Gelukkig hier nu regen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:44 schreef Ama het volgende:
WKN / Ook grote bosbrand in Suffolk, UK de wereld staat in de fik volgens mij.
quote:
quote:
quote:
Ik las konijnenquote:Op donderdag 30 juli 2026 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, kozijnen zitten er in. Morgen de ramen en de deur.
Even een plekje vinden om mijn dochter naar toe te brengen morgen. Die gaat niet uren boven zitten spelen.
ja doe jij de konijnen er maar inquote:
Het probleem was dat de machine die me m'n schouders en bovenrug laat isoleren niet bestaat in die sportschool, ik kan weken die spieren niet trainen als ik zoiets ga doen.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom niet egoliften en eerst een goede techniek leren. Rug slopen is slechte techniek.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mango passievrucht gebakje
Vraag gewoon een trainer om hulp en begin licht.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem was dat de machine die me m'n schouders en bovenrug laat isoleren niet bestaat in die sportschool, ik kan weken die spieren niet trainen als ik zoiets ga doen.
Ik zou @bitterbal vragenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:11 schreef Nizno het volgende:
ik ga maar eens even een stukje zalm flamberen
Ik zou dat niet doenquote:
En terecht.quote:De 55 voetbalbonden van de UEFA zullen het WK boycotten als de FIFA doorgaat met het plan om een deel van zijn toernooien aan private investeerders te verkopen. Dat laat de UEFA donderdag in een verklaring weten.
Over 4 jaar zijn ze het vergeten.quote:
Kwaak kwaak kwaak. En tegen die tijd schuifelen ze gewoon mee met wat de fifa wilquote:
Ik heb er nu eentje van de AHquote:Op donderdag 30 juli 2026 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu mango-ijsjes van de Picnic.
Infantino heeft z'n hand overspeeld hier, dit is echt niet een inhoudsloos besluit.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaak kwaak kwaak. En tegen die tijd schuifelen ze gewoon mee met wat de fifa wil
quote:
Hier wel wat meer. Maar had wel nog veel meer gemogenquote:
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 30 juli 2026 17:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Infantino heeft z'n hand overspeeld hier, dit is echt niet een inhoudsloos besluit.
Doodmeppenquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:42 schreef Ama het volgende:
En er zit hier een vlieg in de woonkamer.Dat waren mijn klachten voor vandaag.
Oh.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben mijn vliegen mep skills ineens kwijt.
De elektrische werkt gewoon het bestequote:Op donderdag 30 juli 2026 17:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh.
Wij hebben hier zo'n elecktrisch tennisracket en een gewoon mepding. Als het een niet werkt, dan vaak het andere wel
Alleen als ik ze dan wel even naar buiten doe. Want somehow worden ze alleen getaserd en vliegen ze daarna zo weer wegquote:Op donderdag 30 juli 2026 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De elektrische werkt gewoon het beste
Ja je moet ook zorgen dat ze aan het racket blijven plakken, en dan nog even doorknetterenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen als ik ze dan wel even naar buiten doe. Want somehow worden ze alleen getaserd.
Zelfs dan!quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je moet ook zorgen dat ze aan het racket blijven plakken, en dan nog even doorknetteren
Ik haat dit tijdperk.quote:AI companies are anonymously buying and destroying millions of books through middleman services to avoid headlines about AI companies buying and destroying millions of books
Oh ik kan het toch nog.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben mijn vliegen mep skills ineens kwijt.
Hier waren in de polders de landbouwvliegen weer actief, die zijn echt zo intens veel kutten dan huisvliegenquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag nog een vlieg dood geslagen met mijn hand.
Ik had ook niet het idee dat dit een huisvlieg was. Deze was heel irritant.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren in de polders de landbouwvliegen weer actief, die zijn echt zo intens veel kutten dan huisvliegen
Zijn dat die strontvliegen? Of zijn die weer anders?quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier waren in de polders de landbouwvliegen weer actief, die zijn echt zo intens veel kutten dan huisvliegen
Van die kleine kutdingen. Het is niet eens uit te leggen hoe ze nog irritanter zijn dan de gewone vlieg, maar ik weet precies wat ie bedoelt.quote:Op donderdag 30 juli 2026 18:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zijn dat die strontvliegen? Of zijn die weer anders?
Oh. Ik vind die glimmende strontvliegen ook altijd hinderlijker dan de zwarte huisvliegquote:Op donderdag 30 juli 2026 18:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van die kleine kutdingen. Het is niet eens uit te leggen hoe ze nog irritanter zijn dan de gewone vlieg, maar ik weet precies wat ie bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |