Ik heb er 8 op m'n normale fiets. Gewoon een enkel draaiding. Heb in m'n leven nooit een andere manier van schakelen gehad, het verschilde enkel in of je door kon trappen of niet.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:19 schreef mschol het volgende:
[..]
links en rechts? yep
op mijn fiets had ik 21 versnellingen.. in de praktijk schakelde ik links (dus tandwielen achter) vaak, rechts (tandwielen midden) niet zo vaak want favoriete versnelling zat niet op het randje om ook die te schakelen
maar ligt echt aan je fietsstijl dnek ik
Ik heb ook helemaal geen interesse in die hont ( wel in andere hontjes)quote:
aha dan is het wennen ja..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er 8 op m'n normale fiets. Gewoon een enkel draaiding. Heb in m'n leven nooit een andere manier van schakelen gehad, het verschilde enkel in of je door kon trappen of niet.
Ballietochwelgenoegquote:
Mag vast ook niet, word je weer vermoordquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja werk niet.. had dat huis gekocht voor airb&b
Nou dat doen ze hier niet hoorquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag vast ook niet, word je weer vermoord
Heb je klikpedalen?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon m'n rondje van 20km weer doen zo en verwacht minimaal het gemiddelde tempo van m'n beste 20km tot nu toe te evenaren terwijl ik die versnellingen onder de knie probeer te krijgen. Zat echt enorm te klooien voor ik eindelijk een hogere versnelling vond net
Halve SC heeft het te pakken.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ongesteld. Heb denk ik niet eerder zo’n buikpijn gehad
Even @CherryLips erbij roepen voor handige tipsquote:
dit kan je helemaal niet krijgen scholquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:59 schreef mschol het volgende:
*verlaat tijdelijk de SC uit zelfbescherming
bang dat je ongesteld wordt?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:59 schreef mschol het volgende:
*verlaat tijdelijk de SC uit zelfbescherming
je weet het maar nooitquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dit kan je helemaal niet krijgen schol
precies..quote:
ja eens.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet het maar nooit
[..]
precies..
en als de halve SC er last van heeft klinkt dat als geen goeie kansen
waar drukken ze die tampon in?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:07 schreef bitterbal het volgende:
zouden ze dan voor mannen ook tampons en maand verband maken of iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |