wutquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit ook weer![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)e-oefening-saboteert
[..]
Ze liggen nu op kantoor en die is even bezet, zal kijken of ik zo een fotootje van kan maken.quote:
Kan wel vragen of er geen kaarten bij zitten voor mijn collectie maar dat schiet niet op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ze liggen nu op kantoor en die is even bezet, zal kijken of ik zo een fotootje van kan maken.
Ja ik heb er de ballen verstand van, anders zou ik ze moeten kopen en dan weer doorverkopenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel vragen of er geen kaarten bij zitten voor mijn collectie maar dat schiet niet op.
Zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik heb er de ballen verstand van, anders zou ik ze moeten kopen en dan weer doorverkopen
Zit er toevallig niks tussen waar deze opstaan?:quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:22 schreef Ama het volgende:
Alle kaarten met deze spaar ik:
[ afbeelding ]
Coineon en Fleseon zijn voor mij.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:22 schreef Ama het volgende:
Alle kaarten met deze spaar ik:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Het is dan misschien niet zo warm vandaag en de zon is weg, maar het is echt tyfusbenauwd
Bewolking en briesje helpt wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.
Gisteren was het 36 graden en nu 26, toch vond ik het gisteren aangenamerquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.
Nicequote:Op donderdag 30 juli 2026 13:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
Nieuwe jeans besteld bij zalando.
@:Ama Ik ben begonnen met The Testaments op disney+
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren was het 36 graden en nu 26, toch vond ik het gisteren aangenamer
Ik was netflix zat, dus heb ik die omgewisseld met disney+ bij kpn.quote:
Dan had je thuis moeten blijven, daar moet je bijna een trui aanquote:
Nou nou.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je thuis moeten blijven, daar moet je bijna een trui aan
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan had je thuis moeten blijven, daar moet je bijna een trui aan
Stuur hierheen!quote:
Oh hier komt ook wat straksquote:
Ja, dat stuurde ik net door.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier komt ook wat straks
Hier gaat het er allemaal straks weer langsquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh hier komt ook wat straks
Wk stelt niks zonder de Europese landen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
De Afrikaanse steun voor de plannen van de FIFA is zo typisch voor dat continent. Echt geen ruggengraat en altijd maar opportunistisch handelen. Dit is hoe dat continent zelf de slavernij ooit zo groot heeft gemaakt, kolonisten vrij spel hebben gegeven en China nu alles laat overnemen.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat stuurde ik net door.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier gaat het er allemaal straks weer langs
Dit is ook precies hoe MBS daar nu nog steeds zit. Kleine kutlanden in Afrika omkopen, ook al is er totaal geen autosport.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wk stelt niks voor zonder de Europese landen.
Maar die andere landen hebben dan wel meer kans om wereldkampioen te worden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wk stelt niks voor zonder de Europese landen.
Niet alles wordt overgenomen door de Chinezenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
De Afrikaanse steun voor de plannen van de FIFA is zo typisch voor dat continent. Echt geen ruggengraat en altijd maar opportunistisch handelen. Dit is hoe dat continent zelf de slavernij ooit zo groot heeft gemaakt, kolonisten vrij spel hebben gegeven en China nu alles laat overnemen.
Misschien valt die ook onder China inmiddels.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alles wordt overgenomen door de ChinezenWe hebben Bolle Jos nog
Dat MBS permanent aan de macht wil, is ook een verkeerd signaal.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is ook precies hoe MBS daar nu nog steeds zit. Kleine kutlanden in Afrika omkopen, ook al is er totaal geen autosport.
Die houdt de economie van Searre leone draaiende.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alles wordt overgenomen door de ChinezenWe hebben Bolle Jos nog
Gegarandeerd een nieuwe winnaar als het eveneens extreem kritische CONMEBOL mee doet aan de boycot.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar die andere landen hebben dan wel meer kans om wereldkampioen te worden.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien valt die ook onder China inmiddels.
Hij is niet voor niks slim getrouwd met de dochter van de koning, kan die straks royale immuniteit krijgenquote:‘Bolle Jos’ stapelt veroordelingen: voortvluchtige drugscrimineel moet ruim 100 jaar de cel in
‘Bolle Jos’ Leijdekkers (35) is donderdag als een van de hoofdrolspelers in het Belgische megaproces Costa veroordeeld tot veertien jaar cel. Dankzij een zoveelste veroordeling in België is de Brabantse cokebaron de grens van honderd jaar celstraf gepasseerd. In deze tien rechtszaken werd de meest gezochte man van de Benelux veroordeeld.
FIA staat gelukkig nog los van de Amerikanen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat MBS permanent aan de macht wil, is ook een verkeerd signaal.
Alles wat de Amerikanen qua sport aanraken, maken ze dood.
Dat dachten we van de FIFA ook.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FIA staat gelukkig nog los van de Amerikanen.
Net als Israel in de komende jaren Eurovisiesongfestival wint.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gegarandeerd een nieuwe winnaar als het eveneens extreem kritische CONMEBOL mee doet aan de boycot.
Die komt wel op een andere manier aan zijn einde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet voor niks slim getrouwd met de dochter van de koning, kan die straks royale immuniteit krijgen
Valt nog mee dat die trofee niet uit elkaar viel toen Trump hem aanraakte.quote:
Ik zei tegen een collega of hij gaat de bak in of komt aan zijn einde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hij is niet voor niks slim getrouwd met de dochter van de koning, kan die straks royale immuniteit krijgen
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zei tegen een collega of hij gaat de bak in of komt aan zijn einde.
GMTA.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die komt wel op een andere manier aan zijn einde.
Gaat er weer geboycot worden dan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net als Israel in de komende jaren Eurovisiesongfestival wint.
Klinkt onheilspellend, ben je wat van plan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die komt wel op een andere manier aan zijn einde.
Ik heb geen idee.quote:
Some say...quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt onheilspellend, ben je wat van plan?
Ik ben niks van plan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt onheilspellend, ben je wat van plan?
Waar protesteren ze nu weer tegen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eters-file~a33ad477/
Gekke boeren.
De boeren mogen blij zijn dat er weer beleid is. Dus ik heb niks met die protesten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eters-file~a33ad477/
Gekke boeren.
Nieuw stikstofbeleid.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar protesteren ze nu weer tegen?
ik begin er niet eens aanquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:27 schreef Nattekat het volgende:
NWS / Gasgenerator tegen volle stroomnet: hoe logisch is dat?
Zelden zo veel intens domme reacties in één topic hier op het forum gezien. En dat zegt echt wat.
strooi met geld en ze doen alles wat je wilquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:57 schreef Nattekat het volgende:
Ben jij daarom zo van de biljetjesquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
strooi met geld en ze doen alles wat je wil
Niet meer dan normale vliegtuigen lijkt me?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lkaar/159381745.html
Deze vliegtuig is niet goed voor mensen met claustrofobie.
Gewoon doenquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:41 schreef bitterbal het volgende:
ik wil al slapen maar veel te vroeg nog
ik vermoed dat er ipv ramen beeldschermen inzitten waar je naar 'buiten' kan kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)lkaar/159381745.html
Deze vliegtuig is niet goed voor mensen met claustrofobie.
Als die 3x zo snel is dan zou dat prima zijn, maar dat zal wel weer nietquote:Op donderdag 30 juli 2026 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat er ipv ramen beeldschermen inzitten waar je naar 'buiten' kan kijken
Is toch niet hetzelfde.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vermoed dat er ipv ramen beeldschermen inzitten waar je naar 'buiten' kan kijken
quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want dan ga ik vannacht weer spoken
Daarom niet egoliften en eerst een goede techniek leren. Rug slopen is slechte techniek.quote:Op woensdag 29 juli 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Valt onder dingen waar ik m'n rug mee sloop. Weet niet of ik dat überhaupt technisch goed kan uitvoeren met het gewicht dat ik normaal gebruik.
Snap ik.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:12 schreef bitterbal het volgende:
sommige dagen trek ik dat geblaf zo slecht
Cornettoquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak zo wel even een cornetto. Maar eerst een dutje.
Perenijsjequote:Op donderdag 30 juli 2026 15:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik pak zo wel even een cornetto. Maar eerst een dutje.
Die hebben ze hier niet meerquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
tip.
Die van G'woon zijn ook erg lekker.
Hmm Jumbo huismerk heeft ze vast ook wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:34 schreef rival het volgende:
[..]
tip.
Die van G'woon zijn ook erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |