Powerbanks en tampons?quote:
Er is echt heel veel fout met deze slop.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tijd komt niet overeen, maar soit![]()
de koers naar je oren?quote:
Gelukkig ben jij niet ongesteld en moet je opletten welke je gebruiktquote:
Als je het maar niet tegelijk gaat doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik filmpje gaan kijken? Of wandelingetje gaan maken?
met twee tampons in de oren lukt dat vast welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk gaat doen
Ah de homepage van bolquote:
Oh seven hells nein, daar heb ik zo'n teringhekel aanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk gaat doen
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh seven hells nein, daar heb ik zo'n teringhekel aanAls ik dat mensen op straat zie doen bots ik regelmatig semi per ongeluk tegen ze op
Kind aan de riemquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijken
Dat zijn de ergsten. Gebruiken hond en kind meer als stootkussen ter bescherming tegen mensen zoals ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijken
op straat is nog tot daar aan toe.. in OV daarintegenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Bellen op straat en iedereen verplicht laten meeluisteren heb ik ook een mening over
Of in de trein.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Bellen op straat en iedereen verplicht laten meeluisteren heb ik ook een mening over
Ja in het OV vind ik gewoon echt asociaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
op straat is nog tot daar aan toe.. in OV daarintegen
"NEE GERDA, HET INTERRESSEERT ME GEEN FUCK DAT JOUW VENT IS VREEMDGEGAAN!"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in het OV vind ik gewoon echt asociaal.
Ook gewoon met kinderwagen de straat oplopen zonder ook maar een seconde van de telefoon te kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten. Gebruiken hond en kind meer als stootkussen ter bescherming tegen mensen zoals ik
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gewoon met kinderwagen de straat oplopen zonder ook maar een seconde van de telefoon te kijken
hebben van een baby is een excuus voor ieder gedrag oidquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johEn maar schelden dan op de automobilist
Ja want nu missen ze precies hun favoriete reel op insta omdat ze op moeten kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johEn maar schelden dan op de automobilist
Dan heb je nog een voordeel dat je in een tentje ligt, daar 'koelt' het wat makkelijker afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |