wutquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit ook weer![]()
https://nos.nl/artikel/26(...)e-oefening-saboteert
[..]
Ze liggen nu op kantoor en die is even bezet, zal kijken of ik zo een fotootje van kan maken.quote:
Kan wel vragen of er geen kaarten bij zitten voor mijn collectie maar dat schiet niet op.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:19 schreef Karzai het volgende:
Ze liggen nu op kantoor en die is even bezet, zal kijken of ik zo een fotootje van kan maken.
Ja ik heb er de ballen verstand van, anders zou ik ze moeten kopen en dan weer doorverkopenquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan wel vragen of er geen kaarten bij zitten voor mijn collectie maar dat schiet niet op.
Zoveel verstand heb ik er ook niet van hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja ik heb er de ballen verstand van, anders zou ik ze moeten kopen en dan weer doorverkopen
Zit er toevallig niks tussen waar deze opstaan?:quote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:22 schreef Ama het volgende:
Alle kaarten met deze spaar ik:
[ afbeelding ]
Coineon en Fleseon zijn voor mij.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:22 schreef Ama het volgende:
Alle kaarten met deze spaar ik:
[ afbeelding ]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:31 schreef LTVDK het volgende:
Het is dan misschien niet zo warm vandaag en de zon is weg, maar het is echt tyfusbenauwd
Bewolking en briesje helpt wel.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.
Gisteren was het 36 graden en nu 26, toch vond ik het gisteren aangenamerquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vind het juist koeler dan gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |