Trump hem aanraakte.quote:
Ik zei tegen een collega of hij gaat de bak in of komt aan zijn einde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet voor niks slim getrouwd met de dochter van de koning, kan die straks royale immuniteit krijgen
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zei tegen een collega of hij gaat de bak in of komt aan zijn einde.
GMTA.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die komt wel op een andere manier aan zijn einde.
Gaat er weer geboycot worden dan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als Israel in de komende jaren Eurovisiesongfestival wint.
Klinkt onheilspellend, ben je wat van plan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die komt wel op een andere manier aan zijn einde.
Ik heb geen idee.quote:
Some say...quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt onheilspellend, ben je wat van plan?
Ik ben niks van plan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt onheilspellend, ben je wat van plan?
Waar protesteren ze nu weer tegen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eters-file~a33ad477/
Gekke boeren.
De boeren mogen blij zijn dat er weer beleid is. Dus ik heb niks met die protesten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eters-file~a33ad477/
Gekke boeren.
Nieuw stikstofbeleid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar protesteren ze nu weer tegen?
ik begin er niet eens aanquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
NWS / Gasgenerator tegen volle stroomnet: hoe logisch is dat?
Zelden zo veel intens domme reacties in één topic hier op het forum gezien. En dat zegt echt wat.
strooi met geld en ze doen alles wat je wilquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Ben jij daarom zo van de biljetjesquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
strooi met geld en ze doen alles wat je wil
Niet meer dan normale vliegtuigen lijkt me?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lkaar/159381745.html
Deze vliegtuig is niet goed voor mensen met claustrofobie.
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:41 schreef bitterbal het volgende:
ik wil al slapen maar veel te vroeg nog
ik vermoed dat er ipv ramen beeldschermen inzitten waar je naar 'buiten' kan kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lkaar/159381745.html
Deze vliegtuig is niet goed voor mensen met claustrofobie.
Als die 3x zo snel is dan zou dat prima zijn, maar dat zal wel weer nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat er ipv ramen beeldschermen inzitten waar je naar 'buiten' kan kijken
Is toch niet hetzelfde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat er ipv ramen beeldschermen inzitten waar je naar 'buiten' kan kijken
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan ga ik vannacht weer spoken
Daarom niet egoliften en eerst een goede techniek leren. Rug slopen is slechte techniek.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt onder dingen waar ik m'n rug mee sloop. Weet niet of ik dat überhaupt technisch goed kan uitvoeren met het gewicht dat ik normaal gebruik.
Snap ik.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:12 schreef bitterbal het volgende:
sommige dagen trek ik dat geblaf zo slecht
Cornettoquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak zo wel even een cornetto. Maar eerst een dutje.
Perenijsjequote:Op donderdag 30 juli 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak zo wel even een cornetto. Maar eerst een dutje.
Die hebben ze hier niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
tip.
Die van G'woon zijn ook erg lekker.
Hmm Jumbo huismerk heeft ze vast ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
tip.
Die van G'woon zijn ook erg lekker.
Gelukkig hier nu regen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:44 schreef Ama het volgende:
WKN / Ook grote bosbrand in Suffolk, UK de wereld staat in de fik volgens mij.
quote:
quote:
quote:
Ik las konijnenquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kozijnen zitten er in. Morgen de ramen en de deur.
Even een plekje vinden om mijn dochter naar toe te brengen morgen. Die gaat niet uren boven zitten spelen.
ja doe jij de konijnen er maar inquote:
Het probleem was dat de machine die me m'n schouders en bovenrug laat isoleren niet bestaat in die sportschool, ik kan weken die spieren niet trainen als ik zoiets ga doen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet egoliften en eerst een goede techniek leren. Rug slopen is slechte techniek.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mango passievrucht gebakje
Vraag gewoon een trainer om hulp en begin licht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem was dat de machine die me m'n schouders en bovenrug laat isoleren niet bestaat in die sportschool, ik kan weken die spieren niet trainen als ik zoiets ga doen.
Ik zou @bitterbal vragenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:11 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens even een stukje zalm flamberen
Ik zou dat niet doenquote:
En terecht.quote:De 55 voetbalbonden van de UEFA zullen het WK boycotten als de FIFA doorgaat met het plan om een deel van zijn toernooien aan private investeerders te verkopen. Dat laat de UEFA donderdag in een verklaring weten.
Over 4 jaar zijn ze het vergeten.quote:
Kwaak kwaak kwaak. En tegen die tijd schuifelen ze gewoon mee met wat de fifa wilquote:
Ik heb er nu eentje van de AHquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu mango-ijsjes van de Picnic.
Infantino heeft z'n hand overspeeld hier, dit is echt niet een inhoudsloos besluit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak kwaak. En tegen die tijd schuifelen ze gewoon mee met wat de fifa wil
quote:
Hier wel wat meer. Maar had wel nog veel meer gemogenquote:
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 30 juli 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Infantino heeft z'n hand overspeeld hier, dit is echt niet een inhoudsloos besluit.
Doodmeppenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
En er zit hier een vlieg in de woonkamer.Dat waren mijn klachten voor vandaag.
Oh.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben mijn vliegen mep skills ineens kwijt.
De elektrische werkt gewoon het bestequote:Op donderdag 30 juli 2026 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
Wij hebben hier zo'n elecktrisch tennisracket en een gewoon mepding. Als het een niet werkt, dan vaak het andere wel
Alleen als ik ze dan wel even naar buiten doe. Want somehow worden ze alleen getaserd en vliegen ze daarna zo weer wegquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De elektrische werkt gewoon het beste
Ja je moet ook zorgen dat ze aan het racket blijven plakken, en dan nog even doorknetterenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als ik ze dan wel even naar buiten doe. Want somehow worden ze alleen getaserd.
Zelfs dan!quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet ook zorgen dat ze aan het racket blijven plakken, en dan nog even doorknetteren
Ik haat dit tijdperk.quote:AI companies are anonymously buying and destroying millions of books through middleman services to avoid headlines about AI companies buying and destroying millions of books
Oh ik kan het toch nog.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Hier waren in de polders de landbouwvliegen weer actief, die zijn echt zo intens veel kutten dan huisvliegenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag nog een vlieg dood geslagen met mijn hand.
Ik had ook niet het idee dat dit een huisvlieg was. Deze was heel irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren in de polders de landbouwvliegen weer actief, die zijn echt zo intens veel kutten dan huisvliegen
Zijn dat die strontvliegen? Of zijn die weer anders?quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren in de polders de landbouwvliegen weer actief, die zijn echt zo intens veel kutten dan huisvliegen
Van die kleine kutdingen. Het is niet eens uit te leggen hoe ze nog irritanter zijn dan de gewone vlieg, maar ik weet precies wat ie bedoelt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn dat die strontvliegen? Of zijn die weer anders?
Oh. Ik vind die glimmende strontvliegen ook altijd hinderlijker dan de zwarte huisvliegquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die kleine kutdingen. Het is niet eens uit te leggen hoe ze nog irritanter zijn dan de gewone vlieg, maar ik weet precies wat ie bedoelt.
En volgens mij steken die ook nog.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die kleine kutdingen. Het is niet eens uit te leggen hoe ze nog irritanter zijn dan de gewone vlieg, maar ik weet precies wat ie bedoelt.
Ja weet niet hoe die kutbeesten heten, maar die zijn zo irritant 'plakkerig', die sla je weg en vervolgens vliegen ze weer op je af. Gaan ook de hele tijd op je hoofd en oren zittenquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ruim gewoon op tijd de vuilnis op. Nooit vliegen
Is het niet dat ze ook gewoon makkelijk via de voordeur enz mee naar binnen komen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dan weten ze mijn balkondeur ook wel te vinden zou je denkenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het niet dat ze ook gewoon makkelijk via de voordeur enz mee naar binnen komen.
hoogtevreesquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan weten ze mijn balkondeur ook wel te vinden zou je denken
blinddoek voor doen, dan zie je ze ook nietquote:
Waarschijnlijk was er niet maar 1.quote:
Dat moet je met eetstokjes doen. Als je er een vlieg mee kunt vangen, dan kun je alles bereiken in het leven.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Kwam hier kijken omdat we het over hem hadden @Vliegquote:
*quote:
op allestoringen zijn idd sinds 7u meldingen te zienquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom doet HBO het ineens niet meer
Irritant. Ik zat er zo inquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
op allestoringen zijn idd sinds 7u meldingen te zien
Ik heb gewoon een hor, hier ook niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Nooit bezocht. 3 posts.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 3 (gemiddeld 1 per dag)
quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb al 2 biefstukken verpest in de pan
hoe?quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zelfs dat niet eens, het zag er groen uit
Kinkyquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
blinddoek voor doen, dan zie je ze ook niet
aantal meldingen neemt af... werkt het alweer?quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
aantal meldingen neemt af... werkt het alweer?
Zolang het hier maar rustig en normaal blijft.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het wordt weer goed zomers in mijn vrije week.
Ja, hier is dat. In IJsland is het 15 graden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het hier maar rustig en normaal blijft.
Heb je al een eclipsbrilletje?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hier is dat. In IJsland is het 15 graden.
Jas mee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hier is dat. In IJsland is het 15 graden.
Zo, ben ik weerquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, droog. Is ook alles mee gezegd meer goed. Ik ga nog even tippelen4067 stapjes nu. Kanniehe.
Lijkt erop dat ik straks met 30 graden in een winterjas richting Schiphol gaquote:
Je kunt die jas daar ook uitdoen, je hoeft niet heel de tijd met die jas aan rond te lopenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ik straks met 30 graden in een winterjas richting Schiphol ga
Moet al twee tassen meeslepenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt die jas daar ook uitdoen, je hoeft niet heel de tijd met die jas aan rond te lopen
op de bbq?quote:
nee want mag niet, ik twijfel nog: op de grillplaat of in de panquote:
wasnt me, im not cooking yetquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:40 schreef gianni61 het volgende:
Het ruikt hier als of iemand vakkundig zijn eten aan het verbranden is
Toch maar wat minder zooi meenemen of gewoon ruimbagage boekenquote:
@bitterbalquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:40 schreef gianni61 het volgende:
Het ruikt hier als of iemand vakkundig zijn eten aan het verbranden is
Ik heb eigenlijk niets meer op HDDs staan. Heb wel nog mijn iPad Classic in de kast liggen ergens.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
De laatste dagen even mijn externe harde schijf met muziek opgeschoond (ooit al eens aan begonnen.) en dan bedoel ik even de dubbele nummers er van af gooien. Toch nog 152 gb aan muziek.. mwah. Tijd om meer er op te zetten....
Ik ook niet. Alles staat op Youtube.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets meer op HDDs staan. Heb wel nog mijn iPad Classic in de kast liggen ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |