Kutkleddersquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hebben van een baby is een excuus voor ieder gedrag oid
Ja misschien nog net voor zonsopgang onder de 20quote:
Dat hele insta en tiktok geneuzel horen ze thuis te doen terwijl de kleine hummel in de oven kruiptquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want nu missen ze precies hun favoriete reel op insta omdat ze op moeten kijken
Hij heeft tijdens m'n fietstocht m'n slaapkamer gekoeld, maar staat nu weer uit.quote:
2 van de 4 potjes gewonnen vanavondquote:
Potjes pool? Poker? Petangue? Celebrity deathwatch?quote:
Gaat het nou weer over je aircoquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens m'n fietstocht m'n slaapkamer gekoeld, maar staat nu weer uit.
cEDHquote:Op dinsdag 28 juli 2026 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Potjes pool? Poker? Petangue? Celebrity deathwatch?
quote:
Dat kan.quote:
Mijn dank voor deze informatieve informatiequote:
ik vind dit soort dingen in het begin leuk en dan raak ik ongeduldigquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef mschol het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
misschien therapeutisch voor @:bitterbal?
Is dat dan voor je visa run?quote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
de advocaat belde net, verstond 65% van het gesprek. Hij zei vrijdag gaat immigration weer open, dan submit die de papers en dan is het eigenlijk 3 werkdagen vanaf maandag dus dan zitten we op woensdag en die dag heb ik mijn vlucht geboekt, das de 5e. Heb ik 1 dag speling want de 6e moet ik er uit.
Geen goedkope vlucht ook , 530 voor retour naar Singapore maar wel een beetje zin in. Schijnt ook indrukwekkende stad te zijn
hij zei dat die vandaag nog iets zou sturen wat ik moest tekenen en opsturen. Maar hij zei don't worry. Nou we zullen zien. Dat zei die meena ook altijd, don't worry. Nou heb ik geweten![]()
ohjee wat een gedoequote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
de advocaat belde net, verstond 65% van het gesprek. Hij zei vrijdag gaat immigration weer open, dan submit die de papers en dan is het eigenlijk 3 werkdagen vanaf maandag dus dan zitten we op woensdag en die dag heb ik mijn vlucht geboekt, das de 5e. Heb ik 1 dag speling want de 6e moet ik er uit.
Geen goedkope vlucht ook , 530 voor retour naar Singapore maar wel een beetje zin in. Schijnt ook indrukwekkende stad te zijn
hij zei dat die vandaag nog iets zou sturen wat ik moest tekenen en opsturen. Maar hij zei don't worry. Nou we zullen zien. Dat zei die meena ook altijd, don't worry. Nou heb ik geweten![]()
Als je weet wanneer je terug komt even je advocaat stand-by houden. Of een briefje in het Thais met dat je een veroordeelde crimineel bent ipv eentje die nog veroordeeld moet worden.quote:Op woensdag 29 juli 2026 06:05 schreef bitterbal het volgende:
dt is wel een beetje een kut situatie zo maar ja denk dat ik genoeg paperwork heb om ze te overtuigen dat de zaak al is gewees.
Ja, gaarnequote:
Sterktequote:Op woensdag 29 juli 2026 05:04 schreef bitterbal het volgende:
STINGquote:
Vond het wel meevallen. Helpt wel mee natuurlijk dat het nog niet echt heel warm is geweest.quote:Op woensdag 29 juli 2026 07:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteindelijk wel prima geslapen ondanks plaknacht
klopt, maar er waren hier div klachten over plaknachtquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen. Helpt wel mee natuurlijk dat het nog niet echt heel warm is geweest.
Geen plaknacht, wel amper geslapenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:19 schreef Koen66 het volgende:
uiteindelijk wel prima geslapen ondanks plaknacht
A zieligquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Er lag een gewonde ooievaar in het spoor. We rijden weer.
restjes oprapenquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooigevaarquote:Op woensdag 29 juli 2026 07:47 schreef Dr_Flash het volgende:
ja was ik idd van plan, hem te vragen of die telefonisch bereikbaar is jaquote:Op woensdag 29 juli 2026 06:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je weet wanneer je terug komt even je advocaat stand-by houden. Of een briefje in het Thais met dat je een veroordeelde crimineel bent ipv eentje die nog veroordeeld moet worden.
Al anderhalf uur.quote:
Hier ookquote:
Lekker doodgaan.quote:
hoop het ook, stress is kutquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoop dat de stress hierna wat afneemt
Zo vlak naast een echt bos wonen is wel tof. Zolang er geen bosbrand is dan.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef STING het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een kudde everzwijntjes gezienmaar wat vaker er vroeger op ut.
everzwijn, lekkerquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef STING het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een kudde everzwijntjes gezienmaar wat vaker er vroeger op uit.
ja heb nu wel het idee dat het teveel wordt. Heb ook nergens meer zin in. Super moe. Heb het gevoel dat ik een beetje mijn excecutie zit af te wachten ofzoquote:
crispy porkquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef STING het volgende:
Vanochtend voor het eerst hier een kudde everzwijntjes gezienmaar wat vaker er vroeger op uit.
Inderdaad, daar sta ik ook weleens bij stil, zeker als ik mensen in het bos zie roken in een droge periodequote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vlak naast een echt bos wonen is wel tof. Zolang er geen bosbrand is dan.
Mensen zijn zo fucking dom.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, daar sta ik ook weleens bij stil, zeker als ik mensen in het bos zie roken in een droge periode
quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb nu wel het idee dat het teveel wordt. Heb ook nergens meer zin in. Super moe. Heb het gevoel dat ik een beetje mijn excecutie zit af te wachten ofzo
quote:
You guys are meanquote:
Ja hoiquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad, daar sta ik ook weleens bij stil, zeker als ik mensen in het bos zie roken in een droge periode
quote:
quote:
En anderen binden brandende lappen aan de staart van een kat en jagen 'm zo een bos in.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:33 schreef STING het volgende:
[..]
Lang niet meer gehad, maar als je dat gegeten hebt en je eet daarna gewoon koe, kip of varken, dan smaakt dat ineens zooooo laf he!quote:
Bij die mensen wil ik dan hetzelfde doen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En anderen binden brandende lappen aan de staart van een kat en jagen 'm zo een bos in.
quote:Ik heb hem niet kunnen gebruiken omdat hij in de fietstas zat en we een hoosbui kregen onderweg waardoor de verpakking nat is geworden en hij dus niets meer doet. Dus voor ons een tegenvallend product.
Hier is ook een bos dichtbijquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo vlak naast een echt bos wonen is wel tof. Zolang er geen bosbrand is dan.
Ja hoiquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is ook een bos dichtbij
Tevens militair oefenterrein
Hoef je iig niet je eigen BBQ mee te nemen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Als ik richting Amersfoort ga met de trein dan rij je langs die oefenterrein.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zijn bezig om jou uit te roken.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is hier al een paar keer fik geweest.
Deed ik gisteren met de buren. Weer lekker gebbq'ed met houtsnippers in de kolen!quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn bezig om jou uit te roken.
Ik vind vooral kogelhulzen.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoef je iig niet je eigen BBQ mee te nemen.
Ik denk niet die van hierquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik richting Amersfoort ga met de trein dan rij je langs die oefenterrein.
Hier gelukkig niet.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is hier al een paar keer fik geweest.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze zijn bezig om jou uit te roken.
die zijn sowieso goed in de boel in de hens zettenquote:Op woensdag 29 juli 2026 08:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Valt hier reuze mee.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die zijn sowieso goed in de boel in de hens zetten
Nou nee, ze gebruiken wel losse flodders.quote:Op woensdag 29 juli 2026 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze gebruiken waterpistooltjes, waterballonnen en super soakers?
Wat zei ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |