aantal meldingen neemt af... werkt het alweer?quote:
Jaaaaquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
aantal meldingen neemt af... werkt het alweer?
Zolang het hier maar rustig en normaal blijft.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
Oh, het wordt weer goed zomers in mijn vrije week.
Ja, hier is dat. In IJsland is het 15 graden.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang het hier maar rustig en normaal blijft.
Heb je al een eclipsbrilletje?quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hier is dat. In IJsland is het 15 graden.
Jas mee.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, hier is dat. In IJsland is het 15 graden.
Zo, ben ik weerquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, droog. Is ook alles mee gezegd meer goed. Ik ga nog even tippelen4067 stapjes nu. Kanniehe.
Lijkt erop dat ik straks met 30 graden in een winterjas richting Schiphol gaquote:
Je kunt die jas daar ook uitdoen, je hoeft niet heel de tijd met die jas aan rond te lopenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ik straks met 30 graden in een winterjas richting Schiphol ga
Moet al twee tassen meeslepenquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt die jas daar ook uitdoen, je hoeft niet heel de tijd met die jas aan rond te lopen
op de bbq?quote:
nee want mag niet, ik twijfel nog: op de grillplaat of in de panquote:
wasnt me, im not cooking yetquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:40 schreef gianni61 het volgende:
Het ruikt hier als of iemand vakkundig zijn eten aan het verbranden is
Toch maar wat minder zooi meenemen of gewoon ruimbagage boekenquote:
@bitterbalquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:40 schreef gianni61 het volgende:
Het ruikt hier als of iemand vakkundig zijn eten aan het verbranden is
Ik heb eigenlijk niets meer op HDDs staan. Heb wel nog mijn iPad Classic in de kast liggen ergens.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
De laatste dagen even mijn externe harde schijf met muziek opgeschoond (ooit al eens aan begonnen.) en dan bedoel ik even de dubbele nummers er van af gooien. Toch nog 152 gb aan muziek.. mwah. Tijd om meer er op te zetten....
Ik ook niet. Alles staat op Youtube.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niets meer op HDDs staan. Heb wel nog mijn iPad Classic in de kast liggen ergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |