Oorzaak ook al bekend?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Na Frankrijk en Spanje nu ook Griekenland en Portugal aan de beurt: https://www.fogos.pt/pt/fogo/20261061716
Zelf zat ik te denken aan domme mensen maar dat was wellicht te naīef.quote:
Ja waar ze nog niet eens een biefstukje kunnen bakken jaquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bedoeld mijn restaurant met michellen ster ?
het is nu geluktquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waar ze nog niet eens een biefstukje kunnen bakken ja
"Steak Chef - You didn't mess up a steak!"quote:
nee nog niet. Mijn gerecht daarna was sliptongquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Steak Chef - You didn't mess up a steak!"
Kan ik ook een frikandel speciaal en een sitostick met curry krijgen?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet. Mijn gerecht daarna was sliptongmet spersiebonen, die was wel makkelijk
quote:
En idoterie zoals bbq-en in het bos. En idioterie zoals brandstichting. En idioterie zoals het verbranden van groenafval.quote:
In België ook al, benieuwd wanneer we in Nederland aan de beurt zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:01 schreef Barbusse het volgende:
Na Frankrijk en Spanje nu ook Griekenland en Portugal aan de beurt: https://www.fogos.pt/pt/fogo/20261061716
quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En idoterie zoals bbq-en in het bos. En idioterie zoals brandstichting. En idioterie zoals het verbranden van groenafval.
Dus niet zo naīefquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zelf zat ik te denken aan domme mensen maar dat was wellicht te naīef.
Als het leger weer gaat oefenen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In België ook al, benieuwd wanneer we in Nederland aan de beurt zijn
Scheelt dat ze weinig militaire oefeningen zullen hebben in de zomerquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In België ook al, benieuwd wanneer we in Nederland aan de beurt zijn
Da's meestal de aanleiding. En met alle droogte als gevolg van klimaatverandering is een vonkje genoeg voor een flinke brand.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
En idoterie zoals bbq-en in het bos. En idioterie zoals brandstichting. En idioterie zoals het verbranden van groenafval.
Facepalmwaardig inderdaad. Ik ben sowieso al allergisch voor mensen die hun auto minutenlang laten draaien.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:33 schreef CherryLips het volgende:
Mensen die de auto laten draaien op een kurkdroge hei.
Maar dat gaat nu helemaal goedkomen, want ze hebben eindelijk maatregelen getroffen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als het leger weer gaat oefenen.
Ftfy (of eigenlijk voor mijzelf)quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Facepalmwaardig inderdaad. Ik ben sowieso al allergisch voor mensen die hun auto minutenlang laten draaien.
Die van ons roepen toch sowieso alleen maar "bang bang bang"?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Scheelt dat ze weinig militaire oefeningen zullen hebben in de zomer
quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Maar dat gaat nu helemaal goedkomen, want ze hebben eindelijk maatregelen getroffen.
Hebben ze daarom met die vorige hittegolf op 3 plekken brand gesticht?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die van ons roepen toch sowieso alleen maar "bang bang bang"?
Voor wie moeten ze bang zijn dan?quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Die van ons roepen toch sowieso alleen maar "bang bang bang"?
"Even iets pakken!"quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:35 schreef STING het volgende:
[..]
Facepalmwaardig inderdaad. Ik ben sowieso al allergisch voor mensen die hun auto minutenlang laten draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |