SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Skattiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:45 schreef greysbones het volgende:
Er kan er ook maar 1 een dergelijke TT maken
quote:
Nu is het gewoon Que Sera Seraquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:22 schreef Barbusse het volgende:
Was toen wel echt letterlijk m'n state of mind
Ja Mini-ToT vergeleek me al met die varkens van Angry Birds, dus hoog tijd dat ik wat aan mijn buikje ga doen!quote:
Ben je groen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja Mini-ToT vergeleek me al met die varkens van Angry Birds, dus hoog tijd dat ik wat aan mijn buikje ga doen!
Ik denk dat @LTVDK wel weet wat ik nu drinkquote:
quote:
Maar ik nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Ltvdk wel weet wat ik nu drink
Nee, Jumbo huismerkquote:
Iets wat deze week in de bonus is, dit is een variant met een van zijn lievelingssmakenquote:
De Doctor? Vanllie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die hebben we nietquote:
Als er een koelkast op het spel zou hebben gestaan, was je nu kanshebber geweest...quote:
Kom eraan!quote:
Gelukkig heb ik er nog eentje die functioneertquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als er een koelkast op het spel zou hebben gestaan, was je nu kanshebber geweest...
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Da's altijd leuk met als je bij andere mensen iets koopt. Heb ik ook met audio apparatuur!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Racefiets is bemachtigd
Was van een oude man die afdankertjes opknapt, die heeft nog een half uur lekker zitten lullen over z'n fietsavonturen
Nog wat van de prijs afgetroggeld?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Racefiets is bemachtigd
Was van een oude man die afdankertjes opknapt, die heeft nog een half uur lekker zitten lullen over z'n fietsavonturen
jaja, stiekem gewoon 's nachts met betonschaar en slijptol oppadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Racefiets is bemachtigd
We verwachten wel dat je volgend jaar mee gaat praten over de Tour...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Racefiets is bemachtigd
En ga je nu elke dag fietsen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet nodig. Was al een hele mooie deal.
Emielquote:
"Hee, deze zwarte fiets was zo te zien eerst grijs?"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja, stiekem gewoon 's nachts met betonschaar en slijptol oppad
Ik had een koffie royaal ijsje van de Hertogquote:
"waar is het framenummer nou"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee, deze zwarte fiets was zo te zien eerst grijs?"
oehquote:
1422055quote:
quote:
Nee. Wil wel zo even gaan.quote:
We hebben hier gebbq'ed.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:00 schreef Barbusse het volgende:
Pinot Noirgaat goed samen met een tournedootje van de grill met wat knoflookolie
Nu al zin in alle fietsverhalenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Wil wel zo even gaan.
Zweet brak me al aan alle kanten uit 5 minuten testen net, dat wordt nog wat
Lekkerquote:
Ik heb inderdaad geen idee wie dat is...quote:
'k heb de banden vol met wind, ja ik heb ja niks te klagen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was nu goed te doen op de fiets.
Je weet nooit hoe het begint en het eindigt altijd met geklaag.quote:
imgtagjesquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:04 schreef drakin het volgende:
https://tenor.com/nl/view(...)%C3%A2n-gif-20808050
Geen idee hoe je dat hier plaatstquote:
Emiel heeft ook geen interesse in jouquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee wie dat is...
En ik hoef het eigenlijk ook niet te weten
[ img ] zonder spaties er voor en [/ img ] er achter ook zonder spatiesquote:
Deze post heeft een hoge Ambar vibe.quote:
Ik ga gewoon m'n rondje van 20km weer doen zo en verwacht minimaal het gemiddelde tempo van m'n beste 20km tot nu toe te evenaren terwijl ik die versnellingen onder de knie probeer te krijgen. Zat echt enorm te klooien voor ik eindelijk een hogere versnelling vond netquote:
quote:
quote:
quote:
je bent geen versnellingen gewend?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon m'n rondje van 20km weer doen zo en verwacht minimaal het gemiddelde tempo van m'n beste 20km tot nu toe te evenaren terwijl ik die versnellingen onder de knie probeer te krijgen. Zat echt enorm te klooien voor ik eindelijk een hogere versnelling vond net
Ik ben versnellingen gewend die je met zo'n draaischijf op je stuur omhoog en omlaag selecteert.quote:
ivm derailleur neem ik aan? gewoon doortrappen terwijl je schakelt..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben versnellingen gewend die je met zo'n draaischijf op je stuur omhoog en omlaag selecteert.
Racefietsen werken iets anders.
Met 'iets' bedoelde ik totaal. Totaal onvergelijkbaar.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ivm derailleur neem ik aan? gewoon doortrappen terwijl je schakelt..
ik moest/moet met mijn huidige fiets enorm wennen aan niet trappen tijdens wisselen van versnelling
Zo'n afgetrainde atleet jij. Daar zwichten alle vrouwen voorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben versnellingen gewend die je met zo'n draaischijf op je stuur omhoog en omlaag selecteert.
Racefietsen werken iets anders.
ik heb op vorige fietsen derailleur gehad, en nu niet meer, maar zoveel verschil is het imho echt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met 'iets' bedoelde ik totaal. Totaal onvergelijkbaar.
Dat blijven trappen is niet zo lastig.
Ook twee hendels om mee te schakelen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb op vorige fietsen derailleur gehad, en nu niet meer, maar zoveel verschil is het imho echt niet
links en rechts? yepquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook twee hendels om mee te schakelen?
Ik heb er 8 op m'n normale fiets. Gewoon een enkel draaiding. Heb in m'n leven nooit een andere manier van schakelen gehad, het verschilde enkel in of je door kon trappen of niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
links en rechts? yep
op mijn fiets had ik 21 versnellingen.. in de praktijk schakelde ik links (dus tandwielen achter) vaak, rechts (tandwielen midden) niet zo vaak want favoriete versnelling zat niet op het randje om ook die te schakelen
maar ligt echt aan je fietsstijl dnek ik
Ik heb ook helemaal geen interesse in die hont ( wel in andere hontjes)quote:
aha dan is het wennen ja..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er 8 op m'n normale fiets. Gewoon een enkel draaiding. Heb in m'n leven nooit een andere manier van schakelen gehad, het verschilde enkel in of je door kon trappen of niet.
Ballietochwelgenoegquote:
Mag vast ook niet, word je weer vermoordquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werk niet.. had dat huis gekocht voor airb&b
Nou dat doen ze hier niet hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag vast ook niet, word je weer vermoord
Heb je klikpedalen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon m'n rondje van 20km weer doen zo en verwacht minimaal het gemiddelde tempo van m'n beste 20km tot nu toe te evenaren terwijl ik die versnellingen onder de knie probeer te krijgen. Zat echt enorm te klooien voor ik eindelijk een hogere versnelling vond net
Halve SC heeft het te pakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ongesteld. Heb denk ik niet eerder zo’n buikpijn gehad
Even @CherryLips erbij roepen voor handige tipsquote:
dit kan je helemaal niet krijgen scholquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:59 schreef mschol het volgende:
*verlaat tijdelijk de SC uit zelfbescherming
bang dat je ongesteld wordt?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:59 schreef mschol het volgende:
*verlaat tijdelijk de SC uit zelfbescherming
je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit kan je helemaal niet krijgen schol
precies..quote:
ja eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet het maar nooit
[..]
precies..
en als de halve SC er last van heeft klinkt dat als geen goeie kansen
waar drukken ze die tampon in?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze dan voor mannen ook tampons en maand verband maken of iets anders?
Ik wil daar niet over nadenkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze dan voor mannen ook tampons en maand verband maken of iets anders?
In onze oren, want luisteren doen we toch al nietquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In onze oren, want luisteren doen we toch al niet
Jij kunt door onze mobiel/laptop/pc kijken?quote:
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij kunt door onze mobiel/laptop/pc kijken?
hmmquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog ff biertjes drinken op balkon
wat zijn je eisen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:21 schreef LTVDK het volgende:
@:mschol, jij lijkt me wel iemand dit hier meer van weet, welke powerbank kan ik het beste kiezen?
Deze 2 kan nog ¤5,- Select cadeaubon vanaf
https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000198588032/
https://www.bol.com/nl/nl(...)dun/9300000269254427
Of deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000237742845/
Normaal alleen Fles op dit tijdstip, ik ben gewoon powerbanks aan het uitpluizenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
filmpjes over rioolontstoppingen aan het kijken
voor je vakantie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal alleen Fles op dit tijdstip, ik ben gewoon powerbanks aan het uitpluizen
straks misschien weer wat andersquote:
Ik was naar zo'n slechte duizend in een dozijn React to video aan het kijken., (nu over een Iron Maiden nummer)quote:
das wel veul....quote:
Elke link gaat naar dezelfde paginaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:21 schreef LTVDK het volgende:
@:mschol, jij lijkt me wel iemand dit hier meer van weet, welke powerbank kan ik het beste kiezen?
Deze 2 kan nog ¤5,- Select cadeaubon vanaf
https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000198588032/
https://www.bol.com/nl/nl(...)dun/9300000269254427
Of deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000237742845/
op waffor apparaat zit je ?quote:
Ja die 5000 leek me ook al wat te zuinig, gewicht maakt niet heel veel uit, zitten allemaal wel rond de 200 gram. Is ook maar voor af en toe een keertje opladen op vakantie mocht het al nodig zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn je eisen?
draadloos opladen? zou ik de eerste laten vallen (alleen 5 en 7,5Watt opladen, andere ondersteunen ook 15 watt)
2 onderste ondersteunen USB PD (das wel fijn voor als je meerdere soorten USB C apparaten wilt laden die die standaard ondersteunen)
en lijken verder redelijk identiek qua specs als ik zo snel eff kijk
10,000 mah is ook wel minimum imho en dan kijken naar gewicht
bol linkjes zijn idd stuk normaal gesproken, ik heb een scriptje draaien waardoor ze hier wel werken kennelijkquote:
kan je niet opladen in de auto?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 5000 leek me ook al wat te zuinig, gewicht maakt niet heel veel uit, zitten allemaal wel rond de 200 gram. Is ook maar voor af en toe een keertje opladen op vakantie mocht het al nodig zijn
hier op de leptop nog nooit problemen gehad er meequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
bol linkjes zijn idd stuk normaal gesproken, ik heb een scriptje draaien waardoor ze hier wel werken kennelijk
Ben jij ingelogd? Dat wil nog wel eens uitmaken...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier op de leptop nog nooit problemen gehad er mee
ze hebben er een handje van alleen naar de hoofdpagina te redirecten, maar wellicht is het vooral mobiel een issue?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja er is nogal heel veel keuzequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/best-buy-guide/powerbanks/
https://tweakers.net/best(...)/beste-10k-powerbank tweakers heeft dit ook nog @:ltvdk
Waarschijnlijk ook wel, vorig jaar ook een auto die gewoon draadloos kon opladen, maar dat werkte niet heel denderendquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben jij ingelogd? Dat wil nog wel eens uitmaken...
blijkbaar kun je zwarte pino drinkenquote:
Blackbirdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mwa... neh...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef Nizno het volgende:
ik kijk André en Brigitte
geen idee of ik het boeiend genoeg ga vinden.
Mobielquote:
als je dan op de link klikt kom je dan in de bol app of blijf je in een 'browser' ?quote:
Dan ligt het dus niet aan mobiel zitten?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
bol linkjes zijn idd stuk normaal gesproken, ik heb een scriptje draaien waardoor ze hier wel werken kennelijk
Ik heb geen appquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dan op de link klikt kom je dan in de bol app of blijf je in een 'browser' ?
van duin in een auto die met andere cabaretiers babbelt over weer andere cabaretiers die cabaret doen.quote:
Spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
van duin in een auto die met andere cabaretiers babbelt over weer andere cabaretiers die cabaret doen.
hmmm dan ligt het aan bolletjequote:
Maar nou weet ik niet waar de links naartoe gaanquote:
sommige stukkies zijn best oke.quote:
3 verschillende powerbanksquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nou weet ik niet waar de links naartoe gaan
Fresh 'n Rebel Magnetische Powerbank Draadloos - 5000 mAh – Geschikt voor MagSafe Powerbank - Storm Greyquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nou weet ik niet waar de links naartoe gaan
Is altijd een beetje random of die de links hier paktquote:
zo random dat t nooit bij mij gebeurtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is altijd een beetje random of die de links hier pakt
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je adblocker draaien?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo random dat t nooit bij mij gebeurt
[..]
nope niet op chromequote:
Ik soms wel, soms niet. Als ik er nu op klik doen ze het wel gewoonquote:
En welke neem jequote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
Fresh 'n Rebel Magnetische Powerbank Draadloos - 5000 mAh – Geschikt voor MagSafe Powerbank - Storm Grey
Siltcon® Draadloze Powerbank 10000 mAh
SynergyX® Powerbank 10.000 mAh
okquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik had dit topic niet terug moeten lezen.
quote:
siltcon heeftie besteldquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Heb deze maar besteld https://www.bol.com/nl/nl(...)un/9300000269254427/
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Powerbanks en tampons?quote:
Er is echt heel veel fout met deze slop.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tijd komt niet overeen, maar soit![]()
de koers naar je oren?quote:
Gelukkig ben jij niet ongesteld en moet je opletten welke je gebruiktquote:
Als je het maar niet tegelijk gaat doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik filmpje gaan kijken? Of wandelingetje gaan maken?
met twee tampons in de oren lukt dat vast welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk gaat doen
Ah de homepage van bolquote:
Oh seven hells nein, daar heb ik zo'n teringhekel aanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk gaat doen
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh seven hells nein, daar heb ik zo'n teringhekel aanAls ik dat mensen op straat zie doen bots ik regelmatig semi per ongeluk tegen ze op
Kind aan de riemquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijken
Dat zijn de ergsten. Gebruiken hond en kind meer als stootkussen ter bescherming tegen mensen zoals ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijken
op straat is nog tot daar aan toe.. in OV daarintegenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Bellen op straat en iedereen verplicht laten meeluisteren heb ik ook een mening over
Of in de trein.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Bellen op straat en iedereen verplicht laten meeluisteren heb ik ook een mening over
Ja in het OV vind ik gewoon echt asociaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
op straat is nog tot daar aan toe.. in OV daarintegen
"NEE GERDA, HET INTERRESSEERT ME GEEN FUCK DAT JOUW VENT IS VREEMDGEGAAN!"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in het OV vind ik gewoon echt asociaal.
Ook gewoon met kinderwagen de straat oplopen zonder ook maar een seconde van de telefoon te kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten. Gebruiken hond en kind meer als stootkussen ter bescherming tegen mensen zoals ik
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gewoon met kinderwagen de straat oplopen zonder ook maar een seconde van de telefoon te kijken
hebben van een baby is een excuus voor ieder gedrag oidquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johEn maar schelden dan op de automobilist
Ja want nu missen ze precies hun favoriete reel op insta omdat ze op moeten kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johEn maar schelden dan op de automobilist
Dan heb je nog een voordeel dat je in een tentje ligt, daar 'koelt' het wat makkelijker afquote:
Kutkleddersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben van een baby is een excuus voor ieder gedrag oid
Ja misschien nog net voor zonsopgang onder de 20quote:
Dat hele insta en tiktok geneuzel horen ze thuis te doen terwijl de kleine hummel in de oven kruiptquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want nu missen ze precies hun favoriete reel op insta omdat ze op moeten kijken
Hij heeft tijdens m'n fietstocht m'n slaapkamer gekoeld, maar staat nu weer uit.quote:
2 van de 4 potjes gewonnen vanavondquote:
Potjes pool? Poker? Petangue? Celebrity deathwatch?quote:
Gaat het nou weer over je aircoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens m'n fietstocht m'n slaapkamer gekoeld, maar staat nu weer uit.
cEDHquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Potjes pool? Poker? Petangue? Celebrity deathwatch?
quote:
Dat kan.quote:
Mijn dank voor deze informatieve informatiequote:
ik vind dit soort dingen in het begin leuk en dan raak ik ongeduldigquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef mschol het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
misschien therapeutisch voor @:bitterbal?
Is dat dan voor je visa run?quote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
de advocaat belde net, verstond 65% van het gesprek. Hij zei vrijdag gaat immigration weer open, dan submit die de papers en dan is het eigenlijk 3 werkdagen vanaf maandag dus dan zitten we op woensdag en die dag heb ik mijn vlucht geboekt, das de 5e. Heb ik 1 dag speling want de 6e moet ik er uit.
Geen goedkope vlucht ook , 530 voor retour naar Singapore maar wel een beetje zin in. Schijnt ook indrukwekkende stad te zijn
hij zei dat die vandaag nog iets zou sturen wat ik moest tekenen en opsturen. Maar hij zei don't worry. Nou we zullen zien. Dat zei die meena ook altijd, don't worry. Nou heb ik geweten![]()
ohjee wat een gedoequote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
de advocaat belde net, verstond 65% van het gesprek. Hij zei vrijdag gaat immigration weer open, dan submit die de papers en dan is het eigenlijk 3 werkdagen vanaf maandag dus dan zitten we op woensdag en die dag heb ik mijn vlucht geboekt, das de 5e. Heb ik 1 dag speling want de 6e moet ik er uit.
Geen goedkope vlucht ook , 530 voor retour naar Singapore maar wel een beetje zin in. Schijnt ook indrukwekkende stad te zijn
hij zei dat die vandaag nog iets zou sturen wat ik moest tekenen en opsturen. Maar hij zei don't worry. Nou we zullen zien. Dat zei die meena ook altijd, don't worry. Nou heb ik geweten![]()
Als je weet wanneer je terug komt even je advocaat stand-by houden. Of een briefje in het Thais met dat je een veroordeelde crimineel bent ipv eentje die nog veroordeeld moet worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:05 schreef bitterbal het volgende:
dt is wel een beetje een kut situatie zo maar ja denk dat ik genoeg paperwork heb om ze te overtuigen dat de zaak al is gewees.
Ja, gaarnequote:
Sterktequote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
STINGquote:
Vond het wel meevallen. Helpt wel mee natuurlijk dat het nog niet echt heel warm is geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteindelijk wel prima geslapen ondanks plaknacht
klopt, maar er waren hier div klachten over plaknachtquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Helpt wel mee natuurlijk dat het nog niet echt heel warm is geweest.
Geen plaknacht, wel amper geslapenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteindelijk wel prima geslapen ondanks plaknacht
A zieligquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Er lag een gewonde ooievaar in het spoor. We rijden weer.
restjes oprapenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooigevaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja was ik idd van plan, hem te vragen of die telefonisch bereikbaar is jaquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je weet wanneer je terug komt even je advocaat stand-by houden. Of een briefje in het Thais met dat je een veroordeelde crimineel bent ipv eentje die nog veroordeeld moet worden.
Al anderhalf uur.quote:
Hier ookquote:
Lekker doodgaan.quote:
hoop het ook, stress is kutquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat de stress hierna wat afneemt
Zo vlak naast een echt bos wonen is wel tof. Zolang er geen bosbrand is dan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef STING het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een kudde everzwijntjes gezienmaar wat vaker er vroeger op ut.
everzwijn, lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef STING het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een kudde everzwijntjes gezienmaar wat vaker er vroeger op uit.
ja heb nu wel het idee dat het teveel wordt. Heb ook nergens meer zin in. Super moe. Heb het gevoel dat ik een beetje mijn excecutie zit af te wachten ofzoquote:
crispy porkquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef STING het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een kudde everzwijntjes gezienmaar wat vaker er vroeger op uit.
Inderdaad, daar sta ik ook weleens bij stil, zeker als ik mensen in het bos zie roken in een droge periodequote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vlak naast een echt bos wonen is wel tof. Zolang er geen bosbrand is dan.
Mensen zijn zo fucking dom.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, daar sta ik ook weleens bij stil, zeker als ik mensen in het bos zie roken in een droge periode
quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu wel het idee dat het teveel wordt. Heb ook nergens meer zin in. Super moe. Heb het gevoel dat ik een beetje mijn excecutie zit af te wachten ofzo
quote:
You guys are meanquote:
Ja hoiquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, daar sta ik ook weleens bij stil, zeker als ik mensen in het bos zie roken in een droge periode
quote:
quote:
En anderen binden brandende lappen aan de staart van een kat en jagen 'm zo een bos in.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Lang niet meer gehad, maar als je dat gegeten hebt en je eet daarna gewoon koe, kip of varken, dan smaakt dat ineens zooooo laf he!quote:
Bij die mensen wil ik dan hetzelfde doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En anderen binden brandende lappen aan de staart van een kat en jagen 'm zo een bos in.
quote:Ik heb hem niet kunnen gebruiken omdat hij in de fietstas zat en we een hoosbui kregen onderweg waardoor de verpakking nat is geworden en hij dus niets meer doet. Dus voor ons een tegenvallend product.
Hier is ook een bos dichtbijquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vlak naast een echt bos wonen is wel tof. Zolang er geen bosbrand is dan.
Ja hoiquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is ook een bos dichtbij
Tevens militair oefenterrein
Hoef je iig niet je eigen BBQ mee te nemen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Als ik richting Amersfoort ga met de trein dan rij je langs die oefenterrein.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn bezig om jou uit te roken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is hier al een paar keer fik geweest.
Deed ik gisteren met de buren. Weer lekker gebbq'ed met houtsnippers in de kolen!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn bezig om jou uit te roken.
Ik vind vooral kogelhulzen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoef je iig niet je eigen BBQ mee te nemen.
Ik denk niet die van hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik richting Amersfoort ga met de trein dan rij je langs die oefenterrein.
Hier gelukkig niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is hier al een paar keer fik geweest.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn bezig om jou uit te roken.
die zijn sowieso goed in de boel in de hens zettenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt hier reuze mee.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zijn sowieso goed in de boel in de hens zetten
Nou nee, ze gebruiken wel losse flodders.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze gebruiken waterpistooltjes, waterballonnen en super soakers?
Wat zei ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |