Gelukkig hier nu regen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:44 schreef Ama het volgende:
WKN / Ook grote bosbrand in Suffolk, UK de wereld staat in de fik volgens mij.
quote:
quote:
quote:
Ik las konijnenquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kozijnen zitten er in. Morgen de ramen en de deur.
Even een plekje vinden om mijn dochter naar toe te brengen morgen. Die gaat niet uren boven zitten spelen.
ja doe jij de konijnen er maar inquote:
Het probleem was dat de machine die me m'n schouders en bovenrug laat isoleren niet bestaat in die sportschool, ik kan weken die spieren niet trainen als ik zoiets ga doen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet egoliften en eerst een goede techniek leren. Rug slopen is slechte techniek.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mango passievrucht gebakje
Vraag gewoon een trainer om hulp en begin licht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem was dat de machine die me m'n schouders en bovenrug laat isoleren niet bestaat in die sportschool, ik kan weken die spieren niet trainen als ik zoiets ga doen.
Ik zou @bitterbal vragenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:11 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens even een stukje zalm flamberen
Ik zou dat niet doenquote:
En terecht.quote:De 55 voetbalbonden van de UEFA zullen het WK boycotten als de FIFA doorgaat met het plan om een deel van zijn toernooien aan private investeerders te verkopen. Dat laat de UEFA donderdag in een verklaring weten.
Over 4 jaar zijn ze het vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |