Zag vorig jaar beelden op TV hoe brandweerlui een bosbrand aan het uitblussen waren, was gelukt om verspreiding van het vuur tegen te houden en brand onder controle. Staat er een oud boertje beetje bij te kijken, en flikkert gewoon een brandende sigarettenpeuk in de bosjes. Op live TV. De brandweerman:quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's meestal de aanleiding. En met alle droogte als gevolg van klimaatverandering is een vonkje genoeg voor een flinke brand.
En terecht ookquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag vorig jaar beelden op TV hoe brandweerlui een bosbrand aan het uitblussen waren, was gelukt om verspreiding van het vuur tegen te houden en brand onder controle. Staat er een oud boertje beetje bij te kijken, en flikkert gewoon een brandende sigarettenpeuk in de bosjes. Op live TV. De brandweerman:
[ afbeelding ]
Gap werd live op TV gearresteerd
Mensen zijn zo fucking dom.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zag vorig jaar beelden op TV hoe brandweerlui een bosbrand aan het uitblussen waren, was gelukt om verspreiding van het vuur tegen te houden en brand onder controle. Staat er een oud boertje beetje bij te kijken, en flikkert gewoon een brandende sigarettenpeuk in de bosjes. Op live TV. De brandweerman:
[ afbeelding ]
Gap werd live op TV gearresteerd
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al bijna avondeten tijd voor jou.
Sowieso mensen die denken dat het slim is om te gaan BBQ'en met deze hitte in een brandbaar gebied.quote:
Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat, maar veel zal het niet zijn. En de beelden van die branden zijn gewoon doodengquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Sowieso mensen die denken dat het slim is om te gaan BBQ'en met deze hitte in een brandbaar gebied.
Ik heb collega's in Zuid-Frankrijk en die dachten dat ze in Dune of Mad Max beland waren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat, maar veel zal het niet zijn. En de beelden van die branden zijn gewoon doodeng![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik las ik heb Homerquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hommer maar ik moet nu eerst naar de kapper.
Alsof die branden nog niet erg genoeg zijn hebben ze ook al gigantische wormen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb collega's in Zuid-Frankrijk en die dachten dat ze in Dune of Mad Max beland waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er in hun hoofd omgaat, maar veel zal het niet zijn. En de beelden van die branden zijn gewoon doodeng![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, surreel is het vaak. Vorig jaar had ik een baan op kantoor. Werkplek zat in een kelder dus geen mogelijkheid tot naar buiten kijken. Er hing al een rooklucht in de lucht onderweg naar werk. Tijdens werk kreeg iedereen al een pushmelding vanwege de luchtkwaliteit. We gaan naar buiten voor lunch in de middag en het zicht was nog geen 100 fucking meter. Overal sirenes te horen van brandweer dat de stad uitraast. Fucking apocalyptisch Silent Hill creepy sfeer gewoon.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb collega's in Zuid-Frankrijk en die dachten dat ze in Dune of Mad Max beland waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, surreel is het vaak. Vorig jaar had ik een baan op kantoor. Werkplek zat in een kelder dus geen mogelijkheid tot naar buiten kijken. Er hing al een rooklucht in de lucht onderweg naar werk. Tijdens werk kreeg iedereen al een pushmelding vanwege de luchtkwaliteit. We gaan naar buiten voor lunch in de middag en het zicht was nog geen 100 fucking meter. Overal sirenes te horen van brandweer dat de stad uitraast. Fucking apocalyptisch Silent Hill creepy sfeer gewoon.
Je kan het ook gewoon negeren, werkt ook prima. Doen we al decennia lang met klimaatverandering en daarom bestaat het niet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, surreel is het vaak. Vorig jaar had ik een baan op kantoor. Werkplek zat in een kelder dus geen mogelijkheid tot naar buiten kijken. Er hing al een rooklucht in de lucht onderweg naar werk. Tijdens werk kreeg iedereen al een pushmelding vanwege de luchtkwaliteit. We gaan naar buiten voor lunch in de middag en het zicht was nog geen 100 fucking meter. Overal sirenes te horen van brandweer dat de stad uitraast. Fucking apocalyptisch Silent Hill creepy sfeer gewoon.
Niet zo drammen he.quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren, werkt ook prima. Doen we al decennia lang met klimaatverandering en daarom bestaat het niet.
HOAX!quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren, werkt ook prima. Doen we al decennia lang met klimaatverandering en daarom bestaat het niet.
Valt nog redelijk mee hier.quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo lekker naar huis en dan thuis een ijsje pakken
Laat zien dan.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef Karzai het volgende:
Werd net een hele stapel pokemon kaarten gevonden door een collega en er zat ook een bijzondere bij
Het begint nu wat bewolkt te worden. Maar ik ben nu al doorweekt van het zweet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt nog redelijk mee hier.
Je was okayquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het begint nu wat bewolkt te worden. Maar ik ben nu al doorweekt van het zweet.
Vanochtend leek het er nog op dat er vanaf 5 uur 5,3 mm zou gaan vallen. Is inmiddels al bijgesteld naar 2,1.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Om 14 uur een buitje. Ben benieuwd.
Volgens de radar zag ik om 15 uur een oranje vlek boven Charleroi liggen dat deze kant op komt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vanochtend leek het er nog op dat er vanaf 5 uur 5,3 mm zou gaan vallen. Is inmiddels al bijgesteld naar 2,1.
Kratjewedde: Komt niks van terecht.
Er trekt in ieder geeval de komnende uren heel wat over het gebied rond Köln heen. Dat is in ieder geval goed voor de waterstand in de Rijn. Al zal het geen meters schelen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens de radar zag ik om 15 uur een oranje vlek boven Charleroi liggen dat deze kant op komt.
quote:De Belgische powerlifster Sonita Muluh (29) is een gouden WK-medaille misgelopen door bewuste sabotage. Een Litouwse man, die Muluh tijdens haar oefening bijstond, heeft laten weten dat hij haar vanuit racistische overwegingen opzettelijk dwarsboomde. De Litouwse bond heeft hem levenslang geschorst.
[..]
"Ik ben een racist en heb het expres gedaan", reageert Ernestas Kusinas onder een post op social media.
Dat is wel eerlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
"Ik ben een racist en heb het expres gedaan", reageert Ernestas Kusinas onder een post op social media.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |