Ik wil daar niet over nadenkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze dan voor mannen ook tampons en maand verband maken of iets anders?
In onze oren, want luisteren doen we toch al nietquote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In onze oren, want luisteren doen we toch al niet
Jij kunt door onze mobiel/laptop/pc kijken?quote:
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij kunt door onze mobiel/laptop/pc kijken?
hmmquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee nog ff biertjes drinken op balkon
wat zijn je eisen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:21 schreef LTVDK het volgende:
@:mschol, jij lijkt me wel iemand dit hier meer van weet, welke powerbank kan ik het beste kiezen?
Deze 2 kan nog ¤5,- Select cadeaubon vanaf
https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000198588032/
https://www.bol.com/nl/nl(...)dun/9300000269254427
Of deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000237742845/
Normaal alleen Fles op dit tijdstip, ik ben gewoon powerbanks aan het uitpluizenquote:
hmmmquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
filmpjes over rioolontstoppingen aan het kijken
voor je vakantie?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Normaal alleen Fles op dit tijdstip, ik ben gewoon powerbanks aan het uitpluizen
straks misschien weer wat andersquote:
Ik was naar zo'n slechte duizend in een dozijn React to video aan het kijken., (nu over een Iron Maiden nummer)quote:
das wel veul....quote:
Elke link gaat naar dezelfde paginaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:21 schreef LTVDK het volgende:
@:mschol, jij lijkt me wel iemand dit hier meer van weet, welke powerbank kan ik het beste kiezen?
Deze 2 kan nog ¤5,- Select cadeaubon vanaf
https://www.bol.com/nl/nl(...)ey/9300000198588032/
https://www.bol.com/nl/nl(...)dun/9300000269254427
Of deze
https://www.bol.com/nl/nl(...)rt/9300000237742845/
op waffor apparaat zit je ?quote:
Ja die 5000 leek me ook al wat te zuinig, gewicht maakt niet heel veel uit, zitten allemaal wel rond de 200 gram. Is ook maar voor af en toe een keertje opladen op vakantie mocht het al nodig zijnquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:28 schreef mschol het volgende:
[..]
wat zijn je eisen?
draadloos opladen? zou ik de eerste laten vallen (alleen 5 en 7,5Watt opladen, andere ondersteunen ook 15 watt)
2 onderste ondersteunen USB PD (das wel fijn voor als je meerdere soorten USB C apparaten wilt laden die die standaard ondersteunen)
en lijken verder redelijk identiek qua specs als ik zo snel eff kijk
10,000 mah is ook wel minimum imho en dan kijken naar gewicht
bol linkjes zijn idd stuk normaal gesproken, ik heb een scriptje draaien waardoor ze hier wel werken kennelijkquote:
kan je niet opladen in de auto?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die 5000 leek me ook al wat te zuinig, gewicht maakt niet heel veel uit, zitten allemaal wel rond de 200 gram. Is ook maar voor af en toe een keertje opladen op vakantie mocht het al nodig zijn
hier op de leptop nog nooit problemen gehad er meequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
bol linkjes zijn idd stuk normaal gesproken, ik heb een scriptje draaien waardoor ze hier wel werken kennelijk
Ben jij ingelogd? Dat wil nog wel eens uitmaken...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier op de leptop nog nooit problemen gehad er mee
ze hebben er een handje van alleen naar de hoofdpagina te redirecten, maar wellicht is het vooral mobiel een issue?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ja er is nogal heel veel keuzequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef mschol het volgende:
https://tweakers.net/best-buy-guide/powerbanks/
https://tweakers.net/best(...)/beste-10k-powerbank tweakers heeft dit ook nog @:ltvdk
Waarschijnlijk ook wel, vorig jaar ook een auto die gewoon draadloos kon opladen, maar dat werkte niet heel denderendquote:
jaquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ben jij ingelogd? Dat wil nog wel eens uitmaken...
blijkbaar kun je zwarte pino drinkenquote:
Blackbirdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mwa... neh...quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:30 schreef Nizno het volgende:
ik kijk André en Brigitte
geen idee of ik het boeiend genoeg ga vinden.
Mobielquote:
als je dan op de link klikt kom je dan in de bol app of blijf je in een 'browser' ?quote:
Dan ligt het dus niet aan mobiel zitten?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:34 schreef mschol het volgende:
[..]
bol linkjes zijn idd stuk normaal gesproken, ik heb een scriptje draaien waardoor ze hier wel werken kennelijk
Ik heb geen appquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je dan op de link klikt kom je dan in de bol app of blijf je in een 'browser' ?
van duin in een auto die met andere cabaretiers babbelt over weer andere cabaretiers die cabaret doen.quote:
Spanning ende sensatiequote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
van duin in een auto die met andere cabaretiers babbelt over weer andere cabaretiers die cabaret doen.
hmmm dan ligt het aan bolletjequote:
Maar nou weet ik niet waar de links naartoe gaanquote:
sommige stukkies zijn best oke.quote:
3 verschillende powerbanksquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nou weet ik niet waar de links naartoe gaan
Fresh 'n Rebel Magnetische Powerbank Draadloos - 5000 mAh – Geschikt voor MagSafe Powerbank - Storm Greyquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar nou weet ik niet waar de links naartoe gaan
Is altijd een beetje random of die de links hier paktquote:
zo random dat t nooit bij mij gebeurtquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is altijd een beetje random of die de links hier pakt
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je adblocker draaien?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo random dat t nooit bij mij gebeurt
[..]
nope niet op chromequote:
Ik soms wel, soms niet. Als ik er nu op klik doen ze het wel gewoonquote:
En welke neem jequote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
Fresh 'n Rebel Magnetische Powerbank Draadloos - 5000 mAh – Geschikt voor MagSafe Powerbank - Storm Grey
Siltcon® Draadloze Powerbank 10000 mAh
SynergyX® Powerbank 10.000 mAh
okquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik had dit topic niet terug moeten lezen.
quote:
siltcon heeftie besteldquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef LTVDK het volgende:
Heb deze maar besteld https://www.bol.com/nl/nl(...)un/9300000269254427/
Waarom niet?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Huhquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Powerbanks en tampons?quote:
Er is echt heel veel fout met deze slop.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, tijd komt niet overeen, maar soit![]()
de koers naar je oren?quote:
Gelukkig ben jij niet ongesteld en moet je opletten welke je gebruiktquote:
Als je het maar niet tegelijk gaat doenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:19 schreef Barbusse het volgende:
Zal ik filmpje gaan kijken? Of wandelingetje gaan maken?
met twee tampons in de oren lukt dat vast welquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk gaat doen
Ah de homepage van bolquote:
Oh seven hells nein, daar heb ik zo'n teringhekel aanquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar niet tegelijk gaat doen
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh seven hells nein, daar heb ik zo'n teringhekel aanAls ik dat mensen op straat zie doen bots ik regelmatig semi per ongeluk tegen ze op
Kind aan de riemquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijken
Dat zijn de ergsten. Gebruiken hond en kind meer als stootkussen ter bescherming tegen mensen zoals ikquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zie het ook vaak dat mensen hun kind of hond aan het uitlaten zijn maar dan alleen maar naar hun telefoon kijken
op straat is nog tot daar aan toe.. in OV daarintegenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Bellen op straat en iedereen verplicht laten meeluisteren heb ik ook een mening over
Of in de trein.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:30 schreef Koen66 het volgende:
Bellen op straat en iedereen verplicht laten meeluisteren heb ik ook een mening over
Ja in het OV vind ik gewoon echt asociaal.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:34 schreef mschol het volgende:
[..]
op straat is nog tot daar aan toe.. in OV daarintegen
"NEE GERDA, HET INTERRESSEERT ME GEEN FUCK DAT JOUW VENT IS VREEMDGEGAAN!"quote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja in het OV vind ik gewoon echt asociaal.
Ook gewoon met kinderwagen de straat oplopen zonder ook maar een seconde van de telefoon te kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn de ergsten. Gebruiken hond en kind meer als stootkussen ter bescherming tegen mensen zoals ik
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook gewoon met kinderwagen de straat oplopen zonder ook maar een seconde van de telefoon te kijken
hebben van een baby is een excuus voor ieder gedrag oidquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johEn maar schelden dan op de automobilist
Ja want nu missen ze precies hun favoriete reel op insta omdat ze op moeten kijkenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, dat ook. Meerdere keren gezien dat een auto opeens moest uitwijken voor een kinderwagen daardoor. Gooi jezelf dan gewoon voor die auto johEn maar schelden dan op de automobilist
Dan heb je nog een voordeel dat je in een tentje ligt, daar 'koelt' het wat makkelijker afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |