jaja, stiekem gewoon 's nachts met betonschaar en slijptol oppadquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Racefiets is bemachtigd
Was van een oude man die afdankertjes opknapt, die heeft nog een half uur lekker zitten lullen over z'n fietsavonturen
We verwachten wel dat je volgend jaar mee gaat praten over de Tour...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:56 schreef Nattekat het volgende:
Racefiets is bemachtigd
Was van een oude man die afdankertjes opknapt, die heeft nog een half uur lekker zitten lullen over z'n fietsavonturen
En ga je nu elke dag fietsen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet nodig. Was al een hele mooie deal.
Emielquote:
"Hee, deze zwarte fiets was zo te zien eerst grijs?"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:57 schreef mschol het volgende:
[..]
jaja, stiekem gewoon 's nachts met betonschaar en slijptol oppad
Ik had een koffie royaal ijsje van de Hertogquote:
"waar is het framenummer nou"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
"Hee, deze zwarte fiets was zo te zien eerst grijs?"
oehquote:
1422055quote:
quote:
Nee. Wil wel zo even gaan.quote:
We hebben hier gebbq'ed.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:00 schreef Barbusse het volgende:
Pinot Noirgaat goed samen met een tournedootje van de grill met wat knoflookolie
Nu al zin in alle fietsverhalenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Wil wel zo even gaan.
Zweet brak me al aan alle kanten uit 5 minuten testen net, dat wordt nog wat
Lekkerquote:
Ik heb inderdaad geen idee wie dat is...quote:
'k heb de banden vol met wind, ja ik heb ja niks te klagen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was nu goed te doen op de fiets.
Je weet nooit hoe het begint en het eindigt altijd met geklaag.quote:
imgtagjesquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:04 schreef drakin het volgende:
https://tenor.com/nl/view(...)%C3%A2n-gif-20808050
Geen idee hoe je dat hier plaatstquote:
Emiel heeft ook geen interesse in jouquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen idee wie dat is...
En ik hoef het eigenlijk ook niet te weten
[ img ] zonder spaties er voor en [/ img ] er achter ook zonder spatiesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |